Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til vesker som "står av seg selv"? Altså at de er litt brede i bunnen og litt stivet opp? Aner ikke hva jeg skal søke på, og har tidligere kjøpt to vesker som så ut som de "stod" (de var gode og solide under) uten at de gjorde det. Hater at veskene "bretter" seg, velter osv når man setter de ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne var saa fin paa modellen, men ikke like fint materiale paa de andre bildene kanskje?

Hva synes dere? Vet dere av erfaring om det er samme kjoler i samme materialer uansett link, eller tror dere selgere har ulik kvalitet/kjoler som er like lagd ulike steder? Hvis noen forstod meg :)

http://www.ebay.com/itm/Gray-Women-Crew-Neck-Long-Sleeve-Zipper-Dress-Summer-Casual-S-/321458809086?pt=UK_Women_s_Dresses&var=510355682635&hash=item4ad87028fe

http://www.ebay.com/itm/Gray-New-Casual-Women-Lady-Crew-Neck-Long-Sleeve-Zipper-Mini-Dress-vsto-/291126226296?pt=AU_Womens_Clothing_2&hash=item43c879ad78



Anonymous poster hash: c7adf...65a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere? Vet dere av erfaring om det er samme kjoler i samme materialer uansett link, eller tror dere selgere har ulik kvalitet/kjoler som er like lagd ulike steder? Hvis noen forstod meg :)

Dette lurer jeg også på. Er plaggene forskjellige selv om annonsene ser like ut? (hvis jeg forsto deg rett)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Er plaggene forskjellige selv om annonsene ser like ut? (hvis jeg forsto deg rett)

Ja, var det jeg mente :) Eller kan jeg finne ulik kvalitet hos ulike?

Denne var ogsaa fin, har lyst pa en slik som hverdagskjole, men splitten er nok for hoy..

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en topp i str. L (jeg huket av for L, og dobbeltsjekket da jeg betalte), men nå står det at jeg har kjøpt S! Selger sier han ikke kan endre og at jeg må kjøpe begge hvis jeg vil ha L. Jeg har ikke betalt toppen enda fordi jeg ventet på totalbeløpet, og der kommer problem nummer to. I annonsen står det to steder at " additional items are $2", men selger oppgir at totalbeløpet blir full porto to ganger. Har det lov til dette? Føler meg lurt da portoen er på 70 kr, og det er stor forskjell på 70*2 og 70+12.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tips til vesker som "står av seg selv"? Altså at de er litt brede i bunnen og litt stivet opp? Aner ikke hva jeg skal søke på, og har tidligere kjøpt to vesker som så ut som de "stod" (de var gode og solide under) uten at de gjorde det. Hater at veskene "bretter" seg, velter osv når man setter de ned.

http://www.ebay.com/itm/New-Womens-Celebrity-Style-Plaited-Bucket-Shopper-Tote-Hobo-Shoulder-Bag-/360700616367?var=630144220595&_trksid=p2056016.m2516.l5255

Denne vesken har jeg sett på en stund, men ikke kjøpt den enda selv. Men den ser ut som en veske som er stiv. Den Zara vesken som den ligner på står i alle fall av seg selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.ebay.com/itm/New-Womens-Celebrity-Style-Plaited-Bucket-Shopper-Tote-Hobo-Shoulder-Bag-/360700616367?var=630144220595&_trksid=p2056016.m2516.l5255

Denne vesken har jeg sett på en stund, men ikke kjøpt den enda selv. Men den ser ut som en veske som er stiv. Den Zara vesken som den ligner på står i alle fall av seg selv :)

Den likte jeg! Men jeg bærer alle vesker over skulderen, vil helst ha uten "holde-håndtak". Burde kanskje skrevet det isted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har opplevd å måtte vente lenge på pakker? Har 4-5 ting som ble bestilt i slutten av juni/begynnelsen av juli som ennå ikke har kommet... Har opplevd å måtte vente noen uker, spesielt på ting fra Asia, men nå begynner jeg å lure her... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er jeg veldig fornøyd med! :) Har også mottatt de etter rimelig kort tid- kjøpt de flere ganger for jeg roter vekk strikk. Det negative er vel at de etter mye bruk blir litt slitt i utseendet, men de fungerer veldig lenge før de blir ubrukelige. Dessuten roter jeg de vekk før jeg rekker å kaste de pga slitasje uansett :fnise:

Takktakk! Da skal jeg prøve de ut :D

Husker at noen nevnte denne toppen tidligere, noen som har den og hva synes dere? Hvordan er den i størrelsen?

Har også fått med meg at denne veska har vært veldig populær både her og på facebookgruppen - er det noen som har den og kan si noe om hvordan den er, evt legge ut bilde? Og er den egentlig en kopi av en annen kjent veske, noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den likte jeg! Men jeg bærer alle vesker over skulderen, vil helst ha uten "holde-håndtak". Burde kanskje skrevet det isted :)

Ja den der var skikkelig fin. Kunne jeg også tenkt meg. Men det ser jo ut som at der er en rem til å bære den over skuldrene med?

