AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3061 Del Skrevet 29. juli 2014 Frokost: Gresk yoghurt med vanilje, granola og mango-biter Lunsj: 2 multigrain knekkebrød, ost og paprika, skinke agurk og tomat + en kanelgiffel og et eple Middag: Enchiladas-rester med guacamole, lettrømme og salat:D MM: En armeridder med syltetøy og en gulrot Kvelds: Brødskive med kokt egg og kaviar, litt druer Snacking på noen biter sjokolade... heh:P Anonymous poster hash: 3bd03...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 29. juli 2014 #3062 Del Skrevet 29. juli 2014 I går: Frokost: havregryn med biola, bær og litt nøtter. Lunsj: 2 skiver steinalderbrød med ost og en tomat. Mellom: 1 eple Middag: 1 grillet kotelett, 2 småpoteter grillet, salat + 2 glass vin Kos: 1 nektarin, noen moreller, 2 chipsflak. Kvelds: 1 grovbrødskive med jarlsberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2014 #3063 Del Skrevet 29. juli 2014 Frokost: 1 brødskive + en yoghurt Middag: Chili con carne Kvelds: 3 brødskiver + en yoghurt, noen biter sjokolade. Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 30. juli 2014 #3064 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) I går: Frokost: Havgregrøt med sukkerfri eplesyltetøy og kanel mm: Banan Lunsj: Knekkebrød med kokte egg, avokado og tomatskiver mm: Gulrøtter og selleristenger Middag: Nudelwok med kylling Kvelds: Skyr med hakkete mandler og blåbær Endret 30. juli 2014 av Vorin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3065 Del Skrevet 30. juli 2014 Til nå: 1 laksefilet + en potet + litt rømme 2 brødskiver 2 lapper med sukkerfritt blåbærsyltetøy Spiser snart noe sjokolade + noen lapper til kanskje. Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 30. juli 2014 #3066 Del Skrevet 30. juli 2014 Merker godt at temperaturen har gått litt ned ja Frokost: 2 skiver med smør, gulost, paprika, agurk og persilade Lunch: 2 skiver med smør og syltetøy Middag: en god porsjon gryte med ferske urter, rømme og salat Kveldsmat: litt rester fra gryteretten Mellommåltider og drikke: Ca 1 liter pepsi max, ca 1 liter vann, 2 kopper med te, en liten boks med diverse nøtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. juli 2014 #3067 Del Skrevet 30. juli 2014 2 speltlomper med isbergsalat, hardkokt egg, tomat, maldonsalt og majones Smoothie laget av 1 mango, 1 appelsin, litt vaniljekesam og kokosvann. 1 porsjon blomkålsuppe med sprøstekt bacon og vårløk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 30. juli 2014 #3068 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Frokost: 1 rundstykke med leverpostei, 1 avocado og 1 kiwi Lunsj: 1 rundstykke til med leverpostei, 1 banan Middag: Kjøttdeig og spagetti Kveldsmat: 2 små epler og middagsrester Ellers to kopper te og utallige glass med sitronvann Er det bare jeg som føler at det ser ut som om man spiser for et helt fotballag når man skriver det ned?? Endret 30. juli 2014 av totes_mc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 31. juli 2014 #3069 Del Skrevet 31. juli 2014 2 speilegg 1/2 banan 2 dl melk 1 liten pannekake 1 kaffe Eggerøre 2 brødskiver 1 nektarin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3070 Del Skrevet 31. juli 2014 Frokost: 1 rundstykke med leverpostei, 1 avocado og 1 kiwi Lunsj: 1 rundstykke til med leverpostei, 1 banan Middag: Kjøttdeig og spagetti Kveldsmat: 2 små epler og middagsrester Ellers to kopper te og utallige glass med sitronvann Er det bare jeg som føler at det ser ut som om man spiser for et helt fotballag når man skriver det ned?? Hvis du føler at du spiser for et helt fotballag med den menyen der, er du nok på god vei til å få spiseforsyrrelser Anonymous poster hash: 0fa04...c8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 31. juli 2014 #3071 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Hvis du føler at du spiser for et helt fotballag med den menyen der, er du nok på god vei til å få spiseforsyrrelser Anonymous poster hash: 0fa04...c8a Hehe, jeg er nok ikke det. Nå synes jeg ikke det ser mye ut, men mens jeg skrev i går var jeg rimelig mett og følte jeg hadde spist mer enn nok Dessuten var de to porsjonene med middag svææære Endret 31. juli 2014 av totes_mc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3072 Del Skrevet 31. juli 2014 Hehe, jeg er nok ikke det. Nå synes jeg ikke det ser mye ut, men mens jeg skrev i går var jeg rimelig mett og følte jeg hadde spist mer enn nok Dessuten var de to porsjonene med middag svææære Du skrev at du synes det hørtes mye ut når du SKREIV det ned. Det du har skrevet ned er jo ikke mye. Anonymous poster hash: d6455...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 31. juli 2014 #3073 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Frokost Soya Vanilla Latte Lunsj Kokt egg Mellom Soya Vanilla Latte Middag Torskesuppe Kvelds Rundstykker bakt på soyamel med egg og skinke Appetitten starter å komme tilbake etter over en uke med feber. Endret 31. juli 2014 av Runforit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3074 Del Skrevet 31. juli 2014 Tre kokte egg, en neve bringebær og macadamianøtter, en kopp grønn te m/sitron og fiskeolje Kalkunsalat m/søtpotet Wok med div. grønnsaker, biffkjøtt og guacamole med himalayasalt, pepper, rødløk og sitron Kokoskrem med noen ruter 90% mørk sjokolade, blåbær og kanel til dessert Anonymous poster hash: b63e3...223 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 31. juli 2014 #3075 Del Skrevet 31. juli 2014 Frokost: Havregrøt med kokos. Lunsj: 2 brød med kokt egg. Middag: Laks med brokkoli, saus og poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 31. juli 2014 #3076 Del Skrevet 31. juli 2014 Frokost: Gresk yoghurt med mandler, svisker og honning Lunsj: Rundstykke med hummus, mozarella, tomat, agurk og gresskarkjerner Middag: Gratinert aubergineform Kveld: Masse aprikoser og noen ruter mørk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 31. juli 2014 #3077 Del Skrevet 31. juli 2014 Frokost: 2,5 daimboller fra Statoil og en flaske Bonaqua med sitron Middag: Et stykke restepizza type hjemmelaget Har nettopp tømt en pose pops (som jeg åpnet i dag), har snart tømt en storflaske pepsi max, og regner med at kveldsen blir en Ristorante pizza med mozarella. Noe sier meg at jeg ikke hører hjemme i denne tråden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3078 Del Skrevet 31. juli 2014 Frokost: 2 brødskiver med leverpostei og majones Middag: Fiskeboller i hvit saus Ellers pistasjnøtter Anonymous poster hash: c0f21...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3079 Del Skrevet 31. juli 2014 3 Youghurt m frokostblanding, 4 knekkebrød, kaffe og melk Anonymous poster hash: 62db2...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3080 Del Skrevet 31. juli 2014 Frokost: 2,5 daimboller fra Statoil og en flaske Bonaqua med sitron Middag: Et stykke restepizza type hjemmelaget Har nettopp tømt en pose pops (som jeg åpnet i dag), har snart tømt en storflaske pepsi max, og regner med at kveldsen blir en Ristorante pizza med mozarella. Noe sier meg at jeg ikke hører hjemme i denne tråden Nam! Anonymous poster hash: 62db2...dd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg