Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt dermaroller på ebay som de er fornøyd med?

Jeg har en fra swissclinic, men de er jo mange ganger dyrere enn mange man finner på ebay. Den jeg har nå vil jeg bruke i ansiktet, men jeg kunne tenke meg en med lengre nåler til å bruke på arr og strekkmerker.



Anonymous poster hash: a5903...108
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har kjøpt dermaroller på ebay som de er fornøyd med?

Jeg har en fra swissclinic, men de er jo mange ganger dyrere enn mange man finner på ebay. Den jeg har nå vil jeg bruke i ansiktet, men jeg kunne tenke meg en med lengre nåler til å bruke på arr og strekkmerker.

Anonymous poster hash: a5903...108

Ville ikke kjøpt de fra en random Kina-selger på Ebay. Jeg har Swiss Clinic sin, og den med de lengste nålene er ment for nettopp arr etc. Har ett YouTube-videoer av folk som viser frem rollerne sine fra Ebay, og de ser ikke helt bra ut... få nåler, som ikke er spisse. Du kan sikkert få noe godt her og der, men slike ting tror jeg virkelig det er bedre å kjøpe her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kom i dag, og jeg er superfornøyd! Den lukter ikke veldig sterkt (men akkurat nok) og kjempegodt. Den føles ikke veldig klissete på huden, men jeg vet ikke hvor lenge den varer. Jeg kommer til å kjøpe flere lukter :)

Høres bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt dermaroller på ebay som de er fornøyd med?

Jeg har en fra swissclinic, men de er jo mange ganger dyrere enn mange man finner på ebay. Den jeg har nå vil jeg bruke i ansiktet, men jeg kunne tenke meg en med lengre nåler til å bruke på arr og strekkmerker.

Anonymous poster hash: a5903...108

http://www.ebay.com/itm/351025653756?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=620263186300&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg kjøpte denne, men det gjør dritvondt, så jeg har ikke brukt den. Prøvde den på hånda og hadde røde prikker i dagesvis. Dessuten snakket jeg med et par hudpleiere som bare sier det er tull, så jeg la bort hele greia - uten at jeg skal si at det er fakta, jeg gadd bare ikke prøve, det var for vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/351025653756?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=620263186300&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Jeg kjøpte denne, men det gjør dritvondt, så jeg har ikke brukt den. Prøvde den på hånda og hadde røde prikker i dagesvis. Dessuten snakket jeg med et par hudpleiere som bare sier det er tull, så jeg la bort hele greia - uten at jeg skal si at det er fakta, jeg gadd bare ikke prøve, det var for vondt :P

Jeg kjøpte 0,25 mm. Brukte den 2 ganger også leste jeg at det ikke var noe poeng å bruke dermaroller under 0,5 mm. 1,5 mm er for lange nåler til bruk i ansiktet uansett. Det anbefales 0,5-1 mm. Jeg fikk en kjempekvise etter 2 gangers bruk men vet ikke om den kom fra dermarolleren. Det er sannsynlig siden jeg ikke har hatt kviser siden jeg brukte et A-vitamin krem for ca 1 år siden. Jeg skal kjøpe 0,5 ml til ansiktet og en bredere en på 1,5 til å bruke på cellulitter. Vil prøve 0,5 for å se om det gjør noe med porer og pigmentflekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke kjøpt de fra en random Kina-selger på Ebay. Jeg har Swiss Clinic sin, og den med de lengste nålene er ment for nettopp arr etc. Har ett YouTube-videoer av folk som viser frem rollerne sine fra Ebay, og de ser ikke helt bra ut... få nåler, som ikke er spisse. Du kan sikkert få noe godt her og der, men slike ting tror jeg virkelig det er bedre å kjøpe her hjemme.

Det er derfor jeg spør etter erfaringer her. Ebay er mye mer enn Kina-produkter. En fra swiss clinic koster ca 350 kr, og det er vel mye mulig at det er billigere å kjøpe på ebay fra feks England eller Polen. :) Jeg vet ikke hvor lenge de varer, men jeg synes det er dyrt å betale 350 kr hver gang den må byttes ut. Pluss at jeg gjerne ville hatt en med lengre nåler, til arr og strekkmerker.

Anonymous poster hash: a5903...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i grønn og en i svart? Den var kjempefin! Fikk lyst på den selv og, spesielt den grønne (jeg har også rødt hår). Gjerne si hvordan den er dersom du bestemmer deg for å kjøpe den :-)

Jeg har fått denne i grønn :)

Kjennes som grei kvalitet, men kantene på den virker litt uferdig. Og den er veldig gjennomsiktig! Jeg bruker vanligvis xs/s og bestilte i m, den er akkurat på grensen til å være for liten, og litt for kort. Har erfaring med at blonder fra eBay går veldig fort i stykker, men på denne virker de veldig solide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har øyevipper å anbefale?

Kjøpte meg et par i går, men vil bestille flere.

