Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Veska koster 135 kr.....hvis den ligner veldig på en annen veske til 20 000 tror du vel ikke den er ekte??

Dette med "den ligner på en annen veske": hvordan i alle dager skal man kunne ha oversikt over det?? Jeg går ikke rundt og vet hvordan en hel rekke vesker ser ut.

Anonymous poster hash: 00703...b48

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fått disse skoene, likte de veldig godt :laugh:

dette skjørte var fint og stramt, det var også dette, begge brukes mest på jobb.

denne kjolen var fin, men ikke som forventet. er i stretch stoff.

Hvordan var størrelsen på kjolen? Var det et dårlig stoff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var størrelsen på kjolen? Var det et dårlig stoff?

helt greit stoff, hvis man stryker kjolen ordentlig blir den fin. jeg kjøpte en størrelse over det jeg pleier, men burde gått opp to, selv om det går fint nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veska koster 135 kr.....hvis den ligner veldig på en annen veske til 20 000 tror du vel ikke den er ekte??

Det var jo det jeg lurte på! Vet du om det faktisk finnes en annen veske som ligner på denne fra et kjent merke?

Anonymous poster hash: e587f...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om den ligner på design til en annen veske er den ikke nødvendigvis fake. For å være fake, eller piratkopi må den fremstille som den originale, dvs. ha logo og bli solgt for å være original.

Det er ikke ulovlig at to vesker ligner på hverandre. Kilde.

Men hvis du ser på vesken som jeg linket til, ser det ut som det står noe på den, men jeg klareer ikke lese det, og jeg har veldig lite peiling på merkevesker, og vet ikke helt hvordan jeg kan finne det ut.

Anonymous poster hash: e587f...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt denne og denne? Hvordan er kvalieten på dem?

Det ser fint og flott ut på bilder men en kåpe til 73 kroner har jeg ingen tro på er noe å ha....

Jeg har kjøpt en kåpe på eBay til rundt 80kr tidligere, og dette stemmer nok... Den er som en tynn genser, stoffet er så tynt at den ikke sitter som en kåpe skal. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en fake veske?

http://www.ebay.com/itm/321345816904?_trksid=p2060778.m1438.l2649&var=510244744738&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Klarer ikke å lese hvilket merke det eventuelt skulle være kopi av(har lite erfaring med veske merker). Jeg likte veska veldig godt, men vil ikke kjøpe fake!

Anonymous poster hash: e587f...7ba

Det er noen som har lagt ut samme veska på ebay-gruppa på facebook, og der går den under som michael kors. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke. Men jeg måtte le litt av photoshop ferdighetene til den som har lagt ut annonsen. Spesielt på den blå kjolen. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en fake veske?

http://www.ebay.com/itm/321345816904?_trksid=p2060778.m1438.l2649&var=510244744738&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Klarer ikke å lese hvilket merke det eventuelt skulle være kopi av(har lite erfaring med veske merker). Jeg likte veska veldig godt, men vil ikke kjøpe fake!

Anonymous poster hash: e587f...7ba

ville ikke regnet det som fake veske nei, ta en titt i vanlige norske veske butikker t.o.m H&M selger vesker med slikt design. Og ser det står tekst på veska, men her kan du jo bare spørre selgeren hva som står.

Endret av happyendings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har tips til en grei neglelakkfjernerpenn uten aceton med utskiftbare tipper ? finner en del men det står lite om de inneholder aceton eller ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dette en fake veske?

http://www.ebay.com/itm/321345816904?_trksid=p2060778.m1438.l2649&var=510244744738&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Klarer ikke å lese hvilket merke det eventuelt skulle være kopi av(har lite erfaring med veske merker). Jeg likte veska veldig godt, men vil ikke kjøpe fake!

Anonymous poster hash: e587f...7ba

Tror ikke det..

Har bestilt denne til mamma, i fargen tyrkis. Den er og den forblir ubrukt tenker jeg.

Den er veldig liten.. og som mamma sier; den er sikkert nett og fin på petite damer fra Kina, men på henne så ser det litt komisk ut nesten.

Kan få kjøpe den av henne om du ønsker sikkert, om hun ikke allerede har gidd den vekk.. hehe ;)

Endret av Alvea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har tips til en grei neglelakkfjernerpenn uten aceton med utskiftbare tipper ? finner en del men det står lite om de inneholder aceton eller ikke :vetikke:

De jeg har kjøpt har vært så dårlige at jeg har brukt min egen neglelakkfjerner da det som var inni tørket ut etter å ha brukt opp den første tippen. Da kjøpte jeg en pakke med 5 penner, og det fulgte med 3 tipper pr penn. Kostet en dollar.

Ellers kan jeg anbefale å bruke gode q-tips med den neglelakkfjernern du bruker til vanlig. Men da må du finne slike som ikke loer.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...