Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Spør igjen, er det bare jeg som plutselig har fått "This item is not available in your location" på mange ting? Altså, sånn at jeg ikke engang får se hva varen er.

Endret av LilleEirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg kjøpt sugru, skal bli interessant å se om det er like fantastisk som folk sier.

Detta er jo vanlig silikon, bare i bittesmå pakninger til en mildt sagt jævlig pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er jo vanlig silikon, bare i bittesmå pakninger til en mildt sagt jævlig pris...

Nix, ikke vanlig silikon.

Med mindre man kan få tak i vanlig silikon som man kan forme med hendene og oppfører seg som plastelina til en billig penge?

For i så fall tar jeg gjerne imot tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kommet over barberkniv med kost og sånt lite stativ osv? Har en samboer som ønsker seg det, men jeg var innom en sånn barbersalong (heter det det?) og der kostet det 1000 kr for det billigste settet :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse:

http://www.ebay.com/itm/141331814438?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Så dyre ut og kom i en søt rund eske i sølv.. Fikk de idag. De er fine både til dest og hverdags og er ikke for store. :)

Mer fra selger her:

http://www.ebay.com/sch/auldlangsyne88/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=

For et fantastisk tips dette var! Så mange fine øredobber fra denne selgeren. Tror jeg har puttet sju-åtte i handlekurva alt ;) De blir nok gaver til både venninner, svigerinne og mor tenker jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser etter skjørt!

Noen som har noen tips, helst ikke lenger enn til knærne og gjerne med litt detaljer, paljetter o.l. Altså type fest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den pinnen som skal gjennom øret tykk? Jeg klarer ikke bruke slike som er tykkere enn normale øredobber.

Litt tykkere enn vanlig, men det gikk greit. Fikk noen som var alt for tykke tidligere fra en annen selger. De var umulige å få inn. Kosta 20 kr så var ikke så farlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk tips dette var! Så mange fine øredobber fra denne selgeren. Tror jeg har puttet sju-åtte i handlekurva alt ;) De blir nok gaver til både venninner, svigerinne og mor tenker jeg :)

Ja mye fint der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/Women-Lace-Boho-Long-Maxi-Evening-Party-Dress-Chiffon-Dresses-Cocktail-Dress-/301351874552?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item4629f8aff8

Kan ikke lage sånn tekst på linkene jeg....

Men, er det noen som har kjøpt denne kjolen og kan fortelle meg hvordan den er? Evntuelt legge utet bilde av hvordan den ser ut i virkeligheten. Ser de selger samme kjole på nelly.com

Endret av Hjerte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nix, ikke vanlig silikon.

Med mindre man kan få tak i vanlig silikon som man kan forme med hendene og oppfører seg som plastelina til en billig penge?

For i så fall tar jeg gjerne imot tips.

Joda, bpde sicflex og tec7 blir slik rett før den tørker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser etter skjørt!

Noen som har noen tips, helst ikke lenger enn til knærne og gjerne med litt detaljer, paljetter o.l. Altså type fest :)

Skjørt

Anonymous poster hash: febaf...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et annet spørsmål ang frakt. Hvis jeg sender en bestilling over 200 kr som er fra mange forskjellige selgere....må jeg betale toll og moms da?? Eller må man bare det hvis det er enkeltprodukter til over 200 eller over 200 fra en selger samlet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et annet spørsmål ang frakt. Hvis jeg sender en bestilling over 200 kr som er fra mange forskjellige selgere....må jeg betale toll og moms da?? Eller må man bare det hvis det er enkeltprodukter til over 200 eller over 200 fra en selger samlet??

Bare hvis det er fra samme selger og det kommer i samme pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...er litt frustrert her nå. Bestilte en ting til nesten to hundre kroner fra en selger. "Estimated delivery" (ca 6 uker) gikk ut, og jeg ventet enda et par dager. Så gikk jeg inn på kontakt selger - og det ble opprettet en reqest på saken. Har nå ventet nesten en uke på å få svar. Sendte en ny melding til selger nå. Pakken er sendt med tracking, og jeg har spurt pent om selger kan hjelpe meg å finne ut hvor pakken befinner seg.

Ebay har sendt meg melding om at jeg kan gå videre med saken. Forstår at pakker kan bli borte i posten, er egentlig mest frustert over selgeren som ikke gidder å svare meg.

Hvor lenge ville dere ventet før dere evt ville tatt saken videre? Føler meg kjip om jeg krever refund også, pakken kan jo ha blitt borte. Men et svar synes jeg i det minste at jeg burde få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...er litt frustrert her nå. Bestilte en ting til nesten to hundre kroner fra en selger. "Estimated delivery" (ca 6 uker) gikk ut, og jeg ventet enda et par dager. Så gikk jeg inn på kontakt selger - og det ble opprettet en reqest på saken. Har nå ventet nesten en uke på å få svar. Sendte en ny melding til selger nå. Pakken er sendt med tracking, og jeg har spurt pent om selger kan hjelpe meg å finne ut hvor pakken befinner seg.

Ebay har sendt meg melding om at jeg kan gå videre med saken. Forstår at pakker kan bli borte i posten, er egentlig mest frustert over selgeren som ikke gidder å svare meg.

Hvor lenge ville dere ventet før dere evt ville tatt saken videre? Føler meg kjip om jeg krever refund også, pakken kan jo ha blitt borte. Men et svar synes jeg i det minste at jeg burde få.

Har nettopp vært gjennom det samme. Gikk videre med saken når jeg ikke hørte fra selgeren i løpet av 4 arbeidsdager. Det føles kjipt og det satt langt inne for meg å gjøre det, men det er faktisk selgeren som er kjip når han ikke i det hele tatt svarer - og han vet at han risikerer å tape pengene når han gjør det. Kanskje han aldri har sendt pakken, ellers ville han nok vært mer interessert i å hjelpe.

Endret av Kaida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Faren min fyller snart 50 år. Han er en vanskelig mann å kjøpe gave til! Klær blir han ikke så glad for, klokker og parfymer har han masse av. Jeg lurer på om noen har tips og lenker? Blir såå takknemlig hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom fort og var som forventet: http://www.ebay.com/itm/301091077292?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=600206326201&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Samme her: http://www.ebay.com/itm/400759801726?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=670303731803&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT eller det var faktisk bedre enn forventet. Mindre harry og kom på 5 dager.



Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Er det berre eg som syns det hadde vore kjekt om folk kunne begynne å skrive kva "dette" er for noko når ein deler link?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...