Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Helt ulikt meg da :)

Jeg har ganske små bryster, litt bred over skuldrene, men ikke mye. Veldig stor over magen.

Rart hvor forskjellige vi alle er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ulikt meg da :)

Jeg har ganske små bryster, litt bred over skuldrene, men ikke mye. Veldig stor over magen.

Rart hvor forskjellige vi alle er :)

Veldig rart. Fant en nettside hvor du kunne sortere bilder utifra høyde og vekt, og det var så rart å se hvor forskjellige mennesker ser ut selvom de veier nøyaktig det samme, og er like høye. Skulle ønske jeg husket den nettsiden, var fasinerende.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart. Fant en nettside hvor du kunne sortere bilder utifra høyde og vekt, og det var så rart å se hvor forskjellige mennesker ser ut selvom de veier nøyaktig det samme, og er like høye. Skulle ønske jeg husket den nettsiden, var fasinerende.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Mener du http://www.mybodygallery.com/ ? :)

Anonymous poster hash: 48cc1...dcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gad damn it:P Måtte til byen på lørdag, og gjorde den klassiske tabben med å la det gå for lenge mellom hvert måltid og gikk litt bananas med taco'n... Men vekta viser fremdeles -300 gram, men jeg er ikke helt ferdig med tante-rød enda, så er mulig det er derfor. Klarer knapt å holde vekta i helgene, så å ha minsta 300g fra torsdag høres for godt ut til å være sant:P



Anonymous poster hash: 86e1e...f03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle dere? Jeg tviler sterkt at jeg kan vise til gode resultater denne uka, men jeg har jo 2 dager til, så jeg kan kanskje minske vekten litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjekk opp to kg i løpet av helga :sjokkert: Men det tikker no nedover igjen. Er bare det at eg er SÅ sjokoladesjuk, vil ha vil ha!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke spesielt "bra" sånn i forhold til vektnedgang... Legen var ikke akkurat storfornøyd med vekttapet mitt, så må roe ned kraftig heretter. Jaja, er bare 400 gram til jeg har nådd målet for denne tråden, i allefall... Det er da noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stort sett ligget på sofaen under pleddet siden jeg ble syk :/ Men nå er jeg NESTEN 100 % frisk! Så da blir det nok en bra treningsuke. Vekta har stått bom stille, heldigvis! Har gått mye i fjasemat å lite sunt... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle dere? Jeg tviler sterkt at jeg kan vise til gode resultater denne uka, men jeg har jo 2 dager til, så jeg kan kanskje minske vekten litt.

Det går bra her! Jeg har gått ned ca en kg siden forrige uke. Veldig rart, jeg går visst ned 1 kg annenhver uke istedet for en halv i uken sånn som kalorikalkulatoren mener at jeg skal.. Nå har jeg nettopp vært og trent, for første gang på to uker etter at jeg hadde en vond ankel fra litt for heftig løping på mølla. Krysser fingerne for at jeg ikke våkner med en vond ankel igjen imorgen! Håper det går bra med alle og at dere holder motet oppe! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ikke fredag, men veide meg likevel...

89! 89! 89! :danse:

Okey, vekta viste mer eksakt 89,9 kilo da, men likevel så viste den iallefall under 90 kilo :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjekk opp to kg i løpet av helga :sjokkert: Men det tikker no nedover igjen. Er bare det at eg er SÅ sjokoladesjuk, vil ha vil ha!!! :fnise:

Er vel litt vannvekt også oppi der, de fleste spiser vel mer salt i helgene, og da kommer vannvekta fort. I alle fall hos meg :fnise:

Jeg er hu spist-for-mye-taco-dama oppfor her^. Men gjett hva! Vekta viste 68,4 i morres! :danse: Woho, går jo så det suser!

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pinkgirl

Går dårlig med meg. Jeg tror jeg må kjøpe en vekt så jeg kan følge med på vektnedgang og få litt motivasjon. Synes ikke målebånd funker så bra så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Går dårlig med meg. Jeg tror jeg må kjøpe en vekt så jeg kan følge med på vektnedgang og få litt motivasjon. Synes ikke målebånd funker så bra så langt.

Det er kanskje ikke så dumt. Målebånd fungerer ikke så godt for meg har jeg funnet ut, for det går ekstremt sakte ned i centimeter. Mens i kilo så har det gått mye fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fredag, men veide meg likevel...

89! 89! 89! :danse:

Okey, vekta viste mer eksakt 89,9 kilo da, men likevel så viste den iallefall under 90 kilo :)

Tjohoooo!!! :blomst::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke fredag, men veide meg likevel...

89! 89! 89! :danse:

Okey, vekