boblesaft Skrevet 2. september 2014 #12841 Skrevet 2. september 2014 Dere som har kjøpt klokker på ebay, hvordan er kvaliteten? Skjønner at det er litt forskjellig, men er det større sjans for at den ikke fungerer enn at den faktisk er ok? Har kjøpt slike Geneva-klokker med silikonreim til 10-15 kroner stk, fra disse to selgerne. Er ekstremt fornøyd med kvaliteten! Ser ut som de fint kunne vært kjøpt i Norge for flere hundre kroner. I tillegg har jeg kjøpt flere Geneva-klokker av denne typen, som man kan avsløre at er billigvarer pga litt dårlig reim. Men de er fine nok for meg, har brukt de mye! Felles for alle - de tikker og går!
Anglofil Skrevet 2. september 2014 Forfatter #12842 Skrevet 2. september 2014 Har kjøpt slike Geneva-klokker med silikonreim til 10-15 kroner stk, fra disse to selgerne. Er ekstremt fornøyd med kvaliteten! Ser ut som de fint kunne vært kjøpt i Norge for flere hundre kroner. I tillegg har jeg kjøpt flere Geneva-klokker av denne typen, som man kan avsløre at er billigvarer pga litt dårlig reim. Men de er fine nok for meg, har brukt de mye! Felles for alle - de tikker og går! Jeg har samme opplevelse. Har også kjøpt noen dyrere klokker, ekte Michael Kors blant annet, og veldig fornøyd generelt. Mvh Yvonne
Gjest StarBar Skrevet 2. september 2014 #12843 Skrevet 2. september 2014 Jeg kopierte tittelen og tok bort størrelsen og "green", da har jeg så langt funnet en beige og en blå. Enkel måte å finne lignenede/billigere ting på. Jeg har prøvd å gjøre det samme, men da kommer det bare opp den grønne og andre kjoler. Prøvde å bytte ut grønn med andre farger når jeg søkte, men finner ikke samme kjolen :/ Kunne du sendt link?
Gjest StarBar Skrevet 2. september 2014 #12844 Skrevet 2. september 2014 Har kjøpt slike Geneva-klokker med silikonreim til 10-15 kroner stk, fra disse to selgerne. Er ekstremt fornøyd med kvaliteten! Ser ut som de fint kunne vært kjøpt i Norge for flere hundre kroner. I tillegg har jeg kjøpt flere Geneva-klokker av denne typen, som man kan avsløre at er billigvarer pga litt dårlig reim. Men de er fine nok for meg, har brukt de mye! Felles for alle - de tikker og går! Jeg har samme opplevelse. Har også kjøpt noen dyrere klokker, ekte Michael Kors blant annet, og veldig fornøyd generelt. Mvh Yvonne Kanskje jeg skal prøve meg på ei klokke jeg også da! Synes disse klokkene med verdenskart inni er så stilige! http://www.ebay.com/itm/Womens-Retro-World-Map-Design-Leather-Alloy-Band-Analog-Quartz-Wrist-Watch-B52-/111252779796?pt=Wristwatches&var=&hash=item19e72eb314
sofie777 Skrevet 2. september 2014 #12845 Skrevet 2. september 2014 Jeg har prøvd å gjøre det samme, men da kommer det bare opp den grønne og andre kjoler. Prøvde å bytte ut grønn med andre farger når jeg søkte, men finner ikke samme kjolen :/ Kunne du sendt link? Jeg så bare det som sto på første side og da var den beige og blå innblandet i andre kjoler. Man skal ikke finne ting på første forsøk, det er juks. Litt leting må til, men her er siden jeg kom til. Det er bare en side, så du finner kjolene enkelt. :D
boblesaft Skrevet 2. september 2014 #12846 Skrevet 2. september 2014 Kanskje jeg skal prøve meg på ei klokke jeg også da! Synes disse klokkene med verdenskart inni er så stilige! http://www.ebay.com/itm/Womens-Retro-World-Map-Design-Leather-Alloy-Band-Analog-Quartz-Wrist-Watch-B52-/111252779796?pt=Wristwatches&var=&hash=item19e72eb314 Gjør det! Her er mine, minus en til av den med striper, i svart 1
Gjest StarBar Skrevet 2. september 2014 #12847 Skrevet 2. september 2014 Jeg så bare det som sto på første side og da var den beige og blå innblandet i andre kjoler. Man skal ikke finne ting på første forsøk, det er juks. Litt leting må til, men her er siden jeg kom til. Det er bare en side, så du finner kjolene enkelt. :D Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men jeg prøvde å søke på det samme, men kommer ikke opp. Skjønner ikke hvor du finner samme kjole i andre farger? Denne (http://www.ebay.com/itm/Ever-Pretty-V-neck-Sexy-Blue-Ruched-Short-Cocktail-Dress-00279-UK-Size-16-/371132710560?pt=UK_Women_s_Dresses&hash=item56693bbea0) er jo blå og ligner, er det denne du mener? For den er mye kortere enn den grønne :/
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #12848 Skrevet 3. september 2014 Dere som har kjøpt klokker på ebay, hvordan er kvaliteten? Skjønner at det er litt forskjellig, men er det større sjans for at den ikke fungerer enn at den faktisk er ok? Har god erfaring med billige dameklokker, men ikke billige herreur. De billige herreurene er veeeeldig lette, og har sluttet å gå etter kort tid. Dameurene er tyngre, og tikker og går. Har også handlet designklokker smertefritt på ebay. Fikk faktisk fire klokker i går. Denne fargerike skal jeg ha til treningsklærne mine, den var akkurat som på bildet, shipping 2 uker: http://www.ebay.com/itm/321447989422?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Denne brune var akkurat som på bildet, skal gi den til min mor: http://www.ebay.com/itm/360678440529?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630135000863&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Denne beige var mer en lys neongul, men funker for meg: http://www.ebay.com/itm/360678440529?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630135000862&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeg er mørk, så med sorte klær til tror jeg faktisk denne kan sprite opp antrekket. Denne blå var mørkere enn på skjermen, noe jeg ble veldig fornøyd med. Elsker den dype blåfargen! http://www.ebay.com/itm/360678440529?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630135000866&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Alle de tre er fra samme selger og shippingen tok 14 dager. Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
Gjest Evans Skrevet 3. september 2014 #12849 Skrevet 3. september 2014 Jeg skjønner ikke helt hva du mener, men jeg prøvde å søke på det samme, men kommer ikke opp. Skjønner ikke hvor du finner samme kjole i andre farger? Denne (http://www.ebay.com/itm/Ever-Pretty-V-neck-Sexy-Blue-Ruched-Short-Cocktail-Dress-00279-UK-Size-16-/371132710560?pt=UK_Women_s_Dresses&hash=item56693bbea0) er jo blå og ligner, er det denne du mener? For den er mye kortere enn den grønne :/ Jeg prøvde å finne i en annen farge, men samme lengde nå. Det jeg fant var en blå og en lilla, men begge var ett hakk kortere enn de du så på.
A.s Skrevet 3. september 2014 #12850 Skrevet 3. september 2014 noen som har denne klokken? hvordan er den i str?
Alkymist Skrevet 3. september 2014 #12851 Skrevet 3. september 2014 http://m.ebay.com/itm/190847725662?txnId=1031386913009 fikk denne i posten i går. Virker bra. Spissen til å påføre med er litt stiv. Synes den var så søt og hadde vært perfekt som en ekstra gave til noen små tupper i familien som har litt sånn Asia dilla. 😛 men ville teste den og eventuelt kjøpe flere. Det virker så langt som den sitter greit og har ikke opplevd noe irritasjon. Har sensitiv hud så ville nok merket det ganske fort. Men får fortsette å bruke den litt så får vi se om jeg ikke bestiller noen flere 😊
boblesaft Skrevet 3. september 2014 #12852 Skrevet 3. september 2014 noen som har denne klokken? hvordan er den i str? Har ikke nøyaktig den, men har mange i veldig lik modell. Så stor er den runde delen på klokkene, og rundt selve håndleddet er det nok hull å velge i 1
Gjest avocadoen Skrevet 3. september 2014 #12853 Skrevet 3. september 2014 Jeg tenker litt på å kjøpe julegavene på ebay, men er så redd for dårlig kvalitet.
Gjest StarBar Skrevet 3. september 2014 #12854 Skrevet 3. september 2014 Jeg tenker litt på å kjøpe julegavene på ebay, men er så redd for dårlig kvalitet. Det har jeg også tenkt på, men er veldig redd for at det skal bli ødelagt med engang!
Gjest avocadoen Skrevet 3. september 2014 #12855 Skrevet 3. september 2014 Det har jeg også tenkt på, men er veldig redd for at det skal bli ødelagt med engang! Ja, det også... Hadde vært litt flaut.
Gjest avocadoen Skrevet 3. september 2014 #12856 Skrevet 3. september 2014 Har kjøpt slike Geneva-klokker med silikonreim til 10-15 kroner stk, fra disse to selgerne. Er ekstremt fornøyd med kvaliteten! Ser ut som de fint kunne vært kjøpt i Norge for flere hundre kroner. I tillegg har jeg kjøpt flere Geneva-klokker av denne typen, som man kan avsløre at er billigvarer pga litt dårlig reim. Men de er fine nok for meg, har brukt de mye! Felles for alle - de tikker og går! Jeg bare lurer om du da også kanskje tror at om jeg kjøper et smykke f.eks fra disse selgerene du har god erfaring med så vil også kvaliteten på de være god? For som sagt har jeg ikke sååå lyst til å kjøpe ting med dårlig kvalitet
Somle Skrevet 3. september 2014 #12857 Skrevet 3. september 2014 Hva har skjedd på ebay? Alt jeg har lagret er borte. Krise!!! :@
Gjest Inggolf Skrevet 3. september 2014 #12858 Skrevet 3. september 2014 (endret) Det bildet som ble postet her er kanskje ikke helt verken greit eller lov å poste her? Det er jo faktisk en privatperson som postet dette i facebookgruppa (e-bay) for å vise at kjolen ikke var helt som det ble påstått. Joda, jeg har ledd bra av bildet jeg også, men denne dama hadde sikkert ikke regna med at bildet hennes skulle bli spredd på nett da hun postet det i facebookgruppa...... Jeg hadde ikke likt om trynet mitt ble klint ut over i tråden her i hvertfall Endret 4. september 2014 av Noz 6
boblesaft Skrevet 3. september 2014 #12859 Skrevet 3. september 2014 Jeg bare lurer om du da også kanskje tror at om jeg kjøper et smykke f.eks fra disse selgerene du har god erfaring med så vil også kvaliteten på de være god? For som sagt har jeg ikke sååå lyst til å kjøpe ting med dårlig kvalitet Jeg vet jo ikke, men jeg har trua på at kvaliteten på smykker derfra skal være fin også! Du frista meg til å teste det, så nå bestiller jeg dette armbåndet
A.s Skrevet 3. september 2014 #12860 Skrevet 3. september 2014 Fikk dette armbåndet i dag, og det levde helt opp til forventingene! Kjøpte et til meg og et til min søster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå