AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #13661 Del Skrevet 25. januar 2015 Dette må bli en fast gave fra meg til alle jeg kjenner som skal ha barn http://www.ebay.com/itm/Newborn-Baby-Coral-Fleece-Blanket-Boy-Girl-Toddler-Cartoon-Bear-Sleeping-Bag-DZ8-/371121153903?pt=LH_DefaultDomain_0&var=640280189571&hash=item56688b676f Litt rart at du skriver til ei som kjøper sånn hunde-ID greie at hun ikke må skrive på navn osv... (bra det altså, du har jo rett) Samtidig som du slenger inn link til dette pleddet, og vil gi det til alle du kjenner som har barn. Jeg ville råde deg til å kjøpe ordentlige varer fra norsk, seriøs forhandler. Gudene vet hva som er i kinastoffer. Anonymous poster hash: 49c6f...994 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. januar 2015 #13662 Del Skrevet 25. januar 2015 Er du ikke skeptisk til eventuelle giftstoffer som kan være i teppet? Med tanke på at det skal benyttes til nyfødt? Jeg synes det er veldig skummelt å handle til små barn, når varen kommer fra Kina. De er jo ikke kjent for å ha hverken miljø eller helse i forsetet når de produserer ting. Skal det selges i Norge må det jo være merket og godkjent, men i Kina bryr de seg ikke om sånt, så lenge det ikke skal på markedet i Europa eller Amerika. Anonymous poster hash: a5903...108 Litt rart at du skriver til ei som kjøper sånn hunde-ID greie at hun ikke må skrive på navn osv... (bra det altså, du har jo rett) Samtidig som du slenger inn link til dette pleddet, og vil gi det til alle du kjenner som har barn. Jeg ville råde deg til å kjøpe ordentlige varer fra norsk, seriøs forhandler. Gudene vet hva som er i kinastoffer. Anonymous poster hash: 49c6f...994 kjøper selvfølgelig ikke ting som bebisen kan putte i munnen, og det at jeg vil kjøpe det til alle var ikke helt bokstavelig ment...Men jeg tror nok at min kommende nevø skal klare å overleve selv etter å bli tørket av denne en gang i blant. Det er ihvertfall vasket på 60 grader og så kan foreldrene selv velge hva de gjør med det.. *Smålig lei alt hysteriet for tiden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #13663 Del Skrevet 25. januar 2015 kjøper selvfølgelig ikke ting som bebisen kan putte i munnen, og det at jeg vil kjøpe det til alle var ikke helt bokstavelig ment...Men jeg tror nok at min kommende nevø skal klare å overleve selv etter å bli tørket av denne en gang i blant. Det er ihvertfall vasket på 60 grader og så kan foreldrene selv velge hva de gjør med det.. *Smålig lei alt hysteriet for tiden* I så fall kan en jo også si at det er hysterisk at noen ikke skal kunne inngravere hundens navn på brikken rundt halsen, fordi fremmede kan bruke navnet til å lokke på hunden... hvor mange hunder er det egentlig årlig som blir kidnappet av fremmede som bruker hudens navn, etter å ha lest det på navnebrikken...? Anonymous poster hash: ee11d...b4f 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. januar 2015 #13664 Del Skrevet 25. januar 2015 (endret) I så fall kan en jo også si at det er hysterisk at noen ikke skal kunne inngravere hundens navn på brikken rundt halsen, fordi fremmede kan bruke navnet til å lokke på hunden... hvor mange hunder er det egentlig årlig som blir kidnappet av fremmede som bruker hudens navn, etter å ha lest det på navnebrikken...? Anonymous poster hash: ee11d...b4f Det er alltid like trivelig med kverulerende mennesker (ferdig off-topic for min del) Endret 25. januar 2015 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 25. januar 2015 #13665 Del Skrevet 25. januar 2015 http://www.ebay.com/itm/321593228213?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=510477699274&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Bestilte nettopp denne fôrede treningstightsen, håper den tåler litt kulde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 26. januar 2015 #13666 Del Skrevet 26. januar 2015 I så fall kan en jo også si at det er hysterisk at noen ikke skal kunne inngravere hundens navn på brikken rundt halsen, fordi fremmede kan bruke navnet til å lokke på hunden... hvor mange hunder er det egentlig årlig som blir kidnappet av fremmede som bruker hudens navn, etter å ha lest det på navnebrikken...? Anonymous poster hash: ee11d...b4f Skjønner ikke hvorfor det skal være negativt å påpeke noe noen andre kanskje ikke har tenkt over? Aldri tenkt tanken selv , og det ble da ikke sagt på en spydig måte.. Hvorfor ikke bare ta