Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg og ble redd. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5af94...e05

Jeg og... :ler: Synes hele jakka/kappa var creepy. Men nå er vi alle forskjellige, så kjøp den om du liker den. :)

Anonymous poster hash: 26d3f...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Driver og sikler på denne kjole/kappe-tingen nå:

http://www.ebay.com/itm/Punk-Rave-Gothic-Hooded-Jacket-Cloak-Womens-Black-Long-Coat-Steampunk-Dress-/360967743440?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item540b5aa7d0

Men det er jo relativt dyr, og med toll blir det enda dyrere :sukk:

Skal, skal ikke...?

Å så stillig :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og sikler på denne kjole/kappe-tingen nå:

http://www.ebay.com/itm/Punk-Rave-Gothic-Hooded-Jacket-Cloak-Womens-Black-Long-Coat-Steampunk-Dress-/360967743440?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item540b5aa7d0

Men det er jo relativt dyr, og med toll blir det enda dyrere :sukk:

Skal, skal ikke...?

Hjelp :-|

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Jeg og ble redd. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5af94...e05

Jeg og... :ler: Synes hele jakka/kappa var creepy. Men nå er vi alle forskjellige, så kjøp den om du liker den. :)

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Haha, jeg trodde det bare var meg... måtte ta en liten pause fra skjermen... fikk assosiasjoner til den filmen med Nicole Kidman der jeg først støtte på det ganske bisarre fenomenet å fotografere nylig avdøde som om de var levende... Men kult plagg, bevares!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har gode tips til store plakater på veggen? Ser etter ordinære "papirplakater", helst så store som mulig - så langt jeg funnet noe ved å søke maxi poster etterfulgt av "cat" eller "tardis", og da funnet størrelsen 61x91. Noen som har tips til andre søkeord, eller andre forslag? Skulle som sagt gjerne hatt noe større, og som ikke koster mer enn 200 kroner... :)

eksempel her og her

Ikke ebay, men jeg har kjøpt plakater på allposters.no, der får du gigantiske om du vil. Rask frakt :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og sikler på denne kjole/kappe-tingen nå:

http://www.ebay.com/itm/Punk-Rave-Gothic-Hooded-Jacket-Cloak-Womens-Black-Long-Coat-Steampunk-Dress-/360967743440?pt=UK_Women_s_Coats_Jackets&var=&hash=item540b5aa7d0

Men det er jo relativt dyr, og med toll blir det enda dyrere :sukk:

Skal, skal ikke...?

Sinnsykt kul! <3 Men, jeg hadde ikke tatt sjansen, når jeg ikke vet helt hvor god kvalitet det er, at den passer perfekt osv. Ikke til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg denne jakka i dag, og to av disse toppene i hvit og svart. Krysser fingrene for at alt passer og at det ser bra ut :)

Leter egentlig etter en viterjakke, men måtte bare kjøpe dette først... ;)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://m.ebay.com/itm/371099243782?txnId=617149617024

Har fått disse i posten i dag og jeg ELSKER de! Kjøpte en 100×80 som nå to dyner ligger i. Tar mindre plass enn en, og ligger trygt for fukt i kjelleren. Og garderobeskap går igjen

Nå har jeg kjøpt tre sykker av 100x80! :laugh:

Skal snart rydde vekk sommergarderoben, så det passer perfekt slike smarte ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg denne jakka i dag, og to av disse i hvit og svart. Krysser fingrene for at alt passer og at det ser bra ut :)

Leter egentlig etter en viterjakke, men måtte bare kjøpe dette først... ;)

Og her fant jeg en jakke jeg kunne tenke meg :) Ikke nødvendigvis av denne selgeren, men syns jakka i seg selv var fin.

Når man ikke kan velge størrelse automatisk, men varen kommer i ulike størrelser, sender dere bare mail til selgeren etter dere har kjøpt varen? Eller hvordan gjør dere det?

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her fant jeg en jakke jeg kunne tenke meg. Men den koster 6 kroner over 200... :glare:

Regna på det her, og ser ut som det blir 285 kr med toll og moms. Men det er det, ikke sant? Det kommer ikke en ekstra rening på 400 kr fordi de har åpnet pakken eller lignende?

