Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det pga stoffet at du ikke er så begeistret eller?

Så heldig du er da. Håper den kommer imorgen!

Ja, det var noko merkeleg med stoffet. Tjukt på ein måte, men allikevel slaskete, om det makes sence...

I tillegg blei litt uproposjonert. Masse som skjedde oppe (hette, knapper, slag osv), mens under "beltestedet" (hø hø) så henger tøyet og slenger.

Håpar andre er meir fornøgd! Uansett så var det ikkje mange kronene det var snakk om og det er sikkert nokon som kan bruke den via Fretex.

Rart di ikkje har kome endå, Brimi. Har du sendt etterlysning til selgar?

Eller kanskje han rett og slett blei utsolgt, sidan alle på KG har kjøpt? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk også "KG-jakken" etter ca 10 dager, og ble veldig fornøyd. Bruker den hver dag, jeg ;)

I går fikk jeg en topp jeg hadde bestilt. Den var både feil farge og størrelsen stemte dårlig med de oppgitte målene. Jeg klagde til selger, og fikk tilbud om refund hvis jeg sendte den tilbake. Men jeg taper jo uansett penger fordi jeg må betale fraktkostnaden på returen. Kan man "kreve" at selger betaler frakten, eller i det minste noe av kostnaden? Hva ville dere ha gjort?

Er det forresten noen som vet hva det koster å sende en pakke på ca 250 gram til England?

Skrevet

Jeg bruker også KG-jakka hver dag! :P Har den i både blå, grå og rød, så da har jeg en del farger å bytte på! Er veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: 49562...24b
Skrevet

Men er den ikke for kald å bruke ute nå? KG-jakka altså. Jeg fikk min her i forrige uke, men den er jo bare i sånn vanlig jerseystoff?

Anonymous poster hash: cd076...6e7
  • Liker 2
Skrevet

Men er den ikke for kald å bruke ute nå? KG-jakka altså. Jeg fikk min her i forrige uke, men den er jo bare i sånn vanlig jerseystoff?

Det var merkelig. Jeg synes min jakke er varm, og er sjeleglad for at jeg har den når det er så kaldt ute.

Skrevet

Det var merkelig. Jeg synes min jakke er varm, og er sjeleglad for at jeg har den når det er så kaldt ute.

Men den er ikke i ull eller noe sant? Den er i vanlig "joggebukse"stoff?

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke legge igjen feedback lengre på en vare som er allerede sen. Har kontaktet selger tidligere pga den sene leveringen (bare for formelle grunner, ikke fordi jeg faktisk er bekymret).

Nå finner jeg hverken meldingen til selger eller den tingen jeg kjøpte?

:bond::bond::bond::bond::bond:

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6
Skrevet

Rart di ikkje har kome endå, Brimi. Har du sendt etterlysning til selgar?

Eller kanskje han rett og slett blei utsolgt, sidan alle på KG har kjøpt? ;)

Haha, kanskje det ja, men hvorfor ble den sendt samme dag som jeg betalte? Kunne ha sendt meg en mail! Har ikke sendt etterlysning enda nei. Tenker jeg venter noen dager til.

Synes bare det er teit at alle andre har fått den etter ti dager. Jeg har sikla etter den jakka siden førstemann kjøpte den! For meg er 250,- litt penger(spesielt med en syk pus i hus) + jakka er julegave fra min mor. Gaah

Men anbefaler den bhen jeg linket til lenger opp! Aldri hatt på meg en mer behagelig bh!

Skrevet

Hvordan er størrelsen på denne? :)

Ganske normal vil jeg si. Jeg bruker L eller XL. Kjøpte jakken i L og den er pittelitt trang over hoftene, men ikke verre enn at jeg bruker den ;)

Skrevet

Ganske normal vil jeg si. Jeg bruker L eller XL. Kjøpte jakken i L og den er pittelitt trang over hoftene, men ikke verre enn at jeg bruker den ;)

Takk :)

Ser det er flere forskjellige selgere som har samme type jakke, er det noen som er å foretrekke enn andre?

Skrevet

Ser det er flere forskjellige selgere som har samme type jakke, er det noen som er å foretrekke enn andre?

Jeg er en XS/S til vanlig, og jeg kjøpte strl. 8 (s). Passer meg perfekt. :) Er 164 og veier 50 kg.

Skrevet

Jeg fikk også "KG-jakken" etter ca 10 dager, og ble veldig fornøyd. Bruker den hver dag, jeg ;)

I går fikk jeg en topp jeg hadde bestilt. Den var både feil farge og størrelsen stemte dårlig med de oppgitte målene. Jeg klagde til selger, og fikk tilbud om refund hvis jeg sendte den tilbake. Men jeg taper jo uansett penger fordi jeg må betale fraktkostnaden på returen. Kan man "kreve" at selger betaler frakten, eller i det minste noe av kostnaden? Hva ville dere ha gjort?

Er det forresten noen som vet hva det koster å sende en pakke på ca 250 gram til England?

Hvis selger har sendt deg feil farge, bør vel selger påta seg hele ansvaret (og kostnadene).

Ellers bør du jo forklare selger problemet...

Forsendelseskostandene finner du vel forøvig på Posten.no.

Anonymous poster hash: 651f1...111

• Liker 1
Skrevet

Hvis selger har sendt deg feil farge, bør vel selger påta seg hele ansvaret (og kostnadene).

Ellers bør du jo forklare selger problemet...

Forsendelseskostandene finner du vel forøvig på Posten.no.

Anonymous poster hash: 651f1...111

Ja, det mener jeg også. Men så vidt jeg kan lese meg frem til så sier reglene på ebay at jeg er ansvarlig for returfrakt. Men jeg har forklart selger problemet, så da får vi se hva som skjer videre :)

Jeg kjøpte fra selgeren som heter candyflossfashionltd. Denne er top rated og jeg hadde god erfaring med kjøpet, så jeg ser ingen grunn til å ikke anbefale denne selgeren :)

Skrevet

Men det er kanskje mer interessant å høre hvem Brimi kjøpte jakken av, sånn at du vet hvem du IKKE skal kjøpe fra ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte fra selgeren som heter candyflossfashionltd. Denne er top rated og jeg hadde god erfaring med kjøpet, så jeg ser ingen grunn til å ikke anbefale denne selgeren :)

Ja, det var noko merkeleg med stoffet. Tjukt på ein måte, men allikevel slaskete, om det makes sence...

I tillegg blei litt uproposjonert. Masse som skjedde oppe (hette, knapper, slag osv), mens under "beltestedet" (hø hø) så henger tøyet og slenger.

Håpar andre er meir fornøgd! Uansett så var det ikkje mange kronene det var snakk om og det er sikkert nokon som kan bruke den via Fretex.

jeg kjøpte fra selgeren i øverste quoten og selve shippingen var rask når jeg fikk den ut av tollen etter mye styr. selger hadde ikke satt på vareverdie eller noe så jeg måtte ettersende dette manuelt.

hadde forøvrig samme erfaring som Smascha med passform og kvalitet så den gikk rett til fretex her og.

Skrevet

Merkelig. Jeg kjøpte jakka fra samme selger :question::sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...