Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan det være det du mener når du sier at man ikke skal kontakte selger fordi dette medfører at man mister muligheten til å levere krav via paypal/ebay? Du sa jo nøyaktig det motsatte.

Det man gjør er å gå inn på "mine kjøp", velge å kontakte selger via varen man kjøpte sin dropdownmeny og deretter velge "i have not recieved my puchase". Da skriver du en melding direkte til selger, ebay registrerer en konflikt men ebay er ikke involvert som aktiv deltager i samtalen.

Jeg har aldri opplevd at selger ikke ordner opp - og om du glemmer å si ifra til Ebay vil du få varsling senere med spørsmål om varen nå er ankommet eller ikke. Da kan man velge å "close case" for deretter å oppgi at du har fått penger tilbake eller varen har kommet.

Upresise utsagn som det du har kommet med skaper bare forvirring.

Så nei - det du har sagt stemmer ikke. Man trenger ikke kontakte ebay for å opprette sak.

Nå kverulerer du. Du kan også sende melding til selger uten å gå via purchaselista di, da er det en del som utsetter det. Det å gå via purchaselista er det jeg mener når jeg sier gå via ebay.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har kjøpt en. En av de som står i linken din faktisk.

Denne her ----> http://www.ebay.com/itm/400535662031?var=670119784882&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

Synes den ser absolutt helt lik ut i virkeligheten som bildet tilsier!

Størrelser? Hmm... Toppen synes jeg var i vanlig størrelser, men underdelen var noe mindre

Edit; ikke det nei...bilde ville ikke bytte seg, men jeg kjøpte i hvertfall en av bikiniene som heter bare en farge- øverst i vinduet der du bestemmer hvilken av alle bikiniene du vil ha. Kjøpte Aqua :)

Jeg vet ihvertfall at man bør bestille minst en str større enn man bruker i undertøy

Takk for svar! Jeg målte meg i går og så at jeg var 32 inch (tilsvarende Large) og 80 cm tilsvarende Medium. Ble jo litt forvirret, så jeg sendte en melding til selgeren og fikk svar rimelig kjapt. H*n sa jeg måtte bestille Medium, så da gjorde jeg det. Satser på at den passer, får bikinien i desember - januar. :)

Skrevet

Hei har lest mye Om KG JAKKEN. At det er mange som har bestilt. Kan noen fortelle meg hvordan den er etter at dere vasket den i vaskemaskinen...? Like bra? Er den varm? Tenker å kjøpe og gi den bort i gave men vil vite litt om hvordan kvaliteten på den er osv

Anonymous poster hash: 4eac9...469

Skrevet (endret)

Hei har lest mye Om KG JAKKEN. At det er mange som har bestilt. Kan noen fortelle meg hvordan den er etter at dere vasket den i vaskemaskinen...? Like bra? Er den varm? Tenker å kjøpe og gi den bort i gave men vil vite litt om hvordan kvaliteten på den er osv

Anonymous poster hash: 4eac9...469

den er som ei fleecejakke, ville ikke basert meg på den som ytterjakke. på meg satt den også heller dårlig, for mye "rot" over brystpartiet.

Endret av minienthe
Skrevet

Idag har jeg mottatt glidelåsene mine :-D 5 stk svarte og venter på 12 til i fargene brun, blå og hvit ^^

• Liker 1
Skrevet

Kan du si hvordan bhen er når du får den? :)

Ja, det skal jeg gjøre:)

Kan du si noe om kjolen når du får den :D kan ikke tro at en så fin kjole er sååå billig :P

Edit; skrivefeil

Ja, det skal jeg gjøre. den forrige lange kjolen jeg kjøpte (har linket), kostet meg 70 kr og jeg er kjempeførnøyd!! Så håper det samme med denne, men skal si ifra :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en batteridreven ting, som kom uten batteri. I annonsen står det ibgenting om at batteriet ikke følger med eller noe som skulle tilsi at jeg behøver å kjøpe det separat. Det står bare "If the item does not work please check the battery". Det tolket jeg som at varen kom med batteri. Jeg mener at varen uten batteri ikke er verdt det jeg betalte, så jeg ba om å få et lite refund. Selger mener jeg burde visst at varen kom uten batterier. Hvem har rett her?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt en batteridreven ting, som kom uten batteri. I annonsen står det ibgenting om at batteriet ikke følger med eller noe som skulle tilsi at jeg behøver å kjøpe det separat. Det står bare "If the item does not work please check the battery". Det tolket jeg som at varen kom med batteri. Jeg mener at varen uten batteri ikke er verdt det jeg betalte, så jeg ba om å få et lite refund. Selger mener jeg burde visst at varen kom uten batterier. Hvem har rett her?

Kommer helt an på hva som står i annonsen. Jeg personlig forstår ikke at dere orker å flisespikke så sinnsykt. De få kronene du evt. kan få igjen er utrolig lav timesbetaling ift. "jobben" du må gjøre med å styre med selger. Og selv om jeg selvsagt mener at rett skal være rett, så kan jeg ikke forstå at folk i verdens rikeste land sitter og flisespikker for noen kroner utav en stakkars fattig eller hva det nå måtte være.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

• Liker 18
Skrevet

*fattig asiater, skulle det stå.

Skrevet

Tingen jeg kjøpte kostet en del, så jeg synes ikke det er flisespikking. Det eneste som sto om batteri var det jeg skrev over.

• Liker 1
Skrevet

Tingen jeg kjøpte kostet en del, så jeg synes ikke det er flisespikking. Det eneste som sto om batteri var det jeg skrev over.

Hvor mye koster to batteri i Thailand? 5 kr? Er det virkelig verdt å lage så masse ståk for 5 kroner? Gi meg heller kontonummeret ditt så skal jeg overføre en femtilapp til deg.

• Liker 2
Skrevet

Batteriet jeg behøver koster 90 kr, men jeg forstår at jeg ikke har noen sak så jeg lar det ligge.

Skrevet

Hvilket batteri trenger du da?

Anonymous poster hash: 35076...147
Skrevet

Hvis det koster 90 kr for batteriet ville jeg klaget.

Skrevet

Batterier bruker ikke følge med om det ikke er spesifisert eller er oppladbar løsning. Dette er jo årsaken til at butikker alltid har bøttevis med batterier de pusher på deg.

Om batteriet koster deg 90 kroner har du ikke lett godt nok. Jeg kjøpte nettopp en haug cr2032 batterier til 12 kroner med frakt. Skulle jeg handlet i norsk overpriset butikk hadde de kostet meg flere hundre.

• Liker 1
Skrevet

Heisann!

Er det noen som har kjøpt gode extensions på Ebay? Og kan dele selger/selgere? :)

Skrevet

Batterier bruker ikke følge med om det ikke er spesifisert eller er oppladbar løsning. Dette er jo årsaken til at butikker alltid har bøttevis med batterier de pusher på deg.

Om batteriet koster deg 90 kroner har du ikke lett godt nok. Jeg kjøpte nettopp en haug cr2032 batterier til 12 kroner med frakt. Skulle jeg handlet i norsk overpriset butikk hadde de kostet meg flere hundre.

Link til batteriene?

Skrevet

Bestilte denne klokken til jentungen. Fikk den etter en uke ca. Hun ble veldig, veldig glad, og hittil fungerer den som den skal, ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...