Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Er det for sent å bestille julegaver på ebay nå? Har sett på en del småting, hvor forventet levering er 15-30 dager... Hva tror dere?



Anonymous poster hash: 1169d...cbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det for sent å bestille julegaver på ebay nå? Har sett på en del småting, hvor forventet levering er 15-30 dager... Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 1169d...cbf

Det ville jeg ikke tatt sjansen på. Om det blir sendt i dag, og bruker minimum 15 arbeidsdager, så vil den ikke være her før tidligst 22 desember.

Du kan fint handle julegaver fra ebay, men da fra Storbritannia og andre land "i nærheten". :) Da pleier det å være kort leveringstid. Kjøpte selv noe julepynt og julelys fra UK i dag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det for sent å bestille julegaver på ebay nå? Har sett på en del småting, hvor forventet levering er 15-30 dager... Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 1169d...cbf

Jeg bestilte i begynnelsen av oktober og venter fortsatt på et par stykker, så det ville jeg ikke tatt sjansen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som blir irritert over all fake som foregår i ebay gruppa på Facebook? Uggs, sminke, sko, vesker og alt. Jeg tror egentlig ikke de skjønner hva de støtter..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som blir irritert over all fake som foregår i ebay gruppa på Facebook? Uggs, sminke, sko, vesker og alt. Jeg tror egentlig ikke de skjønner hva de støtter..

Det er ikke bare deg nei. Det er jo stort sett kun fake varer de kjøper, meldte meg opprinnelig inn for å få tips, men det er faktisk bedre tips å få her i tråden. I tillegg virker det som om det er om å gjøre å bestille mest mulig, og det er få som poster etter at de har fått varen. Noen ganger går det litt sport i det for meg med å rapportere de falske merkevarene til ebay.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som blir irritert over all fake som foregår i ebay gruppa på Facebook? Uggs, sminke, sko, vesker og alt. Jeg tror egentlig ikke de skjønner hva de støtter..

Jeg er så enig! Og i ettertid klager de på kvaliteten - merkelig det der... Forkastelig hele greia, bare å rapportere i veg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over de som krangler med selgere, spesielt i Asia, om noen få kroner. Fikk nettopp en sånn DIY klokke som såg veldig fin ut, men selve uret og batteriboksen hadde blitt knust i småbiter under frakt. Sjekket hva jeg hadde betalt, den kostet 25 kr. Ga faen og kjøpte en ny. Jeg orker ikke å rane fattige asiatere for 25 kroner altså. Skjønner at det er en del som er uenige, og rett skal jo være rett, men når folk kriger om 5 og 10 kroner så blir jeg matt. Hadde det vært John Fredriksen de kranglet med, så ok. Men ikke noen stakkars ebayselgere fra fattige land.



Anonymous poster hash: cd076...6e7
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så enig! Og i ettertid klager de på kvaliteten - merkelig det der... Forkastelig hele greia, bare å rapportere i veg!

Ja, jeg rapporterer ganske mye av dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp en sånn DIY klokke som såg veldig fin ut, men selve uret og batteriboksen hadde blitt knust i småbiter under frakt.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Tror DIY (gjør-det-selv) betyr at du skal sette sammen tingen selv :opplyser:

(Sorry, kunne ikke dy meg :fnise: )

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over de som krangler med selgere, spesielt i Asia, om noen få kroner. Fikk nettopp en sånn DIY klokke som såg veldig fin ut, men selve uret og batteriboksen hadde blitt knust i småbiter under frakt. Sjekket hva jeg hadde betalt, den kostet 25 kr. Ga faen og kjøpte en ny. Jeg orker ikke å rane fattige asiatere for 25 kroner altså. Skjønner at det er en del som er uenige, og rett skal jo være rett, men når folk kriger om 5 og 10 kroner så blir jeg matt. Hadde det vært John Fredriksen de kranglet med, så ok. Men ikke noen stakkars ebayselgere fra fattige land.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Jeg krangler gladelig med slike. Når jeg handler noe så er det fordi at jeg faktisk vil ha det, ikke fordi jeg har lyst til å kaste det. Det er nok kasting fra før av, så når kvaliteten ikke lever opp til forventningene klager jeg. Å ikke skulle klage på en rimelig vare bare fordi jeg har råd til å miste de kronene blir for dumt for meg. Og ved å klage vil selgere som konsekvent selger dårlige varer også bli utestengt fra ebay, noe jeg er for.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig! Og i ettertid klager de på kvaliteten - merkelig det der... Forkastelig hele greia, bare å rapportere i veg!

Ja, snedig det der. De forventer super kvalitet når de handler med selgere som har 96% i feedback score og betaler 100 kroner for en MK veske.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...