Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jag handlar från tradera, det ägs ju av ebay då :) känns scary att handla från ebay men det är säkert bra. Snart är ju alibaba påväg att etablera sig i USA och europa, blir spännande.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vi gå tilbake til at vi poster etter at vi har mottatt? Det er mye mer interessant å lese om det dere kjøper er som beskrevet i annonsen, eller om det ikke svarer til forventningene.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Kan vi gå tilbake til at vi poster etter at vi har mottatt? Det er mye mer interessant å lese om det dere kjøper er som beskrevet i annonsen, eller om det ikke svarer til forventningene.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Så man kan ikke poste det man har i watchlisten sin heller da? Jeg syns det er gøy at alt blir postet, det som ikke er mottatt også. Du får bla over det du ikke vi se da vet du.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi gå tilbake til at vi poster etter at vi har mottatt? Det er mye mer interessant å lese om det dere kjøper er som beskrevet i annonsen, eller om det ikke svarer til forventningene.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Syns det er fint å lese om det folk ønsker seg, det folk nettopp har kjøpt og det folk har fått som de gir tilbakemelding på. Det er også greit å kunne spørre om andre har kjøpt det samme som en selv lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke kan legge ut ting man akkurat har kjøpt, kommer det til å bli en kjedelig tråd. Da blir det jo bare kina klær som ender opp her. Jeg tenker ihvertfall ikke på å gå inn her om jeg har kjøpt små ting, som f.eks en liten blokk, for å fortelle om den står til forventningene.

Nei, fortsett med watch lister og nyinnkjøpte ting!

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hva en kan søke på for å få opp slike flasker? Har prøvd å søke glass bottle with cork, men da kommer det bare opp sånne gammeldagse flasker.

Jeg har en slik som jeg kjøpte på Ikea :) Koster bare 19 kr!

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30213552/

Om du bor langt unna et varehus så driver jo Ikea også med nettbutikk nå :)

Og jeg har så lyst på denne buksen ! Men sesongen for slike plagg er vel godt over når jeg i så fall får den i posten. Og 80 kr synes jeg egentlig er en del med tanke på risikoen om at den er alt for liten og ubrukelig er så stor..

Endret av AloeVera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du være så snill å ta bilde av hvordan denne er i virkeligheten? Hvor høy er du? :)

Den cardiganen du ikke har fått enda er jeg også spent på å høre om ;)

Får ikke lagt inn bilder av kjolen siden jeg ikke har lagret det noe sted på nett :(

Anonymous poster hash: d8c88...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genser , Ekkel i stoffet og fargen falmet etter bare 1 vask. Ikke fin passform heller, ser mest ut som en pysjgenser

Anonymous poster hash: d8c88...5f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt sex leketøy på ebay, og som vet om det er grei kvalitet der?

Anonymous poster hash: c931b...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man kan ikke poste det man har i watchlisten sin heller da? Jeg syns det er gøy at alt blir postet, det som ikke er mottatt også. Du får bla over det du ikke vi se da vet du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å legge ut ting man lurer på om man skal kjøpe er jo helt greit, men alle disse innleggene hvor det kun er en link og ikke stort annet er så kjedelig.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på utkledningsfest og har kjøpt denne:

http://www.ebay.com/itm/Ladies-Vampire-Devil-Princess-Countess-Halloween-Fancy-Dress-Costume-Party-Dress-/121251109758?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item1c3b211b7e

Sitter som støpt - litt stor, men gleder meg!!

Denne Argan-oljen er fantastisk! Har brukt den som dag - og nattkrem og har blitt kvitt skjemmende flekker!! Har også brukt den i hårtuppene:

http://www.ebay.com/itm/100-Pure-Organic-ARGAN-OIL-Moroccan-Gold-for-Face-Hair-Body-and-Nails-/300711375852?pt=US_Hair_Care&var=600044862994&hash=item4603cb73ec

Synes det er fint at folk legger ut både det som allerede er kjøpt, det man lurer på om andre har kjøpt og kan fortelle om og det man ønsker seg! Har allerede fått noen tips her inne jeg venter på...;)

Er ikke sikker på om lommeboka er like glad - småkjøp her og der over lengre tid blir store summer etterhvert!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/121288692425

Noen som har prøvd sånn hair chalk? Hvor man tar det i håret og retter det, så sitter det... Hvor lenge sitter det? Virker det?

Jeg har kjøpt slike, ikke fra samme selger men var samme greia. Brukte de mye i russetiden. De var ikke sånn supergode, og det tok litt tid. At man kan bruke det i tørt hår var i alle fall bare tull, jeg måtte ha vått hår for at fargen skulle sette seg. Fargen satt litt for godt, og selv etter to dusj hadde jeg litt farge igjen + at den smittet mye av på putetrekk, gensere osv. Kult bare for moro, men ikke så veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du fortelle hvor tykk den er, og hva slags stoff den er laget i når du får den? :)

Ja absolutt ,har sett på den lenge, men har ikke hatt for mye forhåpninger ang kvaliteten, men så måtte jeg bare ta sjangsen til slutt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...