Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Min er foreløpig ubrukt for den ble kjøpt da jeg var gravid så jeg er litt usikker på en del av det du spør om. Stoffet er stretchy, matt, og ikke gjennomsiktig. Jeg bruker str L og kjøpte vel en av de største størrelsene. Jeg husker ikke akkurat hvilken og nå er den pakket bort til babyfettet er trimmet bort. ;) Uansett husker jeg at størrelsen passet fint i forhold til forventningen. Jeg er bare 160, og den var mer enn lang nok. Den var ikke typisk kinastørrelse i allefall. Armene var ikke trange for meg i allefall (og jeg har tykke armer).

Er den en slags chiffon eller tynt stoff eller tykkere? Ligner den på noen av bildene i linken min? Tusen takk for svare ditt, alt det hørtes jo veldig bra ut! Så tilnærmet lik str man vanligvis bruker da? Takk igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg kjøpte dette for å gi i gave til ei venninne men hadde ikke sjekket størrelsen godt nok. Jeg så for mye på bildet og for lite på de oppgitte størrelsene, så håpet om en fin wallsticker som skulle dekke litt av veggen i trappeoppgangen hennes ble rimelig knust. Wallstickeren var veldig liten så note to self; ikke la deg lure av fine bilder, men sjekk oppgitte mål grundig. Heldigvis var den billig så jeg har ikke akkurat kastet bort noen formue.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i dag. Bestilte den i M, men ser nå at jeg kunne kjøpt S med god margin, da den er litt romlig. (Kan også være fordi jeg har gått ned litt i vekt siden jeg bestilte den dog.) Veldig fin, godt stoff, når meg under knærne. Gleder meg til å bruke den neste gang jeg skal ut å danse. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i dag. Bestilte den i M, men ser nå at jeg kunne kjøpt S med god margin, da den er litt romlig. (Kan også være fordi jeg har gått ned litt i vekt siden jeg bestilte den dog.) Veldig fin, godt stoff, når meg under knærne. Gleder meg til å bruke den neste gang jeg skal ut å danse. :laugh:

Åå, den var kjempesøt! :rodmer:

(skulle ønske de lagde litt ordentlige kjoler som denne (ikke bare kinaplastikk) i litt mindre størrelser også...).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Jeg har fått denne vesten med "pels" og "skinn". Den er kjempefin! Normal i størrelsen og er faktisk ganske varm på.

- Denne ørepynten kom i dag. Trengte noe stor ørepynt i akkurat denne fargen til en topp jeg kjøpte for litt siden, men orket ikke bruke mye penger (skal sikkert bare bruke de én gang, kanskje to). De ser helt fantastiske ut, er passe tunge (ikke bare plastikk, altså), men føles litt billige. Måtte formelig sette de sammen selv da jeg åpnet pakken. Men som sagt, de ser ut som en million dollar (men kostet bare litt over 2!)!

Hvordan er vesten i størrelsen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til billig sminke som har grei kvalitet? Tenker på litt venninne gaver o.l. til jul. Har ikke så god råd fremover så tenkte å kjøpe en flaske vin og litt små nips som ikke blir så dyrt. Og da må jo ebay være rette plassen?! ☺ så sminke og eventuelt litt dill som er relativt billig men som ikke er helt håpløst kvalitetsmessig.

Fikk denne i går, var faktisk kjempebra! Det er to eyelinere i den, en helt våt nederst, og en litt tørrere (men fortsatt ikke helt "blyant") øverst i den sølve delen. Koster kun fem norske kroner, gratis frakt!

Denne fikk jeg også for et par uker siden, veldig fornøyd! Lebestift til 20 norske kroner, gratis frakt :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp denne, gleder meg til å se kvaliteten! :)

Veske

Åh, legg gjerne ut info om hvordan den er når du får den, kanskje også egne bilder om du gidder :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, legg gjerne ut info om hvordan den er når du får den, kanskje også egne bilder om du gidder :jepp:

Klart det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer snart tiden der det blir for kaldt (og vått) til å gå med toms og ballerinasko *hulk*. Kjøpte disse i går:

http://www.ebay.com/itm/Fashion-Autumn-Winter-Womens-Boots-Lace-Cuff-Increased-Internal-woolen-Shoes-/360994790943?var=630334641053&_trksid=p2056016.l4276

Har også kikket en del på jakker, og fant noen jeg falt veldig for:

http://www.ebay.com/itm/Women-Lapel-Lace-Hem-Double-breaste-wbr-d-Dust-Coat-Jacket-Spring-Fall-Trench-Coats-/311055848293?&_trksid=p2056016.l4276

http://www.ebay.com/itm/Hot-Fashion-Women-039-s-Lady-Woolen-Warm-Winter-Long-Coat-Jacket-Trench-Slim-Coat-/281158996181?var=580220404438&_trksid=p2056016.l4276

http://www.ebay.com/itm/Womens-Double-Breasted-Trench-Winter-Wool-Coat-Girl-039-s-Long-Jacket-Coat-BE88-/251598310200?var=550500092992&_trksid=p2056016.l4276

