Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp av dere til å avgjøre noe :)

Denne genseren, bør jeg kjøpe den i svart eller grønn? Har rødt hår og liker generelt slik grønnfarge veldig godt, men er usikker på om det blir så fint likevel... Så var den veldig fin i svarat også... Er det forresten noen som har kjøpt den og kan si noe om kvaliteten? :)



Anonymous poster hash: 73bef...62d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært på eBay på et par uker, så vet ikke helt når dette skjedde, men.. Når jeg søker i collections så er nesten alle plaggene/tingene usynlige, med teksten "This item isn’t available in your location". Gjelder sikkert 80% av alt jeg finner. Noe så usannsynlig irriterende!

Samme her. Veldig irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

Trenger hjelp av dere til å avgjøre noe :)

Denne genseren, bør jeg kjøpe den i svart eller grønn? Har rødt hår og liker generelt slik grønnfarge veldig godt, men er usikker på om det blir så fint likevel... Så var den veldig fin i svarat også... Er det forresten noen som har kjøpt den og kan si noe om kvaliteten? :)

Anonymous poster hash: 73bef...62d

En i grønn og en i svart? Den var kjempefin! Fikk lyst på den selv og, spesielt den grønne (jeg har også rødt hår). Gjerne si hvordan den er dersom du bestemmer deg for å kjøpe den :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i grønn og en i svart? Den var kjempefin! Fikk lyst på den selv og, spesielt den grønne (jeg har også rødt hår). Gjerne si hvordan den er dersom du bestemmer deg for å kjøpe den :-)

Kjøpte den i grønn, sier ifra når den kommer frem :fnise:

Anonymous poster hash: 73bef...62d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står "rabbit hair/fur" på ting laget av skinn/pels (ikke ekte) på eBay, tror dere pelsen er ekte? Finner så mye fint, men vil ikke ha ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det står "rabbit hair/fur" på ting laget av skinn/pels (ikke ekte) på eBay, tror dere pelsen er ekte? Finner så mye fint, men vil ikke ha ekte.

Det er mest sannsynlig ekte, kanin pels og ull er noe av den biligste en kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mest sannsynlig ekte, kanin pels og ull er noe av den biligste en kan få.

Æsj, var det jeg tenkte, jeg også.. Får holde meg unna alt som det står kanin på, da. Burde sikkert holde meg langt unna alt som ser ut som pels også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, var det jeg tenkte, jeg også.. Får holde meg unna alt som det står kanin på, da. Burde sikkert holde meg langt unna alt som ser ut som pels også?

Akkurat det spørs på selgeren. Hvis selgeren er i Europa eller USA så er det ganske trygt å handle ting som ser ut som pels. Jeg ville dog vært skeptisk om selgeren holder til i Asia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det spørs på selgeren. Hvis selgeren er i Europa eller USA så er det ganske trygt å handle ting som ser ut som pels. Jeg ville dog vært skeptisk om selgeren holder til i Asia.

Mesteparten er i Asia, ser det ut til.. Holder meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endeleg kan eg bruke svart neglelakk!

Kjøpte du frå USA med frakt?

Hvor mye betalte du for disse? De jeg finner var svindyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Hvor mye betalte du for disse? De jeg finner var svindyre.

Eg valde å prøva med skulelim først og det funka som f! Gidd ikkje bruke over 100 kr på noko eg kan laga sjølv.

på insta såg eg ei som laga sin eigen; litt vatn og lim. Såg ut til å funke det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen av de ebay-gruppene på facebook altså... :fnise: Av og til kan noen der inne komme opp med et kupp, men for det meste er det jo bare ræl. Uansett, i dag var det denne kjolen damene på den ene gruppa siklet etter. Seriøst, er det mulig? Hvem i huleste tar på seg noe sånt? :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Herregud, noen av de ebay-gruppene på facebook altså... :fnise: Av og til kan noen der inne komme opp med et kupp, men for det meste er det jo bare ræl. Uansett, i dag var det denne kjolen damene på den ene gruppa siklet etter. Seriøst, er det mulig? Hvem i huleste tar på seg noe sånt? :P

Hun må vel ha tenkt på sexytime med kjæresten når hun har sett på de håper jeg? :daane:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, noen av de ebay-gruppene på facebook altså... :fnise: Av og til kan noen der inne komme opp med et kupp, men for det meste er det jo bare ræl. Uansett, i dag var det denne kjolen damene på den ene gruppa siklet etter. Seriøst, er det mulig? Hvem i huleste tar på seg noe sånt? :P

Altså, jeg tror ikke den kjolen er ment til å gå offentlig med :fnise: Men en kan nå lure siden selger har sagt at det er en party clubwear og evening dress. Noen som er hypp på å få napp på byen kanskje :lol: På sett og vis syns jeg den var litt fin, men aldri i verden om jeg hadde likt å sett noen i den på byen eller hatt den på selv. Funker bedre på bilder vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen av de ebay-gruppene på facebook altså... :fnise: Av og til kan noen der inne komme opp med et kupp, men for det meste er det jo bare ræl. Uansett, i dag var det denne kjolen damene på den ene gruppa siklet etter. Seriøst, er det mulig? Hvem i huleste tar på seg noe sånt? :P

Kunne brukt den på soverommet, da er det en hjemme som hadde blitt glad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den hundesenga har vi til katta. myk og god. Og så kan den vaskes :)

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Så bra! :) Hvilken størrelse har du og hvor stor er den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...