Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Er det noen som har denne vesken her http://www.ebay.com/itm/131215788527?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430466770657&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ?

Lurer på å kjøpe den, men er så usikker på kvalitet og slikt. Er det noen som har erfaringer med vesker på ebay?

Den er fake skinn. Punkt en om man vil ha kbao er å velge ekte materiale, enten det er skinn eller kanvas osv.

Anonymous poster hash: 00703...b48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har denne vesken her http://www.ebay.com/itm/131215788527?_trksid=p2055119.m1438.l2649&var=430466770657&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT ?

Lurer på å kjøpe den, men er så usikker på kvalitet og slikt. Er det noen som har erfaringer med vesker på ebay?

Er det fra kina er det fake. Enkelt og greit. Bildene er av ekte vare så hva du egentlig får er utrolig vanskelig å si noe om.

Eneste måte å vite at produkt levert er likt det som man får sett på er å ikke kjøpe merkevarer men heller finne egne kinesiske varianter hvis man bare er ute etter å betale "peanuts". :)

Anonymous poster hash: 9c0c2...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, ta å søk på "Grace Karin". Er ihvertfall veldig fornøyd med det merket :jepp:

Men sjekk ut Midnatt også!

Takk for tips Noz! :)

Den første så jo veldig fin ut, men er redd det blir for mye pupp? :klo:

Og din kjole er kjempefin! Men tror ikke jeg er helt der heller. Akk! Er svart fremdeles forbudt i bryllup? :P

DENNE digga jeg! http://www.ebay.com/itm/New-Black-Lace-Wedding-Prom-Party-Bridesmaid-Evening-Ball-Gown-Dress-6-16-/151341856086?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item233cad7556

Men det blir litt over the top! :fnise:

Også denne http://www.ebay.com/itm/Vintage-Swing-1950s-Lace-Dress-Formal-Party-Ball-Cocktail-Evening-gown-Wedding-/131248712446?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item1e8f086afe men uten armene :P

Bryllupsklær er virkelig ikke min greie merker jeg. :P

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fra kina er det fake. Enkelt og greit. Bildene er av ekte vare så hva du egentlig får er utrolig vanskelig å si noe om.

Eneste måte å vite at produkt levert er likt det som man får sett på er å ikke kjøpe merkevarer men heller finne egne kinesiske varianter hvis man bare er ute etter å betale "peanuts". :)

Anonymous poster hash: 9c0c2...605

Men det er jo nettopp en "kinaveske" dette er...?? Ingen merkenavn nevnt verken i annonse eller på bildet.

Anonymous poster hash: 00703...b48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte litt av disse skjenkekorkene. Ufattelig at en kan få så bra skjenkekork for så lite penger. I Norge koster slike typer 30 kr per stykk. De er pottetett, og er jevn og fin. Skjenker helt uten noe problem. Som bonus passer også korkene til alle de flaskene jeg har prøvd de på. Stor fornøyd. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fra kina er det fake. Enkelt og greit. Bildene er av ekte vare så hva du egentlig får er utrolig vanskelig å si noe om.

Eneste måte å vite at produkt levert er likt det som man får sett på er å ikke kjøpe merkevarer men heller finne egne kinesiske varianter hvis man bare er ute etter å betale "peanuts". :)

Anonymous poster hash: 9c0c2...605

Men det er jo nettopp en "kinaveske" dette er...?? Ingen merkenavn nevnt verken i annonse eller på bildet.

Anonymous poster hash: 00703...b48

Jeg skjønner jo at veska ikke er av eke skin, til den prisen. Men jeg trodde også dete var en "kinaveske"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er fake skinn. Punkt en om man vil ha kbao er å velge ekte materiale, enten det er skinn eller kanvas osv.Anonymous poster hash: 00703...b48

Hva betyr "kbao"?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg denne jakka i dag, og to av disse toppene i hvit og svart. Krysser fingrene for at alt passer og at det ser bra ut :)

Leter egentlig etter en viterjakke, men måtte bare kjøpe dette først... ;)

I dag kom jakka! http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=201146701729

Den er egentlig helt grei, men ikke så veldig fin. Tror jeg må sy den litt i kantene, for den er klippet rett av uten oppbrettet søm. En del løse tråder også. Ikke er mesterstykke for å si det sånn.

Edit: ikke verdt pengene, men tror den har potensiale. Ikke kjøp om du ikke er villig til å sy litt selv 😝

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr "kbao"?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Mente kvalitet. Skriver på en mobil som er ivrig til å tolke meg.

Anonymous poster hash: 00703...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente kvalitet. Skriver på en mobil som er ivrig til å tolke meg.

Anonymous poster hash: 00703...b48

Jeg skjønner jo at det ikke er samme kvalitet på en kinaveske, som på ekte varer. Men det er jo heller ikke samme kvalitet på h&m sine vesker som på de dyre merkene, men disse fungerer jo stort sett helt fin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at det ikke er samme kvalitet på en kinaveske, som på ekte varer. Men det er jo heller ikke samme kvalitet på h&m sine vesker som på de dyre merkene, men disse fungerer jo stort sett helt fin.

Poenget mitt er at du finner "kinavesker" som er i ekte skinn. Jeg har kjøpt meg et par i 300 kr klassen på ebay, og de er på nivå med den jeg har gitt 800 for på veskebutikk i Norge. Finere og mer holdbar enn fakeskinn.

Anonymous poster hash: 00703...b48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijoijoij!

Noen som har prøvd dette?

BA2A 2pcs Soft Silicone Magnetic Massage Foot Toe Ring Keep Slimming Health Ring

Hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Noz! :)

Den første så jo veldig fin ut, men er redd det blir for mye pupp? :klo:

Og din kjole er kjempefin! Men tror ikke jeg er helt der heller. Akk! Er svart fremdeles forbudt i bryllup? :P

DENNE digga jeg! http://www.ebay.com/itm/New-Black-Lace-Wedding-Prom-Party-Bridesmaid-Evening-Ball-Gown-Dress-6-16-/151341856086?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item233cad7556

Men det blir litt over the top! :fnise:

Også denne http://www.ebay.com/itm/Vintage-Swing-1950s-Lace-Dress-Formal-Party-Ball-Cocktail-Evening-gown-Wedding-/131248712446?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item1e8f086afe men uten armene :P

Bryllupsklær er virkelig ikke min greie merker jeg. :P

JAAAAA, så absolutt forbudt..skjønte at det ikke var et helt seriøst spm, men (tillatte)farger på kjolen i bryllup er viktig altså! Så nemlig noen kjoler som er mye mer deg enn hva jeg postet i forige innlegg, men som sagt..det er disse reglene!

Om du ikke finner noe på ebay, så kan vi jo sjekke ut Lace en dag sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JAAAAA, så absolutt forbudt..skjønte at det ikke var et helt seriøst spm, men (tillatte)farger på kjolen i bryllup er viktig altså! Så nemlig noen kjoler som er mye mer deg enn hva jeg postet i forige innlegg, men som sagt..det er disse reglene!

Om du ikke finner noe på ebay, så kan vi jo sjekke ut Lace en dag sammen!

Jeg ebayer videre, også ser vi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/1-PC-Women-Seamless-Rhonda-Shear-AHH-Bra-white-black-beige-FREE-SHIPPING-/161217151986?pt=AU_WomensLingerie&var=&hash=item25894a83f2

Mener det var noen her inne som anbefalte denne? Eller så leste jeg det i FB-gruppa.

Uansett. Innmari deilig og elastisk. Ikke akkurat sexy (det ser man jo :ler:), men veldig deilig BH som ikke gnager og mine 75I (ifølge Change) passet faktisk inn i L (hadde jeg egentlig ikke trodd, men som sagt, veldig elastisk). Ikke så mye støtte akkurat da, men ok som "slappe av hjemme"-bh. Også bare 20 kr :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært så lur at jeg har bestilt en magic bullet (slik liten blender) på ebay, uten å tenke på at det var med USA stikkontakt. Går denne an å bruke i Norge, med en eller annen form for overgang?
Står på den "Rating: AC120V, Max 250W, 60Hz.

Vil helst ikke at det skal smelle når jeg setter i en evt overgang :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært så lur at jeg har bestilt en magic bullet (slik liten blender) på ebay, uten å tenke på at det var med USA stikkontakt. Går denne an å bruke i Norge, med en eller annen form for overgang?

Står på den "Rating: AC120V, Max 250W, 60Hz.

Vil helst ikke at det skal smelle når jeg setter i en evt overgang :sjokkert:

Jeg har Nutri Bullet fra Magic Bullet, og er kjempefornøyd med den, bruker den til smoothie annenhver dag! Jeg kjøpte min gjennom TV-shop, men jeg tror USA har samme støpsler som oss; men England og av alle, Sverige, har annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nutri Bullet fra Magic Bullet, og er kjempefornøyd med den, bruker den til smoothie annenhver dag! Jeg kjøpte min gjennom TV-shop, men jeg tror USA har samme støpsler som oss; men England og av alle, Sverige, har annerledes.

Hmm, det var rart, for denne har sånn flat kontakt og den er laget for Nord-Amerika :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nutri Bullet fra Magic Bullet, og er kjempefornøyd med den, bruker den til smoothie annenhver dag! Jeg kjøpte min gjennom TV-shop, men jeg tror USA har samme støpsler som oss; men England og av alle, Sverige, har annerledes.

Nope, omvendt; USA har annerledes.

Men en adapter koster nesten ingenting ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Nutri Bullet fra Magic Bullet, og er kjempefornøyd med den, bruker den til smoothie annenhver dag! Jeg kjøpte min gjennom TV-shop, men jeg tror USA har samme støpsler som oss; men England og av alle, Sverige, har annerledes.

USA har slike strømuttak , så nei det er ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...