Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg rapportere inn de som kjøper fake merkevarer og skriver om dette i Facebook-gruppen?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Hvem skal du liksom rapportere det til? Virker jo som de som administrerer gruppen er like ivrig på falske merkevarer som resten av gjengen...

Anonymous poster hash: 1169d...cbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fluttershy

Hvordan kan jeg rapportere inn de som kjøper fake merkevarer og skriver om dette i Facebook-gruppen?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Hvis du spørr etter link så får du i det minste rapportert inn selgeren til ebay. Verre med de som kjøper regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg rapportere inn de som kjøper fake merkevarer og skriver om dette i Facebook-gruppen?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Fritidsproblemer?

Anonymous poster hash: 61570...f54

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg rapportere inn de som kjøper fake merkevarer og skriver om dette i Facebook-gruppen?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Jeg bruker å gå inn på linken til det de har kjøpt og rapportere selgeren. Da forsvinner produktet i løpet av noen timer. Kjøperne går det desverre ikke an å rapportere, selv om de burde rapporteres mtp hva de støtter. Går heller ikke an å ta det opp til diskusjon på de gruppene, da er man utrivelig og blir bannet.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fritidsproblemer? Anonymous poster hash: 61570...f54

Nei, jeg er bare veldig lei av at disse idiotene støtter organisert kriminalitet, og i tillegg skryter av det!

Anonymous poster hash: a5e01...71c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kor lang tid tar det før det kommer?

Bestilte noke for 2 veker sida og det har enda ikkje komt! :(

1-5 uker i min erfaring. Hvis du går på "purchase history" så skal det stå forventet leveringstid, går det noen dager eller uker over siste forventet dato så kan du sende en melding til selger og mase litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

1-5 uker i min erfaring. Hvis du går på "purchase history" så skal det stå forventet leveringstid, går det noen dager eller uker over siste forventet dato så kan du sende en melding til selger og mase litt.

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor lang tid tar det før det kommer?

Bestilte noke for 2 veker sida og det har enda ikkje komt! :(

Det kan ta et par dager til to måneder. Spørs hvor du kjøper fra og når på året, om de har høgtider osv.

Anonymous poster hash: a2f10...24d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å bestille sånn pledd jeg også, men er redd for at det kan være noe skadelig i det eller noe rare greier fra Kina :/ Har hørt om andre som er så forsiktige med å kjøpe tepper og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Nei, jeg er bare veldig lei av at disse idiotene støtter organisert kriminalitet, og i tillegg skryter av det!

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Skryter av det? ..Jeg synes det virker som at 95% av disse folka som kjøper fake oppriktig tror at

det er kjøper er ekte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å bestille sånn pledd jeg også, men er redd for at det kan være noe skadelig i det eller noe rare greier fra Kina :/ Har hørt om andre som er så forsiktige med å kjøpe tepper og slikt...

Jeg vurderer det utifra hvor sterkt det lukter, spesielt etter at det er vasket. Lukter, ser eller føles det ikke riktig så bruker jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en "strikket" jakke helt sikkert kjøpt fra Ebay til jul. Har vasket den på ullvask-program, men det lukter noe fra den jakken. Ikke sterkt, men lukter litt rart.

Noen av dere opplevd dette og vet løsningen? Har lyst å bruke gaven :)

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en "strikket" jakke helt sikkert kjøpt fra Ebay til jul. Har vasket den på ullvask-program, men det lukter noe fra den jakken. Ikke sterkt, men lukter litt rart.

Noen av dere opplevd dette og vet løsningen? Har lyst å bruke gaven :)

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6

Bruk litt edikk i vaskevannet. Tror det skal nøytralisere vond lukt effektivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips til fine komfortable bh-er? ikke slike "topper" som er moderne nå som ikke har cup bare, har D cup så slike passer ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange poster etter hverandre nå, men ble så Ebay-ivrig midt i natten her :D

Noen som har bestilt denne kjolen og kan si hvordan den er? Den er ikke slutty?

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Lace-Splicing-See-through-Knit-Cocktail-Party-Clubwear-Mini-Dress-SHM-/331317384806?pt=LH_DefaultDomain_2&var=&hash=item4d240e1666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange poster etter hverandre nå, men ble så Ebay-ivrig midt i natten her :D

Noen som har bestilt denne kjolen og kan si hvordan den er? Den er ikke slutty?

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Lace-Splicing-See-through-Knit-Cocktail-Party-Clubwear-Mini-Dress-SHM-/331317384806?pt=LH_DefaultDomain_2&var=&hash=item4d240e1666

Jeg har den, eller rettere sagt hadde den.

Brukte den to kvelder, men da som topp. Til det var den kjempefin :) (Jeg er 160 og den var alt for kort å bruke som kjole).

Men etter bruk så begynte små hvite gummitråder å stikke ut ved blondene. Ikke pent i det hele tatt så den gikk fort i søplen. Synd at kvaliteten var så dårlig, for den var en veldig fin overdel

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...