Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Ikke greit å få penger etter å ha blitt nysingel, spesielt når ferie står for tur.

Passcover - Edit 15/08: Motatt! Er det mulig? Perfekt cover, akkurat som beskrevet og sinnsyk kjapp levering! / Bestilte 10/08.

Jumpsuit (Jeg har forsatt ingen anelse om hvorfor jeg kjøpte denne..)

Ringer

T-skjorte/Bluse (Forsatt ingen anelse, dårlig øyeblikk I guess)

V-Ring

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia med denne dyttinga di? :vetikke: Har sett det her før og (og i andre tråder mener jeg å huske..). Du dytter jo tråden selv om det er svært kort tid siden sist innlegg..

Det er greit om tråden driver å dør ut og forsvinner ut av synet, men denne tråden har sjeldent

kommet på side nr 2 på mine innlegg ihvertfall...selv om den er 3 år gammel..

Beklager avsporingen..

Beklager skal gi meg, måtte le litt selv der, var ikke meninga å være irriterende, ble vel bare litt ivrig :)

Beklager avsporing fra meg også, fra nå av er det bare kjøp og svar :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var toppen? Kvalitet, størrelse ol? Og hvordan type stoff var det?

Anonymous poster hash: ae339...9b0

Den er på vei til meg, skriver når jeg har motatt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Beklager skal gi meg, måtte le litt selv der, var ikke meninga å være irriterende, ble vel bare litt ivrig :)

Beklager avsporing fra meg også, fra nå av er det bare kjøp og svar :)

:klemmer:

--

Kjøpt skjørt i dag

http://www.ebay.com/itm/111256888382?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=410268130404&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

og denne toppen http://www.ebay.com/itm/351015774830?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=620255963697&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT men jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor, for jeg misliker sånn pleplumffjk eller hva det heter, veldig sterkt :fnise:

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

--

Kjøpt skjørt i dag

http://www.ebay.com/itm/111256888382?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=410268130404&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

og denne toppen http://www.ebay.com/itm/351015774830?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=620255963697&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT men jeg kan virkelig ikke fatte hvorfor, for jeg misliker sånn pleplumffjk eller hva det heter, veldig sterkt :fnise:

Samme topp som meg, og jeg har heller aldri vært noen peplum fan!! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for noe piss.

Fikk solgt min første vare for et par dager siden, og tenkte at dette gikk jo bra, nå skal jeg dumpe alt jeg selger der.

Så fikk jeg selvfølgelig en begrensning! Kan selge 10 items fordelt på totalt 500$, over 30 dager. Det blir jo å ta et år før jeg får solgt alt der! Har heller ikke noe billig å selge, bare for å få bygget opp ratings.



Anonymous poster hash: b8d79...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neglestickers til mine undervannsdesign: http://www.ebay.com/itm/221325313563?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

negletilbehør, kroner som skal limes på neglen: http://www.ebay.com/itm/221402704523?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Begge deler tok to uker, og er kommet frem uskadet. Intet å bemerke.



Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken boks kjøpte du, hvor mange rom, mener jeg? Hvordan var kvaliteten?

Har du mottatt det? Eller kan du si ifra når du mottar det? Syns det var kjempefint, men lurer litt på kvaliteten. Er ikke alltid det ser helt ut som på bildet... :)

Link? Er de ekte?

Har lyst til å handle litt, ja :nigo:

Det var jeg som bestilte armbåndet.... Har fått det og det var utrolig fint... Det eneste er at det kan bli litt for kraftig hvis bæreren av det har helt tynne håndledd... Det var absolutt slik det så ut på bildet, og kanskje litt finere i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for noe piss.

Fikk solgt min første vare for et par dager siden, og tenkte at dette gikk jo bra, nå skal jeg dumpe alt jeg selger der.

Så fikk jeg selvfølgelig en begrensning! Kan selge 10 items fordelt på totalt 500$, over 30 dager. Det blir jo å ta et år før jeg får solgt alt der! Har heller ikke noe billig å selge, bare for å få bygget opp ratings.

Anonymous poster hash: b8d79...352

Er det med eller uten shipping? Av de 500 dollarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg handlet så mye på ebay i det siste. Blitt mere fra Feelunique og jobben (klesbutikk)

Men kan poste de tre siste.

