Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Den agurkkutteren med speil er vel egentlig genial om man har rampete unger i hus som gjør noe galt så snart en snur ryggen til? :ler:

Men en gulerotspisser vil jeg egentlig ikke vite hva hun skal med...

Anonymous poster hash: 00ea3...2ac

Gulrotspisseren er til når du ikke oppfører deg pent, selvfølgelig. ;)

Ebay og fylla går aldri bra.

Rasjonaliseringen av kjøpene er som følger:

Agurkkutter med speil er selvsagt til bruk for å skjære tynne agurkskiver til å legge på ansiktet.

Derfor er det med et lommespeil på den.

Det andre produktet rasjonaiseres sånn (og jeg siterer)

-Gullerotspisseren er når man skal lage dekorasjoner på et fat, døh!

Dessuten kostet det..hva-SEKS kroner, eller noe tilsammen, så ikke klag. Det var fine ting! Vi kjøpte det alle sammen. Ha litt humor!

Lærdommen er som følger: Man skal ikke konfrontere sin kone med kjøp av gullerotspisser på eBay på nach, når hun sitter usminket i kosedressen med en skål med is og ser på "Kjolen som sier ja" på Bliss, dagen etter...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lærdommen er som følger: Man skal ikke konfrontere sin kone med kjøp av gullerotspisser på eBay på nach, når hun sitter usminket i kosedressen med en skål med is og ser på "Kjolen som sier ja" på Bliss, dagen etter...

Haha, hele situasjonen deres høres akkurat ut som meg og samboeren min. :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexy, sexy... sexy...sexy, sexy, sexy... :fnise:

Men takk for titten, var mye lekkert der! :)

Ja, det er mye "hot sexy girl woman" på det meste av plaggene som ikke er helt plaine der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Kjøpt i dag:

Kjole

Gir du tilbakemelding på hvordan det er?

Har tittet litt på den selv nemlig!

Ønsker meg! Noen som har kjøpt noen av kjolene, og vil dele erfaringer? :)

Hvit kjole

Kjole

Kjole med åpen rygg

Lang maxikjole.

Sommerkjole

Lang nydelig rød kjole.

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Jeg syntes også at kjole nr 2 her så fin ut i de 10 første sekundene, før jeg så at det er en jumpsuite.

Så bare til informasjon; Det er en jumpsuite, ikke kjole :icon_lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var forberedt på en liste som faktisk var høst/vinter-beregnet. Men det er vel den minst vinterpregede lista jeg har sett :fnise:

Anonymous poster hash: b9a16...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forberedt på en liste som faktisk var høst/vinter-beregnet. Men det er vel den minst vinterpregede lista jeg har sett :fnise:

Anonymous poster hash: b9a16...6bf

Haha, jeg vet, er jo nettopp det jeg mangler inspirasjon til :laugh: Alt annet finner jeg frem til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdaget at det er lettest å linke til collections, men de tingene som er utsolgt får man jo ikke lagt til; jeg har prøvd å finne noe tilsvarende, evt fra andre selgere, men det er ikke alltid like lett.

Klær jeg har lyst på

Ting jeg har kjøpt og er fornøyd med

Kan du si noe om hvordan denne her var? Hoodie

Jeg har sett på den, nemlig, men blir ikke klok på om den er tung eller lett, tynn eller varm og hva den egentlig er laget av. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si noe om hvordan denne her var? Hoodie

Jeg har sett på den, nemlig, men blir ikke klok på om den er tung eller lett, tynn eller varm og hva den egentlig er laget av. :klo:

Den er i en ullblanding, vet ikke hva mer, men kjennes virkelig ut som ull og enten bomull eller syntetisk. Den har foring med rutete syntetisk stoff i hetta. Den er sånn "middels" tykk/varm, som en "vanlig" innejakke/cardigan, kan brukes alene utendørs sen vår/tidlig høst. Håper det var svar på dine spørsmål..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i en ullblanding, vet ikke hva mer, men kjennes virkelig ut som ull og enten bomull eller syntetisk. Den har foring med rutete syntetisk stoff i hetta. Den er sånn "middels" tykk/varm, som en "vanlig" innejakke/cardigan, kan brukes alene utendørs sen vår/tidlig høst. Håper det var svar på dine spørsmål..!

Tusen takk. Det svarte på det jeg lurte på. :blomst:

Du kan ikke si hvilken størrelse den tilsvarer også? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk. Det svarte på det jeg lurte på. :blomst:

Du kan ikke si hvilken størrelse den tilsvarer også? :sjenert:

Så bra :laugh:

Jeg er en str 38(40), og den passer meg perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt råd ang denne

http://www.ebay.com/itm/331103695640?var=540313290392&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

tror dere at den er liten i str, som klærne man bestiller fra Kina? Ser at selgeren bor i UK, men har sett helt identisk genser fra flere selgere som bor i Kina. Er str M (38) her hjemme, er veldig usikker på hva jeg skal bestille... Står jo at det er UK sizes, men...

Noen som vet kanskje?



Anonymous poster hash: de19a...af2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg oppdaget at det er lettest å linke til collections, men de tingene som er utsolgt får man jo ikke lagt til; jeg har prøvd å finne noe tilsvarende, evt fra andre selgere, men det er ikke alltid like lett.

Klær jeg har lyst på

Ting jeg har kjøpt og er fornøyd med

hvordan var disse i str/form? :)

genser1

genser2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trenger litt råd ang denne

http://www.ebay.com/itm/331103695640?var=540313290392&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

tror dere at den er liten i str, som klærne man bestiller fra Kina? Ser at selgeren bor i UK, men har sett helt identisk genser fra flere selgere som bor i Kina. Er str M (38) her hjemme, er veldig usikker på hva jeg skal bestille... Står jo at det er UK sizes, men...

Noen som vet kanskje?

Anonymous poster hash: de19a...af2

usikker, men hadde nok fulgt size info skjema nederst selv,om du vil ha den passe/stram tatt 8/10, om du vil ha den riktig oversize tatt 12/14..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt råd ang denne

http://www.ebay.com/itm/331103695640?var=540313290392&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

tror dere at den er liten i str, som klærne man bestiller fra Kina? Ser at selgeren bor i UK, men har sett helt identisk genser fra flere selgere som bor i Kina. Er str M (38) her hjemme, er veldig usikker på hva jeg skal bestille... Står jo at det er UK sizes, men...

Noen som vet kanskje?

Anonymous poster hash: de19a...af2

De som er i UK pleier å være flink med å oppgi riktig størrelser, så ville satset på at det var riktige mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikker, men hadde nok fulgt size info skjema nederst selv,om du vil ha den passe/stram tatt 8/10, om du vil ha den riktig oversize tatt 12/14..?

Ja, men problemet mitt er at jeg vil ha en mellomting, ikke for stram, ikke for stor :klo:

Anonymous poster hash: de19a...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan var disse i str/form? :)

genser1

genser2

De passer meg som er en str 38-40. Kjolesaken er relativt kort, jeg har brukt den med tights under; genseren er i A-form, ettersittende i ermer og øverst, litt videre nederst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...