Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Så bra! :) Hvilken størrelse har du og hvor stor er den?

Medium tror jeg, plass til to medium katter tett i tett i den. Ca 40*50 cm stor. Det katta liker best er at kantene er myke slik at hun kan hvile hodet på den.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Medium tror jeg, plass til to medium katter tett i tett i den. Ca 40*50 cm stor. Det katta liker best er at kantene er myke slik at hun kan hvile hodet på den.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Supert, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt ekte clarisonic børstehoder på ebay?

Jeg har. Hvis du bruker den britiske ebay så er det lettere å finne de ekte. Tror jeg betalte rundt 100 for 2-pack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Hvis du bruker den britiske ebay så er det lettere å finne de ekte. Tror jeg betalte rundt 100 for 2-pack.

Har du en selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har kjøpt silikonmatte til makroner på ebay? Er det trygt med tanke på silikonen, eller burde jeg kjøpe i Norge? Noen som har erfaring med selgere også?

Anonymous poster hash: 08f2e...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, noen av de ebay-gruppene på facebook altså... :fnise: Av og til kan noen der inne komme opp med et kupp, men for det meste er det jo bare ræl. Uansett, i dag var det denne kjolen damene på den ene gruppa siklet etter. Seriøst, er det mulig? Hvem i huleste tar på seg noe sånt? :P

Hvorfor bryr du deg? Tenk om vedkommende er på KG? Du er en mobber, håper du vet det :)

Anonymous poster hash: de19a...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr du deg? Tenk om vedkommende er på KG? Du er en mobber, håper du vet det :)

Anonymous poster hash: de19a...af2

Ikke overdriv nå.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har bestilt Kisstixx på ebay og mottok de i dag. Dritkult! I tillegg fikk jeg sjokolade og tyggis i pakken. Kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvorfor bryr du deg? Tenk om vedkommende er på KG? Du er en mobber, håper du vet det :)

Anonymous poster hash: de19a...af2

Jeg ser ikke på det som mobbing å si at hun ikke skjønner hvem som har på seg en slik kjole. Jeg er helt enig i at det nesten ikke går an å ha på seg en slik kjole ute blant folk. Det blir nesten som å gå naken.

Men men, jeg er vel en mobber jeg også nå da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Noen som har kjøpt silikonmatte til makroner på ebay? Er det trygt med tanke på silikonen, eller burde jeg kjøpe i Norge? Noen som har erfaring med selgere også?

Anonymous poster hash: 08f2e...317

Jeg kjøpte en form til isbiter laget av silikon på Ebay. Den stinka noe helt voldsomt av gift og havna rett i søpla. Så jeg handler i alle fall slike ting her i Norge selv om det er veldig dyrt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg ser ikke på det som mobbing å si at hun ikke skjønner hvem som har på seg en slik kjole. Jeg er helt enig i at det nesten ikke går an å ha på seg en slik kjole ute blant folk. Det blir nesten som å gå naken.

Men men, jeg er vel en mobber jeg også nå da.

Jeg har hatt det litt morsomt med alle kommentarene til den kjolen, - fordi det jo er så klart og tydelig gjort oppmerksom på at den er "Clubwear".

Og så bærer jeg over med at det er minoriteten av dem som snakker med de store ordene som faktisk vet hva det ordet betyr.

Til det bruk den er laget er den forøvrig helt perfekt slik den vises på bildene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på det som mobbing å si at hun ikke skjønner hvem som har på seg en slik kjole. Jeg er helt enig i at det nesten ikke går an å ha på seg en slik kjole ute blant folk. Det blir nesten som å gå naken.

Men men, jeg er vel en mobber jeg også nå da.

Jeg tror ikke man hadde kommet inn på så mange utesteder med den kjolen. Kanskje en rølpete bar, men de fleste utesteder har kleskoder.

Kjolen passer perfekt til å overraske mannen med :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Jeg tror ikke man hadde kommet inn på så mange utesteder med den kjolen. Kanskje en rølpete bar, men de fleste utesteder har kleskoder.

Kjolen passer perfekt til å overraske mannen med :fnise:

Haha, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du gitt beskjed om hvordan den parfymesticken er ?

Den kom i dag, og jeg er superfornøyd! Den lukter ikke veldig sterkt (men akkurat nok) og kjempegodt. Den føles ikke veldig klissete på huden, men jeg vet ikke hvor lenge den varer. Jeg kommer til å kjøpe flere lukter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...