Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg denne sommerkjolen... Mønstret er ikke det samme som på bildet. Blomstene er gule og kjolen er orange og ikke rød som bildet viser. Foran er det til og med et stort hull fra det båndet i halsen til ned til trusa på meg, ikke veldig flatterende med andre ord. Det er heller ikke mulig å ha kjolen helt opp til halsen som modellen viser, da det er veldig åpent. På toppen av det så rekker kjolen meg helt ned til midt på leggen, noe som jeg ikke forventet da jeg er tross alt 1.70. Ikke veldig fornøyd med andre ord.

Jeg vurderte å kjøpe denne kjolen, men hørtes ikke ut som den var så bra.. Om du orker, har du kunne tatt bilde av deg med kjolen på? Evt bare av kjolen hvis du ikke vil ha med deg på bildet, sånn at jeg ser de ekte fargene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vurderte å kjøpe denne kjolen, men hørtes ikke ut som den var så bra.. Om du orker, har du kunne tatt bilde av deg med kjolen på? Evt bare av kjolen hvis du ikke vil ha med deg på bildet, sånn at jeg ser de ekte fargene?

Her er bilder av kjolen. Det er riktig nok ikke så veldig stor forskjell på bildene, men det er synlig.

post-81483-0-71452300-1409228962_thumb.j

post-81483-0-57662300-1409228981_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Fikk denne singlett/toppen i dag http://www.ebay.com/itm/351015774830?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=620255963697&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Det er ikke så ofte at jeg får sett tjukk ut, men det klarte denne toppen temmelig godt å få til!!

Det så brått ut som at jeg hadde 10 kilo mer rundt magen :redd:

Og desuten så var det sånn dusteteit padding i den!

(som selvfølgelig ikke passet :snurt: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søta! :skratte:

Fordel å være våken når en skal prøve klær :fnise:

Fikk disse skoene i dag, veldig behaglige å ha på.

Skjørt, passet fint, men var litt stor rundt midjen på meg.

Bukse, litt liten i størrelsen.

Sommerkjole. Passet veldig fint, når meg til knærne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordel å være våken når en skal prøve klær :fnise:

Fikk disse skoene i dag, veldig behaglige å ha på.

Skjørt, passet fint, men var litt stor rundt midjen på meg.

Bukse, litt liten i størrelsen.

Sommerkjole. Passet veldig fint, når meg til knærne.

Denne kjolen har jeg også planer om å kjøpe. Er den gjennomsiktig? Det bruker jo ofte å være sånn underskjørt som skal gjøre til at kjolen ikke blir gjennomsiktig, men så bruker det underskjørtet å være mye kortere enn selve kjolen, var det sånn på denne? Kan jeg spørre om hvilken størrelse du bruker i Norge, i og med at det er one size. Lurer på hvordan denne vil passe til meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kjolen har jeg også planer om å kjøpe. Er den gjennomsiktig? Det bruker jo ofte å være sånn underskjørt som skal gjøre til at kjolen ikke blir gjennomsiktig, men så bruker det underskjørtet å være mye kortere enn selve kjolen, var det sånn på denne? Kan jeg spørre om hvilken størrelse du bruker i Norge, i og med at det er one size. Lurer på hvordan denne vil passe til meg da.

Den er ikke gjennomsiktig og har heller ikke noe underskjørt. Jeg bruker str 36-38 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg mottatt :

Øredobber , litt store dobber for mine små ører, men veldig fine og kvaliteten virker ok.

Kjolen som mange har skrytt av. Synes ikke den var noe spesielt fin,men helt grei.

Genser , denne gikk over all forventning.Kjempefin! Jeg er er en M/L og denne satt kjempefint,men passe nok også godt på de i mindre str.

Topp og leggings for barn , jalla kvalitet, anbefales ikke.

Fotlenke , helt ok

Barnepysjamas , veldig fin og godt stoff.Liten i str, så bestilte 2 str større enn vanlig

Genser , Ekkel i stoffet og fargen falmet etter bare 1 vask. Ikke fin passform heller, ser mest ut som en pysjgenser

Kjole , Litt mer skinnende i blondene enn på bildet,men fin i str og fin passform, bestilte i XL (er M/L her hjemme), kunne nok hatt i L også for den er stretchy.

Truse "uten kanter" , bestilte i største størrlesen, fikk en bittebittelitentruse som det stod free size på.Passer til 4åringen min..

Kjole med sommerfuglmotiv , ikke så fin som på bildet,sommerfuglene er mye skarpere i fargene ,ellers er den bittlitt mindre enn hva det står i størrelsestabellen.

Venter på :

Øredobber

Jakke

Hårspenne

Cardigan

Anonymous poster hash: d8c88...5f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har julegavetips og link til:

Svigers i 60 årene som "har alt"

Venninner

Kalendergaver til gutter i alderen 8-14 år

Er håpløs på å lete når jeg ikke har noe konkret å søke etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I det siste har jeg mottatt :

Kjole med sommerfuglmotiv , ikke så fin som på bildet,sommerfuglene er mye skarpere i fargene ,ellers er den bittlitt mindre enn hva det står i størrelsestabellen.

Kan du være så snill å ta bilde av hvordan denne er i virkeligheten? Hvor høy er du? :)

Den cardiganen du ikke har fått enda er jeg også spent på å høre om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill å ta bilde av hvordan denne er i virkeligheten? Hvor høy er du? :)

Den cardiganen du ikke har fått enda er jeg også spent på å høre om ;)

Skal prøve å få tatt bilde i morgen og legge ut :) Er 1.63

Anonymous poster hash: d8c88...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne singlett/toppen i dag http://www.ebay.com/itm/351015774830?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=620255963697&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Det er ikke så ofte at jeg får sett tjukk ut, men det klarte denne toppen temmelig godt å få til!!

Det så brått ut som at jeg hadde 10 kilo mer rundt magen :redd:

Og desuten så var det sånn dusteteit padding i den!

(som selvfølgelig ikke passet :snurt: )

Hva?? den jeg har bestilt, gledet meg! synd!!! :(

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hva en kan søke på for å få opp slike flasker? Har prøvd å søke glass bottle with cork, men da kommer det bare opp sånne gammeldagse flasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva en kan søke på for å få opp slike flasker? Har prøvd å søke glass bottle with cork, men da kommer det bare opp sånne gammeldagse flasker.

Nærmeste jeg kom

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk opp noen når jeg søkte på "wire bail bottle -jar", hjelper det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de bare skal være til pynt - jeg klarer ihvertfall ikke å åpne slike på egen hånd :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...