Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De var fine!! Jeg må få høre hva du synes om dem hvis du ender opp med å kjøpe dem :jepp:

Enig! Har lyst til å kjøpe de selv, men må i så fall vente til slutten av måneden. Holder deg oppdatert hvis jeg får de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å kjøpe kosttilskudd på ebay? Vurderer å prøve å finne tranebærtabletter, ettersom det er så dyrt i Norge. Men samtidig er jeg litt skeptisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å kjøpe kosttilskudd på ebay? Vurderer å prøve å finne tranebærtabletter, ettersom det er så dyrt i Norge. Men samtidig er jeg litt skeptisk..

Jeg hadde ikke gjort det. Gud veit hva det egentlig er i de. Det kan være alt fra narkotiske stoffer til rottegift, eller kun tranebær, men det har du ingen garanti for. Du kan også risikere å føre noe inn i landet som er ulovlig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Enig! Har lyst til å kjøpe de selv, men må i så fall vente til slutten av måneden. Holder deg oppdatert hvis jeg får de :)

:jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å kjøpe kosttilskudd på ebay? Vurderer å prøve å finne tranebærtabletter, ettersom det er så dyrt i Norge. Men samtidig er jeg litt skeptisk..

Prøv på Bigvits.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse halvremsene med vipper kom i posten idag. De er lette å lime på og gir fantastisk effekt. <trenger nesten ingen annen øyesminke med disse på. Kom etter 12 dager.

http://www.ebay.com/itm/121391613903?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Noe sånt har jeg aldri prøvd før. Jeg har aldri prøvd falske vipper i det hele tatt, tror du jeg klarer det lett da? Og er det ikke lurere å kjøpe noe som dekker hele øyevipperaden? (Jeg har nesten ikke vipper..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt har jeg aldri prøvd før. Jeg har aldri prøvd falske vipper i det hele tatt, tror du jeg klarer det lett da? Og er det ikke lurere å kjøpe noe som dekker hele øyevipperaden? (Jeg har nesten ikke vipper..)

Jeg tror alle klarer å sette på disse. Man sminker seg ferdig først med liner og maskara, påfører vippene og tar litt maskara over igjen for å lettere "blande" dine egne og de falske. Uansett er jo ikke 31 kr store tapet om det ikke funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gjort det. Gud veit hva det egentlig er i de. Det kan være alt fra narkotiske stoffer til rottegift, eller kun tranebær, men det har du ingen garanti for. Du kan også risikere å føre noe inn i landet som er ulovlig her.

Ja, jeg kom vel egentlig til den konklusjonen jeg også. Kan jo eventuelt sjekke ut noen seriøse nettbutikker :)

Prøv på Bigvits.com

Takk for tips! Har du prøvd de? Er de seriøse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å kjøpe kosttilskudd på ebay? Vurderer å prøve å finne tranebærtabletter, ettersom det er så dyrt i Norge. Men samtidig er jeg litt skeptisk..

iHerb er populært for sånt :)

Anonymous poster hash: 73bef...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok dekke dekselet i dag, bra og rask shipping: http://www.ebay.com/itm/251622628950?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=550525487085&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Og denne sorte paljettputen som har samme kvalitet som de jeg har kjøpt på hm home: http://www.ebay.com/itm/261734121600?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=560606615674&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Og så denne klokken, hvor reima har herrestørrelse. Størrelsen passet bra på mannen, men kanskje ikke bling blinget. Skal se på om det går an å forkorte lenken: http://www.ebay.com/itm/221594940031?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=520453610377&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT



Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den elefantleken kjøpte jeg til en hund i familien. Men en hund river den i stykker på første forsøk, så den ble katten sin.



Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den elefantleken kjøpte jeg til en hund i familien. Men en hund river den i stykker på første forsøk, så den ble katten sin.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Spørs vel på hunden. Hunden min har hatt to slike siden han var liten valp (Altså over 1,5 år.) Ingen av dem har tatt noen skade av herjingen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs absolutt på hunden, foreldrene til samboeren min har en 11 år gammel hund som aldri har tygget i stykker en eneste leke, og han har ikke akkurat fått få eller dyre leker. Nå vet ikke vi hvordan hunden vår vil behandle de, men til 15kr går det helt fint om han river den i stykker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det spørs absolutt på hunden, foreldrene til samboeren min har en 11 år gammel hund som aldri har tygget i stykker en eneste leke, og han har ikke akkurat fått få eller dyre leker. Nå vet ikke vi hvordan hunden vår vil behandle de, men til 15kr går det helt fint om han river den i stykker :)

De hundene vi har her er aktive, blant annet en som strøyk på prøven til å bli politihund :) Men kattene er aktive også, så de har fått stor glede av den lille saken :)

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hundene vi har her er aktive, blant annet en som strøyk på prøven til å bli politihund :) Men kattene er aktive også, så de har fått stor glede av den lille saken :)

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Hehe, da er det nok litt forskjell, ja :) Hunden vi får er veldig liten, så det er litt begrenset hvor mye skade han kan gjøre. Vi har heldigvis litt mer solide leker også hvis han skulle trenge det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er det nok litt forskjell, ja :) Hunden vi får er veldig liten, så det er litt begrenset hvor mye skade han kan gjøre. Vi har heldigvis litt mer solide leker også hvis han skulle trenge det :)

Om den er på størrelse med den digre katta vår går det bra. Hun digger å springe etter elefanten, og å sloss med den :) Ble godbiter fra Let's bite til hunden i julegave i stedet, katta likte dem også ;)

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg rapportere inn de som kjøper fake merkevarer og skriver om dette i Facebook-gruppen?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...