Gjerne med gjennomsiktig "rand" eller hva jeg nå enn skal kalle det. Kant kanskje

Ikke punktvipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått denne i grønn :)

Kjennes som grei kvalitet, men kantene på den virker litt uferdig. Og den er veldig gjennomsiktig! Jeg bruker vanligvis xs/s og bestilte i m, den er akkurat på grensen til å være for liten, og litt for kort. Har erfaring med at blonder fra eBay går veldig fort i stykker, men på denne virker de veldig solide :)

Takk for tilbakemelding :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har øyevipper å anbefale?

Kjøpte meg et par i går, men vil bestille flere.

Gjerne med gjennomsiktig "rand" eller hva jeg nå enn skal kalle det. Kant kanskje

Ikke punktvipper.

http://www.ebay.com/itm/321219873479?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=510163938997&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Elsker disse, jeg bruker #43. Men den er out of stock ser jeg :( Men veldig fornøyd med de vippene og kjøper. Vippene dumper som regel ned i postkassen etter 1-2 uker :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har øyevipper å anbefale?

Kjøpte meg et par i går, men vil bestille flere.

Gjerne med gjennomsiktig "rand" eller hva jeg nå enn skal kalle det. Kant kanskje

Ikke punktvipper.

Ardell eller Red Cherry er bra. Og da spørs det bare hvordan vipper du liker, bare å velge å vrake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er deres holdninger til å bevisst kjøpe piratkopier på ebay? Tenker type falsk MK veske og så videre? Grunnen til at jeg spør er fordi noen la ut en lenke på EBAY for Jenter/Kvinner-gruppa på facebook, og vedkommende får jo kjeft for å ha postet den. Det er moraliserende hevder den gemene hop der. I denne tråden her husker jeg derimot ikke å ha lest mange innlegg med folk som bevisst etterspør og kjøper piratkopier. Jeg handler ikke slike ting med vilje.

Og så for å spore debatten tilbake så har jeg mottatt denne lip tinten fra korea som kom frem på en uke http://www.ebay.com/itm/120961042200?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=420087322474&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITog jeg er knallfornøyd. Liker ikke leppestift, så denne her var super for meg :)



Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er deres holdninger til å bevisst kjøpe piratkopier på ebay? Tenker type falsk MK veske og så videre? Grunnen til at jeg spør er fordi noen la ut en lenke på EBAY for Jenter/Kvinner-gruppa på facebook, og vedkommende får jo kjeft for å ha postet den. Det er moraliserende hevder den gemene hop der. I denne tråden her husker jeg derimot ikke å ha lest mange innlegg med folk som bevisst etterspør og kjøper piratkopier. Jeg handler ikke slike ting med vilje.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Hvis ikke jeg husker helt feil så har det blitt diskutert litt bak her i tråden, og konklusjonen var at det ikke er greit.

Jeg vurderer å melde meg ut av alle disse eBay-gruppene på Facebook, sjeldent man ser noe annet enn piratkopier, roser og cottonlights der...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke jeg husker helt feil så har det blitt diskutert litt bak her i tråden, og konklusjonen var at det ikke er greit.

Jeg vurderer å melde meg ut av alle disse eBay-gruppene på Facebook, sjeldent man ser noe annet enn piratkopier, roser og cottonlights der...

Helt enig. Folk spør faktisk bevisst etter falsk MK for eksempel. Helt på trynet spør du meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har kjøpt en god shampo/balsam på Ebay for farget/tørt hår?

Trenger tips til god shampo...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke jeg husker helt feil så har det blitt diskutert litt bak her i tråden, og konklusjonen var at det ikke er greit.

Jeg vurderer å melde meg ut av alle disse eBay-gruppene på Facebook, sjeldent man ser noe annet enn piratkopier, roser og cottonlights der...

Helt enig. Folk spør faktisk bevisst etter falsk MK for eksempel. Helt på trynet spør du meg.

Enda godt det bare ikke er meg :) Hadde håpet på å få tips når jeg meldte meg inn, men nå følger jeg mest med for underholdningens skyld.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Folk spør faktisk bevisst etter falsk MK for eksempel. Helt på trynet spør du meg.

Har lagt merke til det jeg også. Toppen av kransekaka var jo da ei der inne lurte på om noen kunne tipse om en fake MK veske. Hun dreiv nemlig å sparte til å kjøpe seg en ekte nå til sommer'n, men ville ha en hun kunne bruke i mellomtiden. Dessuten ville hun sjekke kvaliteten, og om det var verdt det. Herrejesus.. :laugh:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnus castus kosttilskudd (usikker om jeg for dem gjennom tollen, men prøver :fnise: ) her

bandage bodycon i sort med hvite kanter her

sort high waist skjørt med blonder over i sort her

sorte "skinn" sko, med liten avrundet spiss og knytting her

stramt grått stretch skjørt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...