Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Ellers så ble det en hjerteform

Fikk denne i dag. Litt mindre enn jeg hadde forestilt meg, men fortsatt brukendes. Måtte le litt når jeg skulle kaste bobleposen som selgeren bruke, for jaggu lå det ikke skjult et par øredobber i pakken. Mange ebay selgere sender med ekstra greier for god service, men måtte le litt av valget. Øredobber liksom, akkurat det en savner når en kjøper kjøkkenutstyr. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det heter håndjukse! :biggrin:

---

Fikk denne buksa i dag, og den er helt fantastisk! Så lett og myk i stoffet, men sitter pent og er ikke "kald". Jeg kjøpte grå, men kommer til å bestille flere. Bestilte i str.S og den sitter behagelig på meg som er en XS (passer nok fint til en S også!). Den er enda mer behagelig enn joggebuksene mine, men ser mye bedre ut!

Ser at det er utsolgt for alle farger uten om grønn. Hvilken selger skal du bruke da? Er ikke så flink til å finne gode selgere. :P

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Fikk denne buksa i dag, og den er helt fantastisk! Så lett og myk i stoffet, men sitter pent og er ikke "kald". Jeg kjøpte grå, men kommer til å bestille flere. Bestilte i str.S og den sitter behagelig på meg som er en XS (passer nok fint til en S også!). Den er enda mer behagelig enn joggebuksene mine, men ser mye bedre ut!

Tror du denne buksa vil bli fin til noen med en litt fyldigere kropp? Med litt stor bak og store lår? Synes denne buksa ser fin ut men tenker den passer sikkert best på de som er litt tynnere?

Anonymous poster hash: c931b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg bestilt også! Gleder meg til den kommer :)

Håper din er like fin som min! :)

Ser at det er utsolgt for alle farger uten om grønn. Hvilken selger skal du bruke da? Er ikke så flink til å finne gode selgere. :P

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Den neste selgeren på lista som har lavest pris, men samtidig ikke lavere enn 98% rating tenker jeg. Jeg er ikke så fryktelig nøye! :ler:

Tror du denne buksa vil bli fin til noen med en litt fyldigere kropp? Med litt stor bak og store lår? Synes denne buksa ser fin ut men tenker den passer sikkert best på de som er litt tynnere?

Anonymous poster hash: c931b...534

Ja, altså, jeg er riktignok slank, men er en typisk pære og jeg synes jeg kler den godt! Samboeren også. :) Den er passe løs, så så lenge du velger den vanlige størrelsen din tror jeg den vil sitte helt fint. Det er jo litt smak og behag, men jeg synes det er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen kan hjelpe meg å finne juletrestjerne? :) Har lyst på en sann "gammeldags" hvit stjerne som man kan sette oppå en pære i toppen av treet, slik at det blir lys i stjernen uten å ha egen ledning i stjernen! Fryktelit klønete forklart, men kanskje noen vet hva jeg mener? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har rotet meg borti litt problemer. Bestilte en krem fra Ebay, når jeg fikk den og gjorde søk på batchkoden på nett viste det seg at kremen var utgått - den var produsert i 2006. Kontakten både Ebay og selgeren, men selgeren nektet for at den var utgått. Ebay ba meg bare snakke med selgeren. Selgeren fortsatte å nekte, og jeg forsøkte å åpne en helt alminnelige case. Etter å ha fulgt veien gjennom ulike alternativer, kom det opp spørsmål om hvordan jeg ville sende pakken tilbake, hvordan jeg skulle merke den osv. Jeg hadde altså endt opp med å åpne en "return". Og det var ikke det jeg skulle. Jeg lukket dermed rimelig raskt returnen, og sendte med en gang Ebay mail om dette.

Fikk svar tilbake at siden jeg hadde lukket returnen, kunne ikke Ebay lenger hjelpe meg. Når man lukket en retur ble det ansett slik at alle eventuelle uoverstemmelser mellom selger og kjøper var oppklart.

Så nå sitter jeg her altså, ganske sur. Er det en mulighet å kontakte PayPal istedenfor, og se om de fortsatt kan hjelpe??

