Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til det jeg også. Toppen av kransekaka var jo da ei der inne lurte på om noen kunne tipse om en fake MK veske. Hun dreiv nemlig å sparte til å kjøpe seg en ekte nå til sommer'n, men ville ha en hun kunne bruke i mellomtiden. Dessuten ville hun sjekke kvaliteten, og om det var verdt det. Herrejesus.. :laugh:

Gaaah, folk er så merkelige! Den tråden som endte opp i lynsjestemning på eBay for jenter/kvinner ble forresten sletta, og nå er det ikke lengre lov med stygge og krenkende kommentarer. Synd den forsvant, den hadde en viss underholdningsverdi samtidig som jeg mistet litt troen på oss kvinner når det kommer til shopping...

Så flere varer! Kjøpte denne her til negledesign, men de var større enn jeg hadde tenkt fordi jeg ikke så på målene og bakpå var det forslag til hvordan jeg kunne feste de på bilens dashbord. De ble derfor brukt til å blinge opp korktavla mi, og det var de perfekte til. Lett å feste på. http://www.ebay.com/itm/201114219814?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=500285391482&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Opi Nordic collection minis http://www.ebay.com/itm/191386785555?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITsom beskrevet, kom på en uke.

Etude house sweet recipe candy stick, en mykgjørende lipsylsak med farge i, kom også på en uke: http://www.ebay.com/itm/310972520830?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=610274201236&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Agnus castus kosttilskudd (usikker om jeg for dem gjennom tollen, men prøver :fnise: ) her

bandage bodycon i sort med hvite kanter her

sort high waist skjørt med blonder over i sort her

sorte "skinn" sko, med liten avrundet spiss og knytting her

stramt grått stretch skjørt her

Oii den kjolen var fin! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kinakjole så da må du vel opp 2 str uansett og kan bestille medium?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fugler er på vei, så tenkte jeg skulle finne litt fugleutstyr for å rotere inn i buret så det ikke ble så kjedelig.

Hule
Brett for å henge ting på
Stige
Beinringer for å merke fugler (Tror de blir litt store, så ikke før etter at jeg bestilte at det var for høns og ender. Jeg har undulater og rosella, så litt størrelsesforskjell.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Det er kinakjole så da må du vel opp 2 str uansett og kan bestille medium?

Det var da en merkelig påstand!? :ler:

I likhet med Avocadoen så bruker jeg også (stort sett) xs

i kinakjoler, og det gjør jeg her i Norge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en merkelig påstand!? :ler:

I likhet med Avocadoen så bruker jeg også (stort sett) xs

i kinakjoler, og det gjør jeg her i Norge også.

Me 3!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor får jeg ikke til å se collection fullstendig?

De fleste står det "This item isn’t available in your location" på, så jeg får ikke sett bildet :/

Det var ikke slik før.. Noen som vet hva jeg må gjøre? Endre location? I så fall hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får jeg ikke til å se collection fullstendig?

De fleste står det "This item isn’t available in your location" på, så jeg får ikke sett bildet :/

Det var ikke slik før.. Noen som vet hva jeg må gjøre? Endre location? I så fall hvordan?

Det er ofte så enkelt som å endre fra ebay.com til ebay.co.uk i adresselinjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en merkelig påstand!? :ler:

I likhet med Avocadoen så bruker jeg også (stort sett) xs

i kinakjoler, og det gjør jeg her i Norge også.

Kanskje på tide å legge på seg litt for helsas skyld?

Anonymous poster hash: 00703...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Kanskje på tide å legge på seg litt for helsas skyld?

Anonymous poster hash: 00703...b48

Det er faktisk fullt mulig å ha god helse selv om man bruker små størrelser. Det kommer kanskje som et sjokk, men det er faktisk også mulig å ha en helt normal BMI. :) Slike kommentarer som dette er svært unødvendig AB.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å legge på seg litt for helsas skyld?

Anonymous poster hash: 00703...b48

Så alle som bruker størrelse xs bør legge på seg på grunn av at du mener det er bra for helsa?

Har det ikke fallt deg inn at folk er forskjellige? Hva folk bruker i klesstørrelse har ingenting å si om de er sunne eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kommenterte først med størrelsen mente sikkert ikke å kritisere. Jeg er også vant med at jeg må to størrelser opp i Asiastørrelser i forhold til standardstørrelse her hjemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kommenterte først med størrelsen mente sikkert ikke å kritisere. Jeg er også vant med at jeg må to størrelser opp i Asiastørrelser i forhold til standardstørrelse her hjemme.

Jeg bruker stort sett medium og må opp 1 str. i kinakjoler. Men har lest om fler som må opp 2 str. Har sluttet å bestille de pga stort avvik fra bilder og rævva kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...