Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Har fått dette, navnebrikken kom på en uke og er av veldig god kvalitet. Virker som graveringen kommer til å sitte lenge. Matten er kjempefin og har antiskli. Ikke veldig stor, men akkurat stor nok til to skåler. Pledder er sinnsykt mykt og godt, luktet ingenting, og har samme kvalitet som om det var kjøpt her hjemme. Veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av mine favorittkjøp i det siste! :D

Liten veske "geometric pattern": ok kvalitet, elsker fargene!

Oppbevaring til småtteri/øredobber: Liker at rommene har individuelle lokk

Vingesmykke

"Vest"/overdel: Superfin, friske farger og normal størrelse
"Vest"/Overdel 2: Gleder meg til sommeren så jeg kan bruke disse!
Drømmefanger: Bruker som smykke

Smykke: Bruker dette mye, god kvalitet

Smykke: Elsker fargen!

Nye pakningsringer til espressokanne

Skjerf: Litt tynt, men veldig fint mønster

Sekk: Kvaliteten virker veldig god! Skal ha den på ferie i sommer. Flagget var sydd på, dette fjernet jeg enkelt og forsiktig med en saks/skarp kniv :)

Bordskånere/"ølbrikker" i friske farger

t-skjorte: Pusheen <3

Klokke som har vært veldig poppis på facebook-gruppa, synes den var litt søt :P

Sugerør: Kjøpt flere forskjellige farger

Skjørt: Elsker dette! :D Vel verdt pengene!

Endret av Støva
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har kjøpt har vært så dårlige at jeg har brukt min egen neglelakkfjerner da det som var inni tørket ut etter å ha brukt opp den første tippen. Da kjøpte jeg en pakke med 5 penner, og det fulgte med 3 tipper pr penn. Kostet en dollar.

Ellers kan jeg anbefale å bruke gode q-tips med den neglelakkfjernern du bruker til vanlig. Men da må du finne slike som ikke loer.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

q-tips som ikke loer ja... den er verre her i området. virker som om det har gått sport hos butikkene å kun ta inn de billigtipsene som røyter bare du ser stygt på de :bond:

skal ta en kikk og se om jeg finner refillpenner ja, takk for tips :)

Endret av minienthe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye fint!! Legg ut mer :D:D Har du bestilt og fått noe av det?

Jeg bestilte "skinnjakka" men den fikk jeg aldri :( Og den blå jakka/blusen og den var kjempefin :) og et par smykker som var helt greie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skudd i blinde!! Men er det noen som har erfaring med noen av disse plaggene?

Skjørt

Kjole

Kåpe

Singlett med padding

Ellers så har jeg kjøpt denne ansiktsmasken i dag :)

  • : Absorbs sebum and cleans pores. Remove impurities and sebum that are deeply embedded within pores."

Kan visstnok brukes på urenheter flekkvis over natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

Skulle til å si; Post gjerne en update når disse kommer!

.. før jeg trykket buy selv.

Hehe, jeg tengte og gjor akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/171069625673?_trksid=p2060778.m1438.l2649&var=470268282772&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITnoen som har kjøpt denne kjolen? :) Skal være forlover i bryllup og syns denne var så nydelig! men er kanskje ikke så lurt kjøpe kjole til det på ebay?

Jeg har kjøpt 3 ballkjoler på eBay, og da til 200 - 350kr og de har vært veldig fine. Denne ligger på 500kr så vil anta den er enda bedre kvalitet.

De pleier også å være riktige i størrelsen. Ofte fra Asia må jeg en størrelse opp, men ikke på disse kjolene. Skal sies at de er veldig lange, så om du er lav så kan det hende du må legge opp kjolen.

Ei venninne brukte denne kjolen i et bryllup og fikk mer skryt for kjolen sin enn ei annen venninne som hadde en kjole kjøpt i Norge for 3000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 3 ballkjoler på eBay, og da til 200 - 350kr og de har vært veldig fine. Denne ligger på 500kr så vil anta den er enda bedre kvalitet.

De pleier også å være riktige i størrelsen. Ofte fra Asia må jeg en størrelse opp, men ikke på disse kjolene. Skal sies at de er veldig lange, så om du er lav så kan det hende du må legge opp kjolen.