Macadamia hårkur - anbefales ikke. Produktet er riktignok ordentlig, men på grunn av momsen blir produktet doblet i pris. Bare pga de 17 kronene... Spurte om selger kunne sette ned verdi eller ta det som gave, men det skjedde ikke. Derfor måtte jeg ut med 191 kr ekstra. De refunderer riktignok til kjøpere utenfor UK, men Brasil, Argentina og Norge er selvfølgelig ikke med på denne ordningen.

Punktvipper - jeg er strålende fornøyd med denne selgeren. Shipper raskt, og er billig. Nå gikk jeg inn til en storladning, så da har jeg nok vipper en lang stund fremover.

Verdenskart - denne er jeg usikker på om jeg har postet tidligere. Men veldig morsom hobbysyssel. Ga til gave til mor og far, noe som ble satt stor pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken boks kjøpte du, hvor mange rom, mener jeg? Hvordan var kvaliteten?

Har du mottatt det? Eller kan du si ifra når du mottar det? Syns det var kjempefint, men lurer litt på kvaliteten. Er ikke alltid det ser helt ut som på bildet... :)

Link? Er de ekte?

Har lyst til å handle litt, ja :nigo:

Nå er jeg litt lazy ass f*cker, og slenger meg på her. Orker ikke lete frem innlegget til miah :fnise:

Fint om jeg også blir tagget i innlegg slik at jeg er sikker på at jeg får med meg tilbakemeldingen. Er ikke så mye på pc om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om billige og gode punktvipper m lim? :)



Anonymous poster hash: de19a...af2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om billige og gode punktvipper m lim? :)

Anonymous poster hash: de19a...af2

Se ovenfor ; posten til adele :) For lim kan du sjekke duo-limet, det tror jeg er kjempebra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om billige og gode punktvipper m lim? :)

Anonymous poster hash: de19a...af2

Nå postet jo jeg en selger med gode vipper. Du burde sjekke ut butikken der. De setter også ned verdien på pakken om det kommer over 200 kr. For meg har det alltid tatt ca. en uke fra jeg bestiller til pakken er hjemme hos meg. Sendes fra USA, så er prima saker :)Her er direktelink til butikken med kategori vipper

Se ovenfor ; posten til adele :) For lim kan du sjekke duo-limet, det tror jeg er kjempebra.

Ardell sitt er bedre. Synes DUO sitt er så ufattelig sterkt, som igjen fører til rennende øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå postet jo jeg en selger med gode vipper. Du burde sjekke ut butikken der. De setter også ned verdien på pakken om det kommer over 200 kr. For meg har det alltid tatt ca. en uke fra jeg bestiller til pakken er hjemme hos meg. Sendes fra USA, så er prima saker :)Her er direktelink til butikken med kategori vipper

Ardell sitt er bedre. Synes DUO sitt er så ufattelig sterkt, som igjen fører til rennende øyne.

Litt i min egen verden :P Tusen takk!

Anonymous poster hash: de19a...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå postet jo jeg en selger med gode vipper. Du burde sjekke ut butikken der. De setter også ned verdien på pakken om det kommer over 200 kr. For meg har det alltid tatt ca. en uke fra jeg bestiller til pakken er hjemme hos meg. Sendes fra USA, så er prima saker :)Her er direktelink til butikken med kategori vipper

Ardell sitt er bedre. Synes DUO sitt er så ufattelig sterkt, som igjen fører til rennende øyne.

Følger det med lim i pakkene?

Anonymous poster hash: de19a...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som bestilte armbåndet.... Har fått det og det var utrolig fint... Det eneste er at det kan bli litt for kraftig hvis bæreren av det har helt tynne håndledd... Det var absolutt slik det så ut på bildet, og kanskje litt finere i tillegg :)

Tusen takk! Ingen fare for tynne håndledd her, så da ser det ut som mannen min skal få seg et sånt :)

Nå er jeg litt lazy ass f*cker, og slenger meg på her. Orker ikke lete frem innlegget til miah :fnise:

Fint om jeg også blir tagget i innlegg slik at jeg er sikker på at jeg får med meg tilbakemeldingen. Er ikke så mye på pc om dagen.

Alle lazy ass f*ckers velkommen her :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...