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rotet meg borti litt problemer. Bestilte en krem fra Ebay, når jeg fikk den og gjorde søk på batchkoden på nett viste det seg at kremen var utgått - den var produsert i 2006. Kontakten både Ebay og selgeren, men selgeren nektet for at den var utgått. Ebay ba meg bare snakke med selgeren. Selgeren fortsatte å nekte, og jeg forsøkte å åpne en helt alminnelige case. Etter å ha fulgt veien gjennom ulike alternativer, kom det opp spørsmål om hvordan jeg ville sende pakken tilbake, hvordan jeg skulle merke den osv. Jeg hadde altså endt opp med å åpne en "return". Og det var ikke det jeg skulle. Jeg lukket dermed rimelig raskt returnen, og sendte med en gang Ebay mail om dette.

Fikk svar tilbake at siden jeg hadde lukket returnen, kunne ikke Ebay lenger hjelpe meg. Når man lukket en retur ble det ansett slik at alle eventuelle uoverstemmelser mellom selger og kjøper var oppklart.

Så nå sitter jeg her altså, ganske sur. Er det en mulighet å kontakte PayPal istedenfor, og se om de fortsatt kan hjelpe??

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Opplevde noe av det samme for litt siden. Mottok en kjole som var ødelagt(flekker), selgeren nektet å sende ny/gi refund selv etter å ha sett bildene jeg sendte.Åpnet case, men ebay kunne ikke hjelpe meg med mindre jeg returnerte kjolen.Frakten for å returnere kjolen var dyrere enn selve kjolen,så det var uaktuelt, siden feilen lå hos selger! Sendte bilder til ebay av kjolen og forklarte dette med fraktkostnader.De kunne fortsatt ikke hjelpe, paypal kunne heller ikke gjøre noe før jeg returnerte varen med sporing. Ble til at jeg stengte hele saken og ga skikkelig dårlig feedback.

DA fikk jeg tilbud om full refund fra selger.Men selger ville at jeg skulle forandre feedbacken FØR jeg fikk pengene tilbake.Dette gikk jeg ikke med på da jeg ikke stolte på at jeg ville få refund(siden selger hadde vært så lite samarbeidsvillig før), så da tapte jeg pengene og lot den veldig negative feedbacken stå.

Anonymous poster hash: d8c88...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktigere å advare andre mot dårlige selgere enn å få tilbake en liten sum penger. Når produktet ikke ligner bildet en gang driter jeg i de kronene jeg taper altså...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er mange som kjøper løsvipper her inne. Jeg har aldri prøvd dette før, men har lyst til å prøve. Jeg bruker ikke noe sminke til vanlig, forutenom litt pudder, så jeg vil ha noen vipper som ser naturlige ut, eller så vil det vel se rart ut til meg. Er det noen som har noen vipper å anbefale til meg?

Og hvordan fester man disse? Limer man de på med et spesielt lim? Vil dette ødelegge de ekte vippene, slik at de faller av eller blir slitt på noen måte? Jeg vil helst unngå å skade de vippene jeg har.



Anonymous poster hash: c931b...534
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktigere å advare andre mot dårlige selgere enn å få tilbake en liten sum penger. Når produktet ikke ligner bildet en gang driter jeg i de kronene jeg taper altså...

Ja, men dette avhenger som du sier av beløpet. De 480 kronene jeg betalte for den kremen min som var utgått er jeg ganske interessert i å få tilbakebetalt.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men dette avhenger som du sier av beløpet. De 480 kronene jeg betalte for den kremen min som var utgått er jeg ganske interessert i å få tilbakebetalt.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Det skjønner jeg godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde noe av det samme for litt siden. Mottok en kjole som var ødelagt(flekker), selgeren nektet å sende ny/gi refund selv etter å ha sett bildene jeg sendte.Åpnet case, men ebay kunne ikke hjelpe meg med mindre jeg returnerte kjolen.Frakten for å returnere kjolen var dyrere enn selve kjolen,så det var uaktuelt, siden feilen lå hos selger! Sendte bilder til ebay av kjolen og forklarte dette med fraktkostnader.De kunne fortsatt ikke hjelpe, paypal kunne heller ikke gjøre noe før jeg returnerte varen med sporing. Ble til at jeg stengte hele saken og ga skikkelig dårlig feedback.