det for det det er? Et råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #13667 Del Skrevet 26. januar 2015 Skjønner ikke hvorfor det skal være negativt å påpeke noe noen andre kanskje ikke har tenkt over? Aldri tenkt tanken selv , og det ble da ikke sagt på en spydig måte.. Hvorfor ikke bare ta det for det det er? Et råd. På samme måte som det er et (godt) råd å ikke kjøpe pledd i kunstige stoffer, produsert i land med tvilsomme standarder, til små barn. For ikke å snakke om at jeg aldri ville latt et lite barn sove med den hetta over hodet, mtp at den kunne få den over ansiktet (og jeg er normalt ikke en hysterisk mor, men akkurat det der synes jeg så litt skummelt ut). Anonymous poster hash: 9b906...ce0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizliz Skrevet 26. januar 2015 #13668 Del Skrevet 26. januar 2015 På samme måte som det er et (godt) råd å ikke kjøpe pledd i kunstige stoffer, produsert i land med tvilsomme standarder, til små barn. For ikke å snakke om at jeg aldri ville latt et lite barn sove med den hetta over hodet, mtp at den kunne få den over ansiktet (og jeg er normalt ikke en hysterisk mor, men akkurat det der synes jeg så litt skummelt ut).Anonymous poster hash: 9b906...ce0 Det er jeg forøvrig enig i Flott med velmente råd man kanskje ikke har tenkt over selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #13669 Del Skrevet 26. januar 2015 Tror dere dette solpudderet er ekte? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 26. januar 2015 #13670 Del Skrevet 26. januar 2015 Tror dere dette solpudderet er ekte? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Synes ikke boksen ser helt lik ut som den originale… Men det er ei stund siden jeg kjøpte mitt, så det kan hende at det er nytt design? (Selv om det ikke ligner så veldig på andre sider som selger det samme pudderet…) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 26. januar 2015 #13671 Del Skrevet 26. januar 2015 Vet noen om det er mulig å begrense søket til varelokasjon i Europa? Slik at man ikke får opp varer fra f eks Asia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 26. januar 2015 #13672 Del Skrevet 26. januar 2015 Tror dere dette solpudderet er ekte? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Med den prisen (med frakt inkl) er det billigere å kjøpe det via coverbrands eller andre aktører. Synes ikke boksen ser helt lik ut som den originale… Men det er ei stund siden jeg kjøpte mitt, så det kan hende at det er nytt design? (Selv om det ikke ligner så veldig på andre sider som selger det samme pudderet…) Den har fått nytt design, gull: https://d210vlyat54t3c.cloudfront.net/media/transfer/img/web_chocolatesoleil_open.jpgså da er det hvertfall en gammel emballasje. - For å bidra litt. Iphone6 cover for mamma Olympus OM adapter til Canon EOS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 26. januar 2015 #13673 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg har vært med på min første budrunde, og vunnet Måtte starte med noe som ikke kostet noe særlig, og valgte et likt smykke som dette, og fikk det for 4,5 kr Det tror jeg er det rimligste jeg har kjøpt på ebay faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 26. januar 2015 #13674 Del Skrevet 26. januar 2015 Vet noen om det er mulig å begrense søket til varelokasjon i Europa? Slik at man ikke får opp varer fra f eks Asia? Ja Rett til høyre for søkefeltet kan du trykke på "advanced", der skal du kunne begrense lokasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 26. januar 2015 #13675 Del Skrevet 26. januar 2015 Ja Rett til høyre for søkefeltet kan du trykke på "advanced", der skal du kunne begrense lokasjon. Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma Skrevet 26. januar 2015 #13676 Del Skrevet 26. januar 2015 Beklager at det er off-topic, men jeg synes det er såpass viktig at jeg skriver det alikevell.. Det er fint og flott med telefonnummer på den, men jeg vil gjerne anbefale deg å la være å ha navn på! Det gjør det nemlig mye enklere for uvedkommende å kalle på og få tak i hunden din og få tillit av den. "...mye enklere for uvedkommende å kalle på hunden din..." etter at de har vært så nært hunden at de har lest av navnet? De har jo allerede fått tak i hunden da En folkekjær hund kommer bort til folk uansett hva de kaller den, så lenge det er i en søt lokkende tone Når jeg lokker på mine hunder bruker jeg sjeldent navnet deres, bruker kallenavn som "klumpen", "vennen" osv. Mange fine ID-tags på ebay! :D eks: http://www.ebay.com/itm/ALUMINIUM-HAND-ENGRAVED-PET-TAGS-ID-DOG-CAT-ID-NAME-TAGS-/171655951245?