Bestiller aldri for over 200 kr, så er ikke så god på dette... :sjenert:

Beregning Sum før fortolling 405,24 norske kroner Toll (10,7%) 43,36 norske kroner Merverdiavgift (25%) 112,15 norske kroner Sum etter fortolling 560,75 norske kroner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp :-|

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Jeg og ble redd. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 5af94...e05

Jeg og... :ler: Synes hele jakka/kappa var creepy. Men nå er vi alle forskjellige, så kjøp den om du liker den. :)

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Haha, jeg trodde det bare var meg... måtte ta en liten pause fra skjermen... fikk assosiasjoner til den filmen med Nicole Kidman der jeg først støtte på det ganske bisarre fenomenet å fotografere nylig avdøde som om de var levende... Men kult plagg, bevares!

Wow, hadde ikke trodd at den skulle skape såpass voldsomme reaksjoner... :surprised:

Men folk er forskjellige, og godt er det :smilyblomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beregning Sum før fortolling 405,24 norske kroner Toll (10,7%) 43,36 norske kroner Merverdiavgift (25%) 112,15 norske kroner Sum etter fortolling 560,75 norske kroner

Tok du nå utgangspunkt i at varen kostet 405 kr?

Jeg regnet ut hva det kom på totalt etter fortolling, men er litt redd for en ekstra utgift som ikke kommer med i utregningen :)

Edit: Har funnet en annen topp selger som har jakka til under 200 kr, så trenger ikke å bekymre meg lenger :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du nå utgangspunkt i at varen kostet 405 kr?

Jeg regnet ut hva det kom på totalt etter fortolling, men er litt redd for en ekstra utgift som ikke kommer med i utregningen :)

Edit: Har funnet en annen topp selger som har jakka til under 200 kr, så trenger ikke å bekymre meg lenger :)

Nei, det er vare + frakt når du setter inn prisene i kalkulatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lønningsdag i går, så jeg fikk krympet watchlisten min "litt" :fnise:

T-skjorte, T-skjorte

Svart kjole, svart kjole

Lyslenke til rommet

Dette anhenget i amethyst og opalite

Klokke

Disse solbrillene i 5 forskjellige farger

Enda mer solbriller, her og her

Smykke, smykke

Omtrent 100 par falske vipper, hovedsakelig herfra

Vippelim

Hvite gel-penner

Søte sko

Mobildeksel

Jakke i jeansstoff (skal lage teksttrykk på baksiden av denne, blir KULT)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vare + frakt når du setter inn prisene i kalkulatoren.

Nå fant jeg ut feilen: jeg hadde ikke tatt med frakt :P Takk for at du så på det! Kommer til å gå for en under 200 kr, fant flere toppselgere som har de under 200 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80-100 kr. er mer enn jeg bruker på cover :) Forsøker å ligge på maks 30 kr. per kjøp. Men takk for tipset!

Den lommeboken har jeg også vurdert. Tror du at du orker å skrive her i tråden hvordan den er når du får den? :roser:

Likte lommeboken selv om det ikke er verdens beste kvalitet og er litt annerledes enn på bildet. Den er litt lysere og litt mer glinsende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes, for all del, ikke kjøp denne lipglossen/lebestiften! Fikk to stk i posten idag..

Fargen på den ene likte jeg faktisk ganske godt, mens den jeg kjøpte som var litt lysere var bare "shimmer" omtrent. Problemet er at de føltes begge som LIM etter 30 sekunder, det var oppriktig vondt å åpne/lukke kjeften :overrasket:

De gikk rett i søpla for å si det sånn, etter jeg fikk skrubbet vekk "limet" med opptil flere sminkefjernere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Nå fant jeg ut feilen: jeg hadde ikke tatt med frakt :P Takk for at du så på det! Kommer til å gå for en under 200 kr, fant flere toppselgere som har de under 200 kr :)

Kan du Vær så snill å dele link? Fikk lyst på den jakka selv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje den blir veldig kort da, ja.. Men alt de har av kjoler og skjørt er jo plagiat fra blackmilkclothing.com , de har til og med stjålet bildene deres. Så om det er noe du har skikkelig lyst på, men trenger flere str å velge mellom så kan du jo gå dit :)

Takk! Kvaliteten er antagelig mer å stole på hvis jeg kjøper fra blackmilkclothing. Ulempen er at plaggene derfra er over tollgrensa :/

Anonymous poster hash: 22c32...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...