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle dele noen av mine siste ebaykjøp (som jeg er fornøyd med) :biggrin:

Toe separator ca 6 kr her

ELF highlighter ca 40 kr her

Under eye patches ca 50 kr 20 stk her

Concealer ca 23 kr her

Bok ca 100 kr her

Sovemaske ca 18 kr her

Bandana ca 8 kr her

Foundationkost ca 10 kr her

Babyfoot-variant ca 12 kr her

Armbånd ca 6 kr her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har shoppet på ebay, så de siste dagene har jeg hatt en liten shopping spree, siden det tross alt snart kommer storstipend :P

Wallsticker

Boks til å ha papirer i

Binders

Mini post-its

Mobilcover (panda) i gummi

Hvit klokke

Brun klokke

Rosa matt neglelakk

Matt topcoat neglelakk

Er sånn halvveis på jakt etter en middels stor veske. Nå har jeg en veske som er stor nok til å kalles en bag, og en veske som er stor nok til mobil, lommebok, nøkler, snusboks og lypsyl aaaakkurat. Trenger en mellomting. Forsøker å bruke farger, gjerne pastell, men er veldig glad i brune vesker. Noen tips?

Vil også ha et mobilcover som også er lommebok, men jeg finner ingen som er fine og som har plass til mer enn ett kort. Noen som har kommet over noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den der var skikkelig fin. Kunne jeg også tenkt meg. Men det ser jo ut som at der er en rem til å bære den over skuldrene med?

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Ja, men slike ekstra håndtak blir bare i veien for min del. Så vil ha uten. Kresen nemlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil også ha et mobilcover som også er lommebok, men jeg finner ingen som er fine og som har plass til mer enn ett kort. Noen som har kommet over noe bra?

Har prøvd flere, men den jeg er mest fornøyd med har jeg ikke kjøpt på Ebay, men via GroupOn. Jeg har kjøpt til Samsung S III, men tror de hadde til en eller annen iPhone også. Det var flere farger og viktigst, tre lommer til kort + en lomme bak f.eks. til sedler eller kvitteringer. Den kostet vel 80-100 kroner. Vet ikke om GroupOn har den akkurat nå, men den kommer inn med ujevne mellomrom, så det er bare å motta mail, så ser du den nok snart :)

Kjøpte forresten en med plass til 7 kort, med tre "ekstralommer", men der ble trykknappen ødelagt ganske fort og så fant jeg ut at jeg ikke trengte så mange kort i det daglige. Jeg har to kort til vanlig, og så bytter jeg det tredje kortet etter situasjon.

Har også kjøpt en av de "purse"-typene og den er grei nok den, men upraktisk om jeg vil høre på musikk på bussen f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lurer jeg også på. Er plaggene forskjellige selv om annonsene ser like ut? (hvis jeg forsto deg rett)

Min erfaring er at samme kjole kan være forskjellig hos ulike selgere. Jeg ville valg den selgeren med over 99% bra feedback. Prøver å unngå å handle med selgere som har dårligere feedback enn det.

Noen av dere som har opplevd å måtte vente lenge på pakker? Har 4-5 ting som ble bestilt i slutten av juni/begynnelsen av juli som ennå ikke har kommet... Har opplevd å måtte vente noen uker, spesielt på ting fra Asia, men nå begynner jeg å lure her... :(

Av de pakkene jeg har fått har jeg i verste fall opplevd å vente 10 uker, da har jeg åpnet case mot selger og tilbakebetaler dersom pakken kommer.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan noen si hva de synes om disse? evt hva de synes/tror om hvordan kvaliteten kanskje er utifra bildene? :)

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Det er jo samme kjolen. Stoffet er sikkert tynt "joggebukse"-stoff ser det ut som. Sikkert sånn som kan forandre formen raskt, men når det koster rett over en 50-lapp kan man ikke akkurat forvente mer. Hvorfor ikke bestille og se da? 54 kr er jo ikke all verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen si hva de synes om disse? evt hva de synes/tror om hvordan kvaliteten kanskje er utifra bildene? :)

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Kjolene er sikkert ok dersom du liker tynn bomullsblanding. Vær klar over at bomullsblanding kan bety veldig syntetisk følelse. Virker som om du virkelig vil kjøpe denne kjolen, og da ville jeg valgt den selgeren med best tilbakemelding. For kvaliteten kan variere fra selger til selger som sagt.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Min erfaring er at samme kjole kan være forskjellig hos ulike selgere. Jeg ville valg den selgeren med over 99% bra feedback. Prøver å unngå å handle med selgere som har dårligere feedback enn det.

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Enig! Jeg bestilte en kjempesøt shorts og topp til niesa mi i en altfor stor størrelse (i følge norsk), selv om hun er veeeeldig tynn så var shortsen for stram i livet (men det løste mamma med å plukke ut strikken og sette inn en ny). Synes plaggene var så søte at jeg bestilte ett nytt sett for å gi til datteren til en venninne og siden datteren hennes er 3-4 mnd yngre enn min niese så bestilte jeg i samme størrelse men fra en annen selger. Men denne gangen var plaggene i mer normal størrelse ift norske størrelser! Det var ganske stor forskjell faktisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som lurte ang kjolen, blir nok til at jeg bestiller den og ser, skal velge en selger med bra score, takk for all hjelp! :)

Stemmer som regel estimated dato for delivery forresten, eller er det bare maks dato og den kan komme tidligere? Takk takk! :)



Anonymous poster hash: c7adf...65a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...