DA fikk jeg tilbud om full refund fra selger.Men selger ville at jeg skulle forandre feedbacken FØR jeg fikk pengene tilbake.Dette gikk jeg ikke med på da jeg ikke stolte på at jeg ville få refund(siden selger hadde vært så lite samarbeidsvillig før), så da tapte jeg pengene og lot den veldig negative feedbacken stå.

Anonymous poster hash: d8c88...5f7

Jeg sendte mail til PayPal, de sa at de heller ikke kunne gjøre noe siden jeg hadde lukket returen. Så la istedenfor igjen en negativ kommentar - selgeren er fullt klar over alt hva som har skjedd. Tror denne selgeren er kjent for å være "trygg" når det kommer til hudpleieprodukter, men det... nei. For de som lurer var det selgeren brandnameskincare.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail til PayPal, de sa at de heller ikke kunne gjøre noe siden jeg hadde lukket returen. Så la istedenfor igjen en negativ kommentar - selgeren er fullt klar over alt hva som har skjedd. Tror denne selgeren er kjent for å være "trygg" når det kommer til hudpleieprodukter, men det... nei. For de som lurer var det selgeren brandnameskincare.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Takk for advarselen. Jeg har selv kjøpt fra denne selgeren et par ganger uten å merke noe rart. Kommer til å unngå det fremover.

Anonymous poster hash: 08fc1...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser det er mange som kjøper løsvipper her inne. Jeg har aldri prøvd dette før, men har lyst til å prøve. Jeg bruker ikke noe sminke til vanlig, forutenom litt pudder, så jeg vil ha noen vipper som ser naturlige ut, eller så vil det vel se rart ut til meg. Er det noen som har noen vipper å anbefale til meg?

Og hvordan fester man disse? Limer man de på med et spesielt lim? Vil dette ødelegge de ekte vippene, slik at de faller av eller blir slitt på noen måte? Jeg vil helst unngå å skade de vippene jeg har.

Anonymous poster hash: c931b...534

Det er vanskelig å se hvor naturlige vippene kommer til å se ut, heldigvis er de nesten aldri dyre, så det er rom for bomkjøp også. Disse er de beste jeg har kjøpt! Ser kjempenaturlige ut, folk sa at de ikke la merke til at det var falske vipper før jeg sa det selv.

Jeg sverger til Duo vippelim, man får kjøpt det på cubus, men myyye billigere på ebay. Det er det som holder absolutt best og er enklest å bruke etter min erfaring.

Falske vipper krever ganske mye trening, da. Jeg klarer fortsatt ikke å bruke mindre enn 30 min på å sette på, og jeg har holdt på en stund nå. Har ikke opplevd at mine egne vipper er blitt kortere eller slitte, tvert i mot egentlig, siden jeg bruker mindre mascara nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har vært galt med det dere har kjøpt fra den selgeren? Har kjøpt mye dermalogica derfra.

Produktet jeg kjøpte var utgått. 8 år gammel krem. Burde egentlig skjønt det når prisen var 60% billigere enn normal pris.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktet jeg kjøpte var utgått. 8 år gammel krem. Burde egentlig skjønt det når prisen var 60% billigere enn normal pris.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Aj aj.... Kan jeg spørre hvilken krem der var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj aj.... Kan jeg spørre hvilken krem der var?

Det var denne kremen fra MD. Jeg har brukt denne flere ganger før, og uansett om konsistensen i seg selv var lik som alltid, har den mistet all sin effekt. Pleide å bruke denne etter dermarolling (huden blir RØD RØD RØD), og da roer denne kremen huden ned. Kremen jeg fikk fra denne selgeren gjør ikke det.

Kan nevnes at jeg også sendte mail til MD direkte og spurte om hva batchkoden på produktet betydde, og de svarte meg (som er utrolig i seg selv) at dette var et produkt som var utgått i lengre tid og som ikke burde ha blitt solgt. (Jeg lot som om jeg hadde kjøpt produktet i en salong som behandler med MD produkter).

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...