Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg krangler gladelig med slike. Når jeg handler noe så er det fordi at jeg faktisk vil ha det, ikke fordi jeg har lyst til å kaste det. Det er nok kasting fra før av, så når kvaliteten ikke lever opp til forventningene klager jeg. Å ikke skulle klage på en rimelig vare bare fordi jeg har råd til å miste de kronene blir for dumt for meg. Og ved å klage vil selgere som konsekvent selger dårlige varer også bli utestengt fra ebay, noe jeg er for.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Men når du kjøpe noe til en veldig billig penge så kan du jo ikke forvente noe kvalitet. Jeg skjønner det når det er snakk om større summer, jeg har selv klaget på det, men å krangle på sånne små beløp syns jeg bare er smålig.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men når du kjøpe noe til en veldig billig penge så kan du jo ikke forvente noe kvalitet. Jeg skjønner det når det er snakk om større summer, jeg har selv klaget på det, men å krangle på sånne små beløp syns jeg bare er smålig.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Når jeg kjøper noe forventer jeg å få varen, og at den ligner det jeg har bestilt. Så ja, da klager jeg. Hvordan det er smålig skjønner ikke jeg.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den i størrelse? Tok frakten lang tid? :D

Jeg bruker M til vanlig, men den går vel mellom S-M i størrelse. Leveringstiden tok ca 2 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liten varmeflaske - Elsker den. Bruker den i senga hver kveld.
"Skinn"-tights - Kjøpte shiny black, og jeg er veldig fornøyd.
Rød kjole - Fornøyd. Kjøpte strl M, og jeg er en strl S til vanlig. Ulempen er at den er litt kort.
Strømpebukse - Mottatt. Har ikke prøvd den på enda.



Anonymous poster hash: 26d3f...047
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg whiskyglass i posten. Det er julegave til kjæresten min, og de var kjempefine, i god stand og perfekt størrelse. Det eneste kjipe er at det ene glasset var knust, selv om alt var pakka inn i masse bobleplast. Regner nesten med at pakka har blitt behandla uforsiktig på et tidspunkt gjennom frakten. Men det er ikke helt krise da, to glass holder nok for ham (pluss at jeg skal gi en flaske whisky).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å klage dersom noe ikke er nøyaktig som på bildet, det kan jeg se gjennom fingrene med. Men dersom noe er helt ubrukelig når det ankommer, ville jeg klaget selv om det bare koster 30 kr...



Anonymous poster hash: 22c32...1a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

s.png

HVORFOR FÅR JEG OPP SÅNT?

Sånn blir det hos meg også!! Noen som vet hvorfor enkelte bilder/varer ikke vil vises? Det skjedde plutselig, var ikke sånn før.

Endret av Infinite
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

s.png

HVORFOR FÅR JEG OPP SÅNT?

Det står jo at det er fordi du ikke kan få sendt det til Norge.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at det er fordi du ikke kan få sendt det til Norge.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Ja, såpass skjønner jeg jo. Men hvorfor kom det sånn plutselig? Var jo ikke sånn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bare et spørsmål. Jeg trenger hipsters/jenteboksere til å trene i, men

synes det blir litt drøyt å betale minimum 149 kr når jeg trenger 6-7 stykker.

Så lurer på om noen har handlet lignende produkter på ebay og blitt fornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har kjøpt paljettkjole der inne?
Dårlig/god erfaringer + links?



Anonymous poster hash: 71f86...8e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva gjør dere hvis dere ikke mottar varen, men får pengene tilbake? Gir dere positiv eller negativ feedback, eller ingen feedback i det hele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere hvis dere ikke mottar varen, men får pengene tilbake? Gir dere positiv eller negativ feedback, eller ingen feedback i det hele?

Jeg gir positiv. Og så skirver jeg at varen ikke kom og at jeg fikk pengene mine tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...