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item27f77df38d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #13677 Del Skrevet 27. januar 2015 Synes ikke boksen ser helt lik ut som den originale… Men det er ei stund siden jeg kjøpte mitt, så det kan hende at det er nytt design? (Selv om det ikke ligner så veldig på andre sider som selger det samme pudderet…) Har du chocolate soleil eller milk chocolate soleil? Der er to forskjellige. Med den prisen (med frakt inkl) er det billigere å kjøpe det via coverbrands eller andre aktører. Den har fått nytt design, gull: https://d210vlyat54t3c.cloudfront.net/media/transfer/img/web_chocolatesoleil_open.jpgså da er det hvertfall en gammel emballasje. - For å bidra litt. Iphone6 cover for mamma Olympus OM adapter til Canon EOS Det bildet du la ut, var det av chocolate soleil, eller milk chocolate soleil? Det ser likt ut når jeg googler milk chocolate soleil iallfall... Har ikke klart å finne milk chocolate soleil på Coverbrands, bare chocolate soleil. Dessuten mener jeg det kostet rundt 500 med frakt på Coverbrands? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 27. januar 2015 #13678 Del Skrevet 27. januar 2015 Har du chocolate soleil eller milk chocolate soleil? Der er to forskjellige. Det bildet du la ut, var det av chocolate soleil, eller milk chocolate soleil? Det ser likt ut når jeg googler milk chocolate soleil iallfall... Har ikke klart å finne milk chocolate soleil på Coverbrands, bare chocolate soleil. Dessuten mener jeg det kostet rundt 500 med frakt på Coverbrands? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Jeg har milk chocolate soleil, kjøpt for et år siden, eller kanskje over det også. (har fortsatt igjen selv om jeg bruker det svært ofte.) Mitt ser ikke likt ut som det i linken fra ebay, men har dette utseende på boksen: https://www.google.no/search?q=milk+chocolate+soleil&biw=1829&bih=938&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=GnfHVM_UDcu5ygO7zoLgDw&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_&imgrc=-dEPoa55DqlXoM%253A%3BWxxDX--ke72NWM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.sephora.com%252Fproductimages%252Fsku%252Fs1511831-main-Lhero.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.sephora.com%252Fmilk-chocolate-soleil-light-medium-matte-bronzer-P309709%3B450%3B450 (Sorry for link, gikk litt fort i svingene her, vet ikke hvordan jeg legger ved vedlegg eller lager hyperlink akkurat nå..) Usikker på hva prisen var akkurat, men tror kanskje det lå en plass mellom 200 og 250 kroner fra en eller annen sminke-nettbutikk ala coverbrans, feelunique, blivakker osv:-) (Så synes derfor det var litt dyrt på ebay, men hvis det er ekte har det vel ikke noe å si hvor du kjøper det:) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #13679 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg har lyst til å kjøpe meg et sett med Jessup børster, bare for å se om de kan matche seg med sigma sine. Disse børstene har fått voldsomt med skryt i tillegg, lurer på om noen har prøvd de? Jeg mener... se på den prisen. Disse kan jeg herje med uten at jeg trenger å være redd for de, noe som ikke akkurat kan sies om noen av de andre børstene mine som er litt for kostbare til det. Er greit med noe jeg kan drasse med meg i kofferten på ferie liksom. Åh, også har jeg diverse andre ting jeg må liste opp. Renseolje fra Innisfree, elsket juicy apple versjonen. Håper denne fjerner sminken like bra. Så har jeg kjøpt et bokssett med death note på dvd. Parfyme fra Lanvin. Jeg må slutte å kjøpe parfymer basert på omtaler, denne var helt meh. Kjedelig, men ikke vond. Leppestift fra mac, pure zen. Denne har jeg eid før, den perfekte nude fargen :D Tweezerman øyenbrynsgel, den holder ting på plass, fornøyd med kjøpet. Drar opp et gammelt innlegg, men jeg lurer på om du noen gang kjøpte sminkekostene? Isåfall, var de bra? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 27. januar 2015 #13680 Del Skrevet 27. januar 2015 Drar opp et gammelt innlegg, men jeg lurer på om du noen gang kjøpte sminkekostene? Isåfall, var de bra? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Henger meg på her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå