Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Synes en del er i overkant hysteriske når det kommer til varer fra Asia. Det meste vi kjøper i butikken er ikke produsert innenfor Europa.



Anonymous poster hash: e0ba3...30f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær forsiktig med dem da de er kopiprodukter. Kan være de er helt greie - men med barberblader kan noen blad være skjevt montert slik at de kan raspe langs huden.

Oi, takk for tipset! Det skal jeg huske på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes en del er i overkant hysteriske når det kommer til varer fra Asia. Det meste vi kjøper i butikken er ikke produsert innenfor Europa.

Anonymous poster hash: e0ba3...30f

Hva har vel det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har vel det med saken å gjøre?

Når varene blir produsert i Asia, blir de ikke bedre av en ekstra flytur (dvs av å bli solgt via en europeisk eller amerikansk selger). Det blir bare et ekstra ledd, ikke ekstra kvalitet.

Anonymous poster hash: 00703...b48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når varene blir produsert i Asia, blir de ikke bedre av en ekstra flytur (dvs av å bli solgt via en europeisk eller amerikansk selger). Det blir bare et ekstra ledd, ikke ekstra kvalitet.

Anonymous poster hash: 00703...b48

Tror de fleste butikker er kritiske til hvilke produkter de tar inn og selger. De blir nok kvalitetsikret før de selges.

Nå er det snakk om barberhøvler og det er helt rett å være obs på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempegod erfaring med israelske Personna barberblad. Like gode som gillette, men mye billigere når jeg kjøper i bulk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste butikker er kritiske til hvilke produkter de tar inn og selger. De blir nok kvalitetsikret før de selges.

Nå er det snakk om barberhøvler og det er helt rett å være obs på dette.

Jeg siktet ikke til noe spesifikt, som barberbladene det var snakk om, da hadde jeg sitert de som snakket om det. Det var ment som en generell kommentar til hele tråden.

Anonymous poster hash: e0ba3...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottatt i dag:

Kjole, grei ift prisen. Stoffet ser tynnere ut enn på bildene, men virker behagelig og varmt. Den passet bra, jeg bruker vanligvis str small og har B/C-cup, og det er ikke veldig mye å gå på rundt brystet. Den er heller ikke så innsvinget i livet som på bildene, så kommer nok til å bruke et belte til. Må advare om at den er litt kort til mine 168 cm, hvis jeg bøyer meg framover viser den litt mer enn ønskelig... Men ellers er jeg fornøyd og gleder meg til å bruke den når det blir litt kaldere ute - riktignok etter en vask, for den lukta litt merkelig :P

Midjebelte, fornøyd! Passer perfekt. Ser at det står i beskrivelsen at beltet er 19 cm bredt, men det er kun på "korsett"-delen, resten av beltet er i underkant av 12 cm bredt.

Topp med nagler, tja :P Målene i beskrivelsen stemmer bra, men så ikke noe bra ut på meg. Koppene sitter liksom tettere sammen enn på bh-ene jeg vanligvis bruker, og overkroppen min var rett og slett for bred til at delen under bh-en så bra ut. Passer sikkert en som er mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt klokker på ebay, hvordan er kvaliteten? Skjønner at det er litt forskjellig, men er det større sjans for at den ikke fungerer enn at den faktisk er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har kjøpt klokker på ebay, hvordan er kvaliteten? Skjønner at det er litt forskjellig, men er det større sjans for at den ikke fungerer enn at den faktisk er ok?

Fikk en e-bay-klokke i gave til jul i fjor (2013). Regner med det var en typisk 15-20-kroners klokke, og den tikker og går fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg kopierte tittelen og tok bort størrelsen og "green", da har jeg så langt funnet en beige og en blå. Enkel måte å finne lignenede/billigere ting på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...