Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg hadde gjort det om jeg fant det ja. Jeg synes det er helt utrolig og forkastelig at noen velger å kjøpe fake når de blir opplyst om hva slags grusomme handlinger de kan være med på å støtte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Noen som kan si noe om denne kåpa? Tror jeg har sett den i tråden før, og vurderer å kjøpe den.

http://www.ebay.co.uk/itm/Winter-Ladies-Warm-Hoodie-Outerwear-Women-Faux-Fleece-Trench-Coat-Jacket-Q-/251633654826?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item3a9688dc2a



Anonymous poster hash: 83e67...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belte til min far til jul.

Hårbørste. Jeg har brukt tangle teezer (tror den heter det) lenge men den knakk... Så jeg kjøpte de her, og de funker kjempe bra!

Merkelapper til julegaver.

Leke til kattene. Den er i plastikk, men kattene elsker den. Den er veldig irriterende over lengre tid.

Top coat til neglelakk. Denne er matt. Funker kjempe bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt ny på dette med ebay så trenger litt hjelp... :) Tenkte jeg skulle se om jeg fant slike esker med passe perler for å lage smykker av til barn. Jenta mi på 3,5 synes dette er gøy. Men jeg aner ikke hva jeg skal søke på?? Noen som skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg?

Pony beads kalles det visst. Dersom du søker kun beads får du opp veldig mye, og hama beads gir deg nabbi perler.

Nå har jeg spesifisert søket til "kids craft" og pony beads:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=beads&_from=R40%7CR40&_osacat=116652&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpony+beads&_nkw=pony+beads&_sacat=116652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Men jeg skjønner også at det er bittert for selger som er (sannsynligvis) helt uskyldig midt oppi dette. Kan tenke meg at hver enkelt selger taper en god del månedlig/årlig på at ting forsvinner i posten :(

Men er deres valg å drive på med dette salget og må regne med svinn siden de selger til hele verden. Jeg var høflig og maset ikke. Så syns ikke synd i h*n som var frekk mot meg, h*n fikk sjansen til å være høflig men valgte å ikke være det.

Anonymous poster hash: 2ed56...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen på jobben sa at man slapp å betale toll og moms hvis man huket av for gave. Hvor huker man av for gave??

Man må be selger huke av for gift på etiketten som er på pakken når de sender.

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok polaroidkameraet i dag :) Utrolig glad for å betale 400 (+50 film som kostet 200 ca) i stedet for å betale 1000 for bare kameraet i Norge :)

Spurte du selger om å merke pakken som gave? Er noen selgere som ikke vil dette, og jeg gruer meg litt for å spørre.

Nå koster de over 700 kr, har de virkelig steget så mye i pris på få dager, eller kjøpte du filmen for seg?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Spurte du selger om å merke pakken som gave? Er noen selgere som ikke vil dette, og jeg gruer meg litt for å spørre.

Nå koster de over 700 kr, har de virkelig steget så mye i pris på få dager, eller kjøpte du filmen for seg?

Takker for svar :)

Har sjekka hva filmen koster til vanlig på ebay, så jeg trekte fra hva den ville koste for å se hva kameraet egentlig koster. Som skrevet tidligere sendte jeg en mld til selger og spurte om han ikke kunne sende som gave :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjekka hva filmen koster til vanlig på ebay, så jeg trekte fra hva den ville koste for å se hva kameraet egentlig koster. Som skrevet tidligere sendte jeg en mld til selger og spurte om han ikke kunne sende som gave :)

Takk :) Da prøver jeg det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen på jobben sa at man slapp å betale toll og moms hvis man huket av for gave. Hvor huker man av for gave??

Kan dere være så snille og slutte å oppfordre til ulovligheter?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva en sånn en heter på engelsk?

Du kan prøve å søke på handline, se om det kommer opp noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fiskeharpe :)

Hekle! :)

Det har visst flere navn.

Nei, det heter håndjukse! :biggrin:

---

Fikk denne buksa i dag, og den er helt fantastisk! Så lett og myk i stoffet, men sitter pent og er ikke "kald". Jeg kjøpte grå, men kommer til å bestille flere. Bestilte i str.S og den sitter behagelig på meg som er en XS (passer nok fint til en S også!). Den er enda mer behagelig enn joggebuksene mine, men ser mye bedre ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det heter håndjukse! :biggrin:

---

Fikk denne buksa i dag, og den er helt fantastisk! Så lett og myk i stoffet, men sitter pent og er ikke "kald". Jeg kjøpte grå, men kommer til å bestille flere. Bestilte i str.S og den sitter behagelig på meg som er en XS (passer nok fint til en S også!). Den er enda mer behagelig enn joggebuksene mine, men ser mye bedre ut!

Den har jeg bestilt også! Gleder meg til den kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre siste dagene har jeg fått

Putetrekk med hjort

Putetrekk med ugle

Kulepenner

Øredobber

Banankutter

Putetrekkene er utrolig fine. Jeg har kjøpt de i gave til venner, men må nok bestille hjorten til meg selv også. Kulepenne og øredobbene var også veldig fine. Banankutteren er jeg litt skeptisk til om faktisk kommer til å mose bananen mer enn den kutter, men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...