Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Marsviinet

Hva mener du?

Håper dem hever grensa snart slik vi kan kjøpe dyre ting utenlands

De skal heve den til 500kr, men det inkluderer frakt og moms og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men, Elsa-kostymet er jo helt annerledes i virkeligheten enn hva bildene i annonsen viser..?

Jau, men sånn forventer jeg når jeg kjøper kostymer på eBay. Syntes kjolen var generelt fin til å koste 125kr. At utsmykkinga ikke er lik, gjør meg ingenting. Formen på kjolen er vanskelig å se da den er for stor til meg.

Jeg er uansett fornøyd :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne kjolen i dag! Litt tynnere i stoffet enn jeg forventet/håpet på, og den er nok bittelitt mer blå enn det bildet viser. Veldig god og myk da, og stoffet var nokså stretchy! På meg som er nesten 180 ble den nokså kort - men det hadde jeg forventet også. Sammen med en svart strømpebukse blir det en helt ålreit julekjole :)

Edit: jeg kjøpte den som heter NDD_blue, i str. XL - er som nevnt ca. 180 høy, og bruker stort sett M/L her hjemme.

Endret av Via
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er det bare damer som poster her? Ser bare damer som forteller hva dem har kjøpt og ikke menn hehe :)

Hva kan en si? Damer liker shopping. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jau, men sånn forventer jeg når jeg kjøper kostymer på eBay. Syntes kjolen var generelt fin til å koste 125kr. At utsmykkinga ikke er lik, gjør meg ingenting. Formen på kjolen er vanskelig å se da den er for stor til meg.

Jeg er uansett fornøyd :) !

Fint du er fornøyd! :) Men jeg ville uavhengig av om jeg likte kjolen eller ikke klaget til selgeren, ettersom det strengt tatt er å føre kunder bak lyset. Selgeren viser jo bilder av en annen kjole enn den han/hun selger. Uansett hvor lite man betaler er ikke det greit, synes nå i hvert fall jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er det bare damer som poster her? Ser bare damer som forteller hva dem har kjøpt og ikke menn hehe :)

Husk at du er på kvinneguiden da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...er litt frustrert her nå. Bestilte en ting til nesten to hundre kroner fra en selger. "Estimated delivery" (ca 6 uker) gikk ut, og jeg ventet enda et par dager. Så gikk jeg inn på kontakt selger - og det ble opprettet en reqest på saken. Har nå ventet nesten en uke på å få svar. Sendte en ny melding til selger nå. Pakken er sendt med tracking, og jeg har spurt pent om selger kan hjelpe meg å finne ut hvor pakken befinner seg.

Ebay har sendt meg melding om at jeg kan gå videre med saken. Forstår at pakker kan bli borte i posten, er egentlig mest frustert over selgeren som ikke gidder å svare meg.

Hvor lenge ville dere ventet før dere evt ville tatt saken videre? Føler meg kjip om jeg krever refund også, pakken kan jo ha blitt borte. Men et svar synes jeg i det minste at jeg burde få.

Arg...må oppdatere denne. Var i kontakt med selger som lovet at pakken skulle komme i løpet av uken som nå snart er over. Uken har gått, ingen pakke. Så i kveld gikk jeg inn for å sende saken videre og gi et saftig feedback. Men nå har fristen for å gi feedback gått ut! Ååååå, jeg er så irritert! Jeg tenkte jeg skulle være snill og gi selger en sjangse til, mens h*n trolig ventet på at feedback fristen skulle gå ut så jeg ikke kunne klage. Fordømte selger! :rasende:

Skal så klart ta saken videre med ebay for å prøve å få pengene tilbake, men de har tekniske problemer med den biten i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff hater når slikt skjer, jeg skulle kjøpte 2 spill sist år og betalte noe med 140 og dem kom aldri, han påsto dem hadde blitt sendt og han ga meg aldri tilbake pengene, den lille dritten...

Vet det er små penger men det er snakk om prinsipp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er barneklær små i størrelsen på ebay også? Vurderer å kjøpe en frost genser til min kusine på 5,5 år og lurer på hvilken størrelse jeg skal kjøpe... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Er barneklær små i størrelsen på ebay også? Vurderer å kjøpe en frost genser til min kusine på 5,5 år og lurer på hvilken størrelse jeg skal kjøpe... :klo:

Det kommer jo litt an på hvilken størrelse hun bruker nå. Jeg ville gått for 6-7år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...