Ei venninne brukte denne kjolen i et bryllup og fikk mer skryt for kjolen sin enn ei annen venninne som hadde en kjole kjøpt i Norge for 3000kr.

Åh, tusen takk for svar :) Den kjolen var jo også kjempefin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor jeg er blokkert av en selger jeg kjøpte noe fra for 3 år siden, vi hadde en god tone osv :jolie: Skulle til å kjøpe en neglelakk av sparkling*nails og så oppdager jeg at jeg ikke kan betale for den, og jeg kan heller ikke kontakte selger. Hvooorfor?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Skulle til å si; Post gjerne en update når disse kommer!

.. før jeg trykket buy selv.

Heheee :ler: Hvilke farge kjøpte du da?

Vi kan jo gi hverandre en update uansett, selv om man kjøper samme ting så

er ofte kvaliteten såååå forskjellig. Har god erfaring med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Annonse

Heheee :ler: Hvilke farge kjøpte du da?

Vi kan jo gi hverandre en update uansett, selv om man kjøper samme ting så

er ofte kvaliteten såååå forskjellig. Har god erfaring med det!

Ja det kan vi gjøre! Jeg kjøpte favorittfargen lilla, så får vi se om det er en heslig eller fin lillafarge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ja det kan vi gjøre! Jeg kjøpte favorittfargen lilla, så får vi se om det er en heslig eller fin lillafarge :fnise:

aaahhh, Lilla! Elsk! Vi får håpe på det beste!

Den var fin!

Ja, det kan se sånn ut, men det er sjeeeeeldent klær faktisk er fine i virkeligheten...

Skjønner ikke at jeg ikke har gitt opp for LENGST, alle armbånd ryker etter en uke, klærne har dust passform eller bare er pinlig stygge osv osv osv osv :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det kan se sånn ut, men det er sjeeeeeldent klær faktisk er fine i virkeligheten...

Skjønner ikke at jeg ikke har gitt opp for LENGST, alle armbånd ryker etter en uke, klærne har dust passform eller bare er pinlig stygge osv osv osv osv :Hehe:

Jeg har faktisk hatt ganske mye flaks, to av mine favorittgensere blant annet er fra eBay :) Målene i beskrivelsen pleier som oftest å stemme overens med faktisk størrelse og passform. Har selvfølgelig gått på en smell et par ganger selv, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg har faktisk hatt ganske mye flaks, to av mine favorittgensere blant annet er fra eBay :) Målene i beskrivelsen pleier som oftest å stemme overens med faktisk størrelse og passform. Har selvfølgelig gått på en smell et par ganger selv, da...

Link? :hoppe:

(tar kvelden nå, så får titte i morgen om du har postet linkene inntil da :tommelopp: )

Nattinatt :tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link? :hoppe:

(tar kvelden nå, så får titte i morgen om du har postet linkene inntil da :tommelopp: )

Nattinatt :tellesauer:

Begge to har blitt slettet fra selgerene jeg kjøpte fra :( Men det var denne og denne. Den første var normal i størrelsen, den andre er bittelitt liten og ikke fullt så tykk som den ser ut. Likevel kjempegod og myk, jeg bruker den som kosegenser hjemme hvis det er litt kaldt :)

God natt, sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Takk kragebeinet :)

Nr 1 var stilig men synes det er så irriterende med denne ulik-lenge-moten :sad:

Nr 2 har jeg selv vurdert mange ganger!

Hva søker man på når man vil ha BH men UTEN push-up!?

Alle BH`er er jo stappa med padding jo :grine:

Heheee, se på denne grusomme push.up-varianten her, dæven dåite

så pinlig grusomt stygt :ler:http://www.ebay.com/itm/Sexy-Self-Adhesive-Silicone-Front-Closure-Strapless-Invisible-Push-Up-Bra-A-D/171421244566?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D777000%26algo%3DABA.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20131227121020%26meid%3D39bb84e227414048b8ea06c120f9db5f%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D2%26sd%3D291280102153

Skulle så gjerne hatt en eller fem BH`er i størrelse 70D (H&M-størrelse... Tilsvarer sikkert 65F eller G i sånne undertøysbutikker som prøver å få jenter til å tro de har så store pupper :lol: )

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...