Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å GURI!! Jeg fant et skjørt med HOBBIT MAP! I think I need that. <3

Edit, farsken, får jo ikke linken til å vise rett skjørt. Fckit.

Både hobbitkartet, plum blossom og egyptian lady var interessante! Eneste jeg er skeptisk til er lengden.

Tror dere det blir vise trusa-kort på ei på 179 cm?

Denne kjolen fra samme selger falt også i smak, spesielt den med ugler.

Anonymous poster hash: 22c32...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne kjolen i posten i dag. Den er veldig fin og sitter som et skudd! Perfekt passform for oss med litt mage, hihi :) Det tok bare noen dager fra jeg bestilte til jeg fikk den. Jeg skal faktisk bestille et par til i andre farger :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk denne kjolen i posten i dag. Den er veldig fin og sitter som et skudd! Perfekt passform for oss med litt mage, hihi :) Det tok bare noen dager fra jeg bestilte til jeg fikk den. Jeg skal faktisk bestille et par til i andre farger :danse:

Den så fin ut! Kan jeg spørre hvilken str du vanligvis bruker og hva du bestilte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så fin ut! Kan jeg spørre hvilken str du vanligvis bruker og hva du bestilte? :)

På H&M og sånn er jeg 40/42. Noen ganger kjøper jeg M, andre ganger L. Jeg bestilte str. 12 og den satt som et skudd :) Stoffet er stretch så sannsynligheten for at kjolen passer er ganske høy :) Kjolen er uten glidelås så du drar den bare over hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På H&M og sånn er jeg 40/42. Noen ganger kjøper jeg M, andre ganger L. Jeg bestilte str. 12 og den satt som et skudd :) Stoffet er stretch så sannsynligheten for at kjolen passer er ganske høy :) Kjolen er uten glidelås så du drar den bare over hodet.

Høres ut som om du er akkurat samme str som meg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk denne kjolen i dag:

Kjole

Bruker xs/s til vanlig, og kjøpte denne i s. Tror nesten xs hadde passet bedre. Den passet, men den var ganske vid øverst ved armene og rundt magen, akkurat der skjørtet begynner. Beltet var veldig fint, men ikke overraskende ikke veldig god kvalitet. Stoffet på kjolen var også litt tjukkere enn jeg forventet, og det kjentes nesten litt ut som treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var helt awesome! :D Kan du fortelle hvordan den var når du får den? :)

Likte den veldig godt :) Godt stretch-stoff som ikke er for tynt så jeg er fornøyd. Er som på bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne kjolen i dag:

Kjole

Bruker xs/s til vanlig, og kjøpte denne i s. Tror nesten xs hadde passet bedre. Den passet, men den var ganske vid øverst ved armene og rundt magen, akkurat der skjørtet begynner. Beltet var veldig fint, men ikke overraskende ikke veldig god kvalitet. Stoffet på kjolen var også litt tjukkere enn jeg forventet, og det kjentes nesten litt ut som treningstøy.

Jeg bestilte også denne, og er spent på hvordan den ser ut på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også denne, og er spent på hvordan den ser ut på.

Tror nok den kommer til å bli brukt en del, et belte forbedrer passformen veldig! :) Det eneste jeg lurer litt på er hvor lenge ermene varer før det begynner å gå hull i stoffet, det virket ganske tynt og skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg oppdaget at det er lettest å linke til collections, men de tingene som er utsolgt får man jo ikke lagt til; jeg har prøvd å finne noe tilsvarende, evt fra andre selgere, men det er ikke alltid like lett.

Klær jeg har lyst på

Ting jeg har kjøpt og er fornøyd med

"KG-jakka" var fin! Hvordan er størrelsen? Vanligvis er S for lite rundt brystet og M for stort i midjen, så er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den tredje du har linket til og synes den er veldig fin! :)

Ååå! Jeg håpet på at noen hadde kjøpt noen av de og kunne gi meg litt respons! :) Og den er faktisk en av de jeg likte aller best, var så enkel og fin hverdagstopp! Kunne du sagt litt om str og stoffet? :) bruker vanligvis S, er ganske smal rundt midjen/ under puppene, men synes armene så litt for smale ut..? Hvordan var de? Og var materialet chiffon aktig/ glatt og tynt eller tykkere?:)

Endret av A.s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"KG-jakka" var fin! Hvordan er størrelsen? Vanligvis er S for lite rundt brystet og M for stort i midjen, så er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille...

Jeg har den i den minste størrelsen. Er 164 høy, 51 kg og bruker som regel XS-S i topper. :)

Anonymous poster hash: 5af94...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"KG-jakka" var fin! Hvordan er størrelsen? Vanligvis er S for lite rundt brystet og M for stort i midjen, så er litt usikker på hvilken størrelse jeg skal bestille...

I det eksemplaret jeg har står det L, jeg tror det er en str UK 12. Jeg er 160 høy og veier 60 kilo, bruker str 38/40 til vanlig. Den passer veldig bra nå (ikke i fjor høst da jeg jeg kjøpte den og var veldig overvektig (denne tråden har gitt god motivasjon for slankeprosjektet)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Jeg håpet på at noen hadde kjøpt noen av de og kunne gi meg litt respons! :) Og den er faktisk en av de jeg likte aller best, var så enkel og fin hverdagstopp! Kunne du sagt litt om str og stoffet? :) bruker vanligvis S, er ganske smal rundt midjen/ under puppene, men synes armene så litt for smale ut..? Hvordan var de? Og var materialet chiffon aktig/ glatt og tynt eller tykkere?:)

Min er foreløpig ubrukt for den ble kjøpt da jeg var gravid så jeg er litt usikker på en del av det du spør om. Stoffet er stretchy, matt, og ikke gjennomsiktig. Jeg bruker str L og kjøpte vel en av de største størrelsene. Jeg husker ikke akkurat hvilken og nå er den pakket bort til babyfettet er trimmet bort. ;) Uansett husker jeg at størrelsen passet fint i forhold til forventningen. Jeg er bare 160, og den var mer enn lang nok. Den var ikke typisk kinastørrelse i allefall. Armene var ikke trange for meg i allefall (og jeg har tykke armer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har fått denne vesten med "pels" og "skinn". Den er kjempefin! Normal i størrelsen og er faktisk ganske varm på.

- Denne ørepynten kom i dag. Trengte noe stor ørepynt i akkurat denne fargen til en topp jeg kjøpte for litt siden, men orket ikke bruke mye penger (skal sikkert bare bruke de én gang, kanskje to). De ser helt fantastiske ut, er passe tunge (ikke bare plastikk, altså), men føles litt billige. Måtte formelig sette de sammen selv da jeg åpnet pakken. Men som sagt, de ser ut som en million dollar (men kostet bare litt over 2!)!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...