Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Noen som har noen hverdagskjoler de har sett/ vil anbefale? :)

Eller kanskje enda smartere, tips til ting man kan bestille som kommer i tide til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har sett noen fine kameravesker til systemkamera? :) Fint til ferie!



Anonymous poster hash: c7adf...65a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsåvidt nettopp gjort en storhandel på Ebay, men har dog ikke fått varene ennå. Regner med at jeg får dem i begynnelsen av neste uke eller så.

Bukse
Skjørt (Fått en tidligere, bestilte to nye farger nå.)

Skjorte med truse, eller hva en nå skal kalle det.
Skjorte

Øredobler, påfugl

Jumpsuit

Kleshengere
Buksehengere (Fått, veldig kjekke.)
Maxi skjørt
Slimming pants

Øredobler, regnbueish
Øredobler, sølvhjerte

Øredobler, sølvhjerte nr 2
Pencil kjole

Øredobler, blomst
Skjorte
Retro kjole

Yndig blå kjole

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som forresten har sett noe lignende som buksen og skjørtet modellen bruker til denne skjorta? Syns de er veldig fine, men har ikke funnet noe ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som forresten har sett noe lignende som buksen og skjørtet modellen bruker til denne skjorta? Syns de er veldig fine, men har ikke funnet noe ennå...

tror du linket feil, fikk opp den ene kjolen du linket tidligere igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror du linket feil, fikk opp den ene kjolen du linket tidligere igjen!

Takk for at du fikk meg oppmerksom på det. Her er riktig link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud den var fin! Noen som har mottatt kjolen, og vil dele sine erfaringer? :P Lyst på!! Litt usikker på hvilken størrelse jeg burde bestille. Er en xs/s til vanlig.

Anonymous poster hash: 26d3f...047

jeg har den. synes ikke den var så fin. normal i str. jeg kjøpte en str større og den ble alt for stor til meg.

men der den er gjennomsiktig foran, er liksom sømmen slik at den synes gjennom det nettingstoffet. ikke pent, men hvis man er god kan man jo sy den "bak" kjolestoffet så det ikke synes, da! kanskje jeg bare var uheldig med min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt og mottatt noe bra på neglelakkfronten i det siste? Jeg venter på mye, men legger ikke ut linkene før jeg kan si om det faktisk er bra :)



Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe av dette enda :) :

Telys på batteri, kjekt å ha om sommeren når det er så varmt inne at vi ikke orker å tenne levende lys

Rosene - elsker friske blomster inne, men som student har jeg ikke alltid råd til det, og da kan disse være substitutt i perioder tenker jeg :)

Nødhammer med beltekutter, til å ha i bilen.

De mest behagelige øreproppene jeg har brukt, bruker ørepropper omtrent hver natt pga samboers snorking

Batteridrevet lofjerner

Anti-snorke"masker" til samboer og pappa. Dessverre dyr shipping, men hadde så lyst å få prøvd de ut .




Anonymous poster hash: cd076...6e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mest behagelige øreproppene jeg har brukt, bruker ørepropper omtrent hver natt pga samboers snorking

Komisk, jeg gikk inn i tråden nå for å linke til nettopp disse. Bestilte dem i går etter å ha lest mye positivt om dem i diverse tester :) Er de gode på å blokkere ute lyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SPØRSMÅL:

har falt veldig for denne kjolen. Men det er i bunn og grunn en brudekjole.

Er det too much å bruke denne i dåpen til min sønn? Jeg synes den er mer penkjole enn brudekjole og har såå lyst til å bruke denne på dagen hans :)



Anonymous poster hash: b9a16...6bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter slike papp/papir gaveesker til klær.

Typ slike vi får på HM, cubus, lidex osv når man handler klær. Det er litt lettere å pakke inn gaver når man har fått alt inn i slike, også kan pakke inn den! ;) Er det noen som vet om det finnes på ebay, så jeg kan kjøpe et knippe? jeg vil ikke stappe gavene/klærne inn i cubuslogo når det ikke er fra cubus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter slike papp/papir gaveesker til klær.

Typ slike vi får på HM, cubus, lidex osv når man handler klær. Det er litt lettere å pakke inn gaver når man har fått alt inn i slike, også kan pakke inn den! ;) Er det noen som vet om det finnes på ebay, så jeg kan kjøpe et knippe? jeg vil ikke stappe gavene/klærne inn i cubuslogo når det ikke er fra cubus :fnise:

Mener du noe slikt som disse?

Eller mer esker?

Endret av Fiolinisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mener du noe slikt som disse?

Eller mer esker?

mer som de første! :) De falt bare ikke helt i smak, hehe..

De eskene er knøttsmå og har ikke plass til noe særlig klesplagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer som de første! :) De falt bare ikke helt i smak, hehe..

De eskene er knøttsmå og har ikke plass til noe særlig klesplagg!

Du finner flere poser om du søker på gift bags/boxes. Jeg så å si bare røsket med noen av de første jeg fant. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner flere poser om du søker på gift bags/boxes. Jeg så å si bare røsket med noen av de første jeg fant. :fnise:

skal titte litt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...