Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

De passer meg som er en str 38-40. Kjolesaken er relativt kort, jeg har brukt den med tights under; genseren er i A-form, ettersittende i ermer og øverst, litt videre nederst.

Ok, det høres jo bra ut! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men problemet mitt er at jeg vil ha en mellomting, ikke for stram, ikke for stor :klo:

Anonymous poster hash: de19a...af2

Ja, tipper den er normal i str da , bare vanskelig å vite om den er litt oversize allerede i normal str, du kan jo enten maile og sjekke, eller satse på din vanlige str :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

180 paletter, øyenskygge

http://www.ebay.com/itm/280957074875?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

faktisk ikke så verst pigmentert, men bruker for det meste kun bruntonene. De er ikke såå fine, så bruker både og noe annet.

Sminkekoster

http://www.ebay.com/itm/160979683556?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Helt greie børster! Bruker bare noen av de, men godt lim - tuppene faller ikke av med en gang

Tannbleking

http://www.ebay.com/itm/10-Pouches-20-strips-Crest-3D-Whitestrips-Professional-Effects-Teeth-Whitening/141365022067?_trksid=p2047675.c100011.m1850&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D23491%26meid%3D8967295255669881298%26pid%3D100011%26prg%3D10073%26rk%3D6%26rkt%3D10%26sd%3D111032615966

Kjempegod!!

Kjole

http://www.ebay.com/itm/221051657159?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=520095355659&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Venter på

Kjøpte også en bandasjekjole for lenge siden - den var knallfin!! Og god kvalitet! 300 kr

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Fikk den nederste kjolen i dag. :-) Fornøyd. Den har litt sånn treningstights-stoff, på en måte, bare litt tykkere. Den er også koort. Må dra ned KONSTANT, ellers synes tippen av rumpa.. Må prøve å finne en løsning på det.

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den nederste kjolen i dag. :-) Fornøyd. Den har litt sånn treningstights-stoff, på en måte, bare litt tykkere. Den er også koort. Må dra ned KONSTANT, ellers synes tippen av rumpa.. Må prøve å finne en løsning på det.

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Og kjøp heller en størrelse større:-)

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den nederste kjolen i dag. :-) Fornøyd. Den har litt sånn treningstights-stoff, på en måte, bare litt tykkere. Den er også koort. Må dra ned KONSTANT, ellers synes tippen av rumpa.. Må prøve å finne en løsning på det.

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Den bodycon kjolen? Søren, syntes den så ut som den var i passelig størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bodycon kjolen? Søren, syntes den så ut som den var i passelig størrelse.

Joda, den er det! Jeg kjøpte min vanlig størrelse, og den sitter helt fint. Er veldig fornøyd med den. Jeg har litt store pupper, så er nok litt på grunn av det, hehe. Hadde jeg bestilt en til, hadde det blitt en størrelse støre, bare:-) Jeg har den i sort.

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bodycon kjolen? Søren, syntes den så ut som den var i passelig størrelse.

34iie0m.jpg

Sånn ser den ut på meg, for å gi et raskt bilde. Blir med på neste bytur!

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Pringle: så herlig med en liste over ting du har kjøpt og er fornøyd med :)


Anonymous poster hash: 83fc3...f5f



Anonymous poster hash: 83fc3...f5f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34iie0m.jpg

Sånn ser den ut på meg, for å gi et raskt bilde. Blir med på neste bytur!

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Kjempefin!! Om jeg er en xs/s, hvilken strl anbefaler du meg da?

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den er det! Jeg kjøpte min vanlig størrelse, og den sitter helt fint. Er veldig fornøyd med den. Jeg har litt store pupper, så er nok litt på grunn av det, hehe. Hadde jeg bestilt en til, hadde det blitt en størrelse støre, bare:-) Jeg har den i sort.

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

Jeg bestilte den i størrelse 10 (som visst nok skal være europe str 38.), bruker som oftest den størrelsen til vanlig, så er veldig spent på hvordan den sitter nå. Om det blir nød får jeg eventuelt sy den om eller noe. Sitter veldig fint på deg da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker en om sola, så skinner hun. Fikk også kjolen i dag, hadde bare ikke sjekket posten ennå. Den er veldig kort ja. Hadde håpet at jeg kunne bruke den til jobb eller formelle ting, men ser ut som det blir mer ut-på-byen kjole istedet gitt.

Endret av Fiolinisten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvor collection ligger på ebay appen?

Finner ingenting på mobil appen, og på ipaden skulle den ligge på "feeden" men jeg finner ingenting. Har spurt på facebook siden til ebay, og det var svaret jeg fikk, skal ligge på feeden.

Liker virkelig ikke dette collection greiene, men når de har bytta ut listene med collection burde de jo få det inn på appen!

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker en om sola, så skinner hun. Fikk også kjolen i dag, hadde bare ikke sjekket posten ennå. Den er veldig kort ja. Hadde håpet at jeg kunne bruke den til jobb eller formelle ting, men ser ut som det blir mer ut-på-byen kjole istedet gitt.

Haha, wow! Jeps, det jeg hadde håpet på også. Har 10 selv. Så jo så lang ut på bildene, tenkte ikke at det kom til å bli tilfellet i det hele tatt.

Kjempefin!! Om jeg er en xs/s, hvilken strl anbefaler du meg da?

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Hmm, jeg vet ikke helt.. De har en tabell stående der, slik at du kan måle deg mot de. Lurt å sjekke der, tror jeg:-) http://stores.ebay.co.uk/krispclothing/Size-Guide.html

Anonymous poster hash: 71f86...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Tusen takk til alle dere som har lagt ut collection`ene deres :blomst:

Det er nyttig med den inspirasjonen og generelt bare artig å titte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg oppdaget at det er lettest å linke til collections, men de tingene som er utsolgt får man jo ikke lagt til; jeg har prøvd å finne noe tilsvarende, evt fra andre selgere, men det er ikke alltid like lett.

Klær jeg har lyst på

Ting jeg har kjøpt og er fornøyd med

Den cardiganen i listen over ting du har kjøpt var innmari fin, men fysj så dyr shipping! Er den verdt pengene er det like greit å gå på H&M?

Endret av MissAlba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den cardiganen i listen over ting du har kjøpt var innmari fin, men fysj så dyr shipping! Er den verdt pengene er det like greit å gå på H&M?

Jeg tok bare et kjapt søk tidligere i dag - ser ut som den laveste totalprisen er her: http://www.ebay.com/itm/Ladies-Long-Sleeve-Boyfriend-Cardigan-Womens-Pocket-Top-Soft-Size-8-10-12-14-/281301728835?pt=UK_Women_s_Tops_Shirts&var=&hash=item417ee3be43 - men her kan du bare velge mellom noen få farger. Her er fler: http://www.ebay.com/itm/New-Ladies-Pocket-Long-Sleeve-Cardigan-Womens-Top-Size-8-10-12-14-/230847434430?pt=UK_Women_s_Jumpers_Cardigans&var=&hash=item35bf944ebe

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...