Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk den nederste kjolen i dag. :-) Fornøyd. Den har litt sånn treningstights-stoff, på en måte, bare litt tykkere. Den er også koort. Må dra ned KONSTANT, ellers synes tippen av rumpa.. Må prøve å finne en løsning på det.

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Snakker en om sola, så skinner hun. Fikk også kjolen i dag, hadde bare ikke sjekket posten ennå. Den er veldig kort ja. Hadde håpet at jeg kunne bruke den til jobb eller formelle ting, men ser ut som det blir mer ut-på-byen kjole istedet gitt.

Hvor høye er dere? Jeg er 166, lurer på om den blir kort til meg også? Og dere begge bestilte str 10? (Mulig jeg roter nå)

Har veldig lyst på, bruker vel str. 40 i kjoler i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høye er dere? Jeg er 166, lurer på om den blir kort til meg også? Og dere begge bestilte str 10? (Mulig jeg roter nå)

Har veldig lyst på, bruker vel str. 40 i kjoler i Norge.

Jeg er 170 og str nummer 10 ble for kort for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har noen anelse om hvordan denne ser ut i virkeligheten? :)

kjole

eller denne

kjole

Skal ta meg en liten shoppingrunde i dag, gleder meg :nigo:

Endret av A.s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den cardiganen i listen over ting du har kjøpt var innmari fin, men fysj så dyr shipping! Er den verdt pengene er det like greit å gå på H&M?

Ganske billig her!

Edit; særlig i beige. :ler:

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere bestilt case til pc/mac? Jeg trenger det nå, og det haster så tror jeg må kjøpe fra England.
Noen erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man finner ut at ens kjære har bestilt dette på eBay, hva bør man tenke da?

http://www.ebay.com/itm/Kitchen-Gadget-Tools-Vegetable-Carrot-Cucumbe-Choppers-Cutter-Slicer-Mirror-/400739767748?pt=LH_DefaultDomain_2&var=&hash=item5d4df395c4

Agurk-kutter med speil. :klo: Hva skal man med speil på en grønnsaks-kutter?

Eller denne:

http://www.ebay.com/itm/Carrot-Cucumber-Kitchen-Sharpener-Peeler-Gadget-Tool-Vegetable-Fruit-Curl-Slicer-/390911498469?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5b042418e5

Hva i all verden skal vi med gullerot-spisser? :blink:

Er det nå jeg skal be henne gi meg betalingskortet, når hun er på nach?

Du har et grepa kvinnfolk ;)

Også kan du vente deg masse grønn mat fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips om en litt fin vinterjakke til meg som er ganske stor, med eplefasong? Tenker jeg ligger på rundt 14-16 i UK str.



Anonymous poster hash: a5903...108
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaat? Hvordan vet du det? :grine:

Med tanke på at det er velkjente Strawberrynet (et av verdens største kosmetikkfirma på nett) som står bak vil jeg tro at dette er en trollekommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høye er dere? Jeg er 166, lurer på om den blir kort til meg også? Og dere begge bestilte str 10? (Mulig jeg roter nå)

Har veldig lyst på, bruker vel str. 40 i kjoler i Norge.

Jeg er 174. Sendte faktisk mail tilbake og spurte om det var mulig å evt. få annen størrelse siden den var så kort - alle størrelsene er visst nøyaktig like lange. Men god service. Jeg syr på noe nederst bare.

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har noen anelse om hvordan denne ser ut i virkeligheten? :)

kjole

eller denne

kjole

Skal ta meg en liten shoppingrunde i dag, gleder meg :nigo:

Jeg mener å huske at jeg kjøpe den øverste i fjor. Den var veldig kort, dekket halve rumpa. Brukte den til topp en gang. Etter en dags bruk var det mange små hvite gummitråder som stakk ut fra den. Gikk da i søpla.

Med andre ord, anbefales ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol. har 5 varer for til sammen $330 i cart'en...skal skal ikke....

3 av varene har frakt på til sammen rundt $60. frakt er dyrt innpå der...:/ ene selgeren skrev på gjenstanden at de må skrive varens pris på pakken, så da trenger jeg ikke spørre om det.



Anonymous poster hash: c8f2b...ce0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere bestilt case til pc/mac? Jeg trenger det nå, og det haster så tror jeg må kjøpe fra England.

Noen erfaringer? :)

Nå vet jeg ikke hvilken modell du har, men jeg har bestilt herfra til min macbook air:

http://www.ebay.com/itm/360904053259?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630263507975&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Det fulgte med en sånn tastaturbeskyttelse, passet ikke helt min da siden jeg har norsk tastatur, men kan fremdeles bruke det :)

Billig og veldig bra, enkelt å ta på også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

http://www.ebay.com/itm/360994861322?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630334715177&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT fikk dette skjørtet i dag, det var faktisk kjempefint :) Ble veldig overrasket. Trykket var bra, og størrelsen var riktig. Stoffet var ganske shiny, litt som badedraktstoff. Kommer nok til å bestille flere forskjellige skjørt derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

http://www.ebay.com/itm/360994861322?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630334715177&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT fikk dette skjørtet i dag, det var faktisk kjempefint :) Ble veldig overrasket. Trykket var bra, og størrelsen var riktig. Stoffet var ganske shiny, litt som badedraktstoff. Kommer nok til å bestille flere forskjellige skjørt derfra.

Her var det noen stilige varianter ja! Hvor langt er det på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det noen stilige varianter ja! Hvor langt er det på deg?

Kommer litt an på hvor høyt jeg velger å ha det, men det rekker til litt under rumpa om jeg har det midt på. Nå skal det sies at jeg er ganske lav + har ganske stor rumpe, så det har nok litt å gjøre med lengden :P men jeg skal uansett satse på å ha en tett strømpebukse under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...