Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Tror ikke de er noe særlig foret nei. Jeg driver og skal finne skikkelige vinterstøvler også, men tenker det får vente til neste lønning ;)

Men om vi får en reprise av de siste tre vintrene så blir det ikke noe særlig snø og kaldt vær å snakke om, her på kysten, så jeg tenker disse holder en stund. Kan også bruke ullsokker i dem, om det er kaldt. Kjøpte dem i større str enn jeg bruker her hjemme, men heller for store enn for små.

Skal gi beskjed om hvordan de er i str. når de kommer.

Helt off topic, men har vi ikke hatt mye snø på vestlandet de siste årene bortsett fra i fjor? Eller husker jeg helt feil? :klo: Var i middag med en del eldre mennesker i helgen og de sa det hadde vært lite rognebær i år, og da skal det visst bli mye snø ;) Elsker snø jeg da, så det passer fint for meg :strix:

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kommer snart tiden der det blir for kaldt (og vått) til å gå med toms og ballerinasko *hulk*. Kjøpte disse i går:

http://www.ebay.com/itm/Fashion-Autumn-Winter-Womens-Boots-Lace-Cuff-Increased-Internal-woolen-Shoes-/360994790943?var=630334641053&_trksid=p2056016.l4276

Den jeg endte opp med å kjøpe er denne:

http://www.ebay.com/itm/Womens-Belted-Long-Trench-Coat-Double-Breaste-wbr-d-Coat-Jacket-Outerwear-5-Colors-/231300869546?&_trksid=p2056016.l4276

Det jeg sliter med når det kommer til disse billige kina-klærne er at de er så små over brystet. Jeg er stor i overkroppen, men som regel passer de største størrelsene fint, bortsett fra over brystet. De fleste stopper på 100 cm over brystet, mens jeg er 106 cm. Går fint hvis det er litt stretch i stoffet, men ofte er det jo ikke det.

Kan du fortelle litt om disse når du får dem? :) Er veldig interessert i størrelse og tykkelse på begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt disse skoene i dag og er veldig spent på hvordan de er... Regner med det er skikkelig kinakvalitet men de var så kule at jeg bare måtte ha dem ! :engel:

Veldig kule!

Og ganske mye fjas før du kunne bestille :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestilt disse skoene i dag og er veldig spent på hvordan de er... Regner med det er skikkelig kinakvalitet men de var så kule at jeg bare måtte ha dem ! :engel:

Så tøffe. Kan du si hvordan de var i str. Og sånn når du får de. Er litt skeptisk til å kjøpe sko, men de fikk jeg lyst på ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Så tøffe. Kan du si hvordan de var i str. Og sånn når du får de. Er litt skeptisk til å kjøpe sko, men de fikk jeg lyst på ☺

Jeg er veldig skeptisk jeg også! :fnise: Men jeg utnevner meg herved til prøvekanin og skal gi rapport når jeg får dem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjas?

Skulle tro de var svenske...! Skoene finnes bare i svart, men du må velge farge. Du må velge "Please check the size chart!!" i nedtrekksmenyen. Du blir bedt om å måle føttene på en ganske komplisert måte: Tegn omriss av foten din på et papir, mål fra hæl til tå, og trekk fra 5 mm (bredden av streken), istedenfor å bare måle på innsiden av streken. Så skal du måle omkretsen av foten, men størrelsesguiden har bare tall for fotens lengde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt tøfler på ebay? Typ litt solide med litt såle.
Har forelsket meg helt i ugg tøflene, ala disse (googlebilde) og lignende. Men det finnes ingen norske nettsider som selger dem!?????

De har noen typer på Ebay, men det blir jo så dyrt med frakt og toll..... Noen som har sett noe lignende evt fysiske butikker å få kjøpt disse tøflene på?



Anonymous poster hash: b9a16...6bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt off topic, men har vi ikke hatt mye snø på vestlandet de siste årene bortsett fra i fjor? Eller husker jeg helt feil? :klo: Var i middag med en del eldre mennesker i helgen og de sa det hadde vært lite rognebær i år, og da skal det visst bli mye snø ;) Elsker snø jeg da, så det passer fint for meg :strix:

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Her jeg bor har de ikke kjørt opp lysløypene (på fjellet) de siste tre årene, pga for lite snø. Kjøpte meg nye ski for fire år siden, og de er omtrent ubrukte. Men det kommer nok an på hvor du bor. Jeg bor på et sted med stabilt vær rundt 10 grader og vind, året rundt, avløst av bittelitt vinter og sommer innimellom.

Kan du fortelle litt om disse når du får dem? :) Er veldig interessert i størrelse og tykkelse på begge!

Det skal jeg gjøre! Jakka er nok ganske tynn, men passer nok greit til høstdager med litt vind og regn, ser jeg for meg. Jeg er veldig varm av meg, så jeg klarer ikke gå med alt for mye klær. Så dersom det er litt kaldt så tar jeg bare en tynn ullgenser innenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Skulle tro de var svenske...! Skoene finnes bare i svart, men du må velge farge. Du må velge "Please check the size chart!!" i nedtrekksmenyen. Du blir bedt om å måle føttene på en ganske komplisert måte: Tegn omriss av foten din på et papir, mål fra hæl til tå, og trekk fra 5 mm (bredden av streken), istedenfor å bare måle på innsiden av streken. Så skal du måle omkretsen av foten, men størrelsesguiden har bare tall for fotens lengde.

Åja sånn ja :) Ja de er vel hysterisk redde for at noen ikke skal få med seg sizecharten og bestille feil størrelse, for så å gi dem skylden. Jeg bare tok største størrelsen, gadd ikke måle foten. Passer de ikke får jeg gi dem bort eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt tøfler på ebay? Typ litt solide med litt såle.

Har forelsket meg helt i ugg tøflene, ala disse (googlebilde) og lignende. Men det finnes ingen norske nettsider som selger dem!?????

De har noen typer på Ebay, men det blir jo så dyrt med frakt og toll..... Noen som har sett noe lignende evt fysiske butikker å få kjøpt disse tøflene på?

Anonymous poster hash: b9a16...6bf

Jeg har kjøpt mine her: http://www.uggaustralia.eu

Akkurat de du linker til, bare grå. de har de lyse der også.

Sko er tollfritt, så du betaler kun moms.

Jeg betalte 110 euro for skoene og 12 euro i frakt. det blir omkring 250 kr i moms.

Billigere enn om du hadde bestilt de fra norsk side der de ligger på fra 1500,- og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har gode tips til store plakater på veggen? Ser etter ordinære "papirplakater", helst så store som mulig - så langt jeg funnet noe ved å søke maxi poster etterfulgt av "cat" eller "tardis", og da funnet størrelsen 61x91. Noen som har tips til andre søkeord, eller andre forslag? Skulle som sagt gjerne hatt noe større, og som ikke koster mer enn 200 kroner... :)

eksempel her og her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og sikler på denne kjole/kappe-tingen nå:

http://www.ebay.com/itm/Punk-Rave-Gothic-Hooded-Jacket-Cloak-Womens-Black-Long-Coat-Steampunk-Dress-/360967743440?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item540b5aa7d0

Men det er jo relativt dyr, og med toll blir det enda dyrere :sukk:

Skal, skal ikke...?

Hjelp :-|

Anonymous poster hash: c7adf...65a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp :-|

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Jeg og ble redd. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5af94...e05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...