Den jeg endte opp med å kjøpe er denne:

http://www.ebay.com/itm/Womens-Belted-Long-Trench-Coat-Double-Breaste-wbr-d-Coat-Jacket-Outerwear-5-Colors-/231300869546?&_trksid=p2056016.l4276

Det jeg sliter med når det kommer til disse billige kina-klærne er at de er så små over brystet. Jeg er stor i overkroppen, men som regel passer de største størrelsene fint, bortsett fra over brystet. De fleste stopper på 100 cm over brystet, mens jeg er 106 cm. Går fint hvis det er litt stretch i stoffet, men ofte er det jo ikke det.

Endret av Kjemi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, den var kjempesøt! :rodmer:

(skulle ønske de lagde litt ordentlige kjoler som denne (ikke bare kinaplastikk) i litt mindre størrelser også...).

Kjoledamen har en del kjoler i samme stil i super kvalitet :) Verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet inn nytt bartender utstyr i dag. Fikk spart masse penger, da mye av det koster totalprisen per del i Norge. Total: 124,- (Kjenner btw til selgerne fra før, og vet at de pleier å levere gode varer, så føler meg nokså trygg på at det blir bra. )

Jigger

Håndholdt Limepresse

Muddler

Barskjer

Drink sil

Endret av Fiolinisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er vesten i størrelsen? :)

Den er helt normal i størrelsen, som jeg skrev. Både størrelser og mål stemte greit med gjennomsnittlige plagg her i Norge. Om jeg skal pirke på noe er den kanskje en smule romslig rundt midjen, men jeg skal jo ha den til høsten/vinteren med tykkere gensere under. :)

Kjoledamen har en del kjoler i samme stil i super kvalitet :) Verdt å sjekke ut.

Ja, Kjoledamen har mange nyyydelige kjoler, men de kunne dessverre også vært litt mindre i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer snart tiden der det blir for kaldt (og vått) til å gå med toms og ballerinasko *hulk*. Kjøpte disse i går:

http://www.ebay.com/itm/Fashion-Autumn-Winter-Womens-Boots-Lace-Cuff-Increased-Internal-woolen-Shoes-/360994790943?var=630334641053&_trksid=p2056016.l4276

si gjerne hvordan disse er i str og hvordan "for" det er inni. Ser for meg at de er aaalt for kalde til vinternorge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Både hobbitkartet, plum blossom og egyptian lady var interessante! Eneste jeg er skeptisk til er lengden. Tror dere det blir vise trusa-kort på ei på 179 cm? Denne kjolen fra samme selger falt også i smak, spesielt den med ugler. Anonymous poster hash: 22c32...1a3

Jeg tror kanskje den blir veldig kort da, ja.. Men alt de har av kjoler og skjørt er jo plagiat fra blackmilkclothing.com , de har til og med stjålet bildene deres. Så om det er noe du har skikkelig lyst på, men trenger flere str å velge mellom så kan du jo gå dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i går, var faktisk kjempebra! Det er to eyelinere i den, en helt våt nederst, og en litt tørrere (men fortsatt ikke helt "blyant") øverst i den sølve delen. Koster kun fem norske kroner, gratis frakt!

Denne fikk jeg også for et par uker siden, veldig fornøyd! Lebestift til 20 norske kroner, gratis frakt :smilorange:

Takk. Det var jo super billig. Skal ikke se bort i fra at jeg må teste ut de 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den en slags chiffon eller tynt stoff eller tykkere? Ligner den på noen av bildene i linken min? Tusen takk for svare ditt, alt det hørtes jo veldig bra ut! Så tilnærmet lik str man vanligvis bruker da? Takk igjen! :)

Definitivt ikke chiffon nei. Normalt stoff med strech vil jeg si. Og den var veldig lik bildet. Sjekk målene på størrelsene. Jeg traff i allefall riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

si gjerne hvordan disse er i str og hvordan "for" det er inni. Ser for meg at de er aaalt for kalde til vinternorge!

Tror ikke de er noe særlig foret nei. Jeg driver og skal finne skikkelige vinterstøvler også, men tenker det får vente til neste lønning ;)

Men om vi får en reprise av de siste tre vintrene så blir det ikke noe særlig snø og kaldt vær å snakke om, her på kysten, så jeg tenker disse holder en stund. Kan også bruke ullsokker i dem, om det er kaldt. Kjøpte dem i større str enn jeg bruker her hjemme, men heller for store enn for små.

Skal gi beskjed om hvordan de er i str. når de kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...