Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har falt veldig for denne kjolen. Men det er i bunn og grunn en brudekjole.

Er det too much å bruke denne i dåpen til min sønn? Jeg synes den er mer penkjole enn brudekjole og har såå lyst til å bruke denne på dagen hans :)

Anonymous poster hash: b9a16...6bf

Kjolen var nydelig! Du kan jo velge en hvilken som helst farge, må den være hvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var nydelig! Du kan jo velge en hvilken som helst farge, må den være hvit?

nei, det må den absolutt ikke. synes ivroy er fint. eventuell en farge med lilla i seg :)

Anonymous poster hash: b9a16...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk, jeg gikk inn i tråden nå for å linke til nettopp disse. Bestilte dem i går etter å ha lest mye positivt om dem i diverse tester :) Er de gode på å blokkere ute lyd?

Ja de blokkerer greit lyd. Der skal være noen fra samme produsent som heter Extreme, de blokker nok mer lyd, men er ikke like behagelig i øret. Jeg får vondt i øret av å bruke ørepropper over lengre tid så jeg trenger noen som er behagelige i tillegg til å blokkere lyd. Vil påstå at disse er de beste all-round øreproppene :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdte på å kjøpe den for et halvt år siden ca.. Men droppa det fordi jeg er redd for at de er alt for små. Jeg liker cardigans litt oversized/baggy :) Men kan jo hende jeg tar feil. Kan du si hvordan de er når du får dem? :)

http://www.ebay.com/itm/310733708761?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=610208766082&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Denne passer nok best på en tiåring, foråsidetsånn. Målene stemte ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har den vesken og den er mindre enn jeg forventet meg og så er den av ganske dårlig kvalitet. Man får vel det man betaler for, men hadde ikke kjøpt den igjen.

åja, så synd! likte den så godt på bildet! men det er kanskje ikke direkte den som er på bildene? Eller hva tror du? Takk for info hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så sykt kult! Kan du gi tilbakemelding på korsettet? Armbåndet også, for den saks skyld. :)

Sånn, nå har jeg fått korsettet og brukt det en hel helg.

Kan trygt si at dette er et av de mest behagelige korsettene jeg har vært borti.

Kvaliteten er god, men lissene som fulgte med var tynne og litt strechy, så følte ikke at jeg kunne stramme korsettet ordentlig... Løste problemet med å kjøpe 5 m solid skolisse, mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, nå har jeg fått korsettet og brukt det en hel helg.

Kan trygt si at dette er et av de mest behagelige korsettene jeg har vært borti.

Kvaliteten er god, men lissene som fulgte med var tynne og litt strechy, så følte ikke at jeg kunne stramme korsettet ordentlig... Løste problemet med å kjøpe 5 m solid skolisse, mye bedre :)

Oh, sweet! Tusen takk for update, skal vurdere litt til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt en topp i str. L (jeg huket av for L, og dobbeltsjekket da jeg betalte), men nå står det at jeg har kjøpt S! Selger sier han ikke kan endre og at jeg må kjøpe begge hvis jeg vil ha L. Jeg har ikke betalt toppen enda fordi jeg ventet på totalbeløpet, og der kommer problem nummer to. I annonsen står det to steder at " additional items are $2", men selger oppgir at totalbeløpet blir full porto to ganger. Har det lov til dette? Føler meg lurt da portoen er på 70 kr, og det er stor forskjell på 70*2 og 70+12.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Sjekk epostbekreftelsen din. Om det står L eller S der.

Tekst med "additional items" spiller ofte på priser når varen sendes til det landet hvor varen selges. Det er svært sjeldent at selgere gir rabatt på pris når de sender helt til Norge som jo er gokkmokk for de fleste ebayforhandlere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Jeg bestilte en kjempesøt shorts og topp til niesa mi i en altfor stor størrelse (i følge norsk), selv om hun er veeeeldig tynn så var shortsen for stram i livet (men det løste mamma med å plukke ut strikken og sette inn en ny). Synes plaggene var så søte at jeg bestilte ett nytt sett for å gi til datteren til en venninne og siden datteren hennes er 3-4 mnd yngre enn min niese så bestilte jeg i samme størrelse men fra en annen selger. Men denne gangen var plaggene i mer normal størrelse ift norske størrelser! Det var ganske stor forskjell faktisk!

Svært få av kina-selgerne på ebay bruker bilder av egne produkter men bilder de enten har funnet hos andre, kopiert fra vestlige forhandlere eller fra sør-koreansk mote. Ofte får fabrikkene oppdrag om å lage plagg utifra slike bilder også.

Siden mange kopifabrikker gjerne er små og ofte skifter ut hva de lager kan det være veldig forskjellig kvalitet selv på en og samme fabrikk. Men spesielt mellom de forskjellige fabrikkene. Som selger vet de sjeldent hvor det de selger kommer fra da de fleste bedriver det som heter drop-shipping. Det betyr at etter du kjøper en vare sender de beskjed til en fabrikk eller et lager de har avtale med som igjen sender pakken til deg. Neste måned kan det være en annen fabrikk eller lager som har noe inne og som tar ordren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

180 paletter, øyenskygge

http://www.ebay.com/itm/280957074875?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

faktisk ikke så verst pigmentert, men bruker for det meste kun bruntonene. De er ikke såå fine, så bruker både og noe annet.

Sminkekoster

http://www.ebay.com/itm/160979683556?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Helt greie børster! Bruker bare noen av de, men godt lim - tuppene faller ikke av med en gang

Tannbleking

http://www.ebay.com/itm/10-Pouches-20-strips-Crest-3D-Whitestrips-Professional-Effects-Teeth-Whitening/141365022067?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D23491%26meid%3D8967295255669881298%26pid%3D100011%26prg%3D10073%26rk%3D6%26rkt%3D10%26sd%3D111032615966

Kjempegod!!

Kjole

http://www.ebay.com/itm/221051657159?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=520095355659&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Venter på

Kjøpte også en bandasjekjole for lenge siden - den var knallfin!! Og god kvalitet! 300 kr



Anonymous poster hash: 71f86...8e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg først så denne kjolen så syntes jeg ikke den var så fin, men så tenkte jeg den kunne være fin til 17 mai, siden den er i rødt, hvitt og blått. Det ser ut som den er rød hvertfall, men så står det jo orange. Usikker på om den kanskje ikke blir så fin da. Hva tror dere?

http://www.ebay.com/itm/New-Summer-Women-Sleeveless-Floral-Tunic-Pleated-Chiffon-Casual-Beach-Mini-Dress/360893444108?hash=item5406ecf00c&var=630255523251



Anonymous poster hash: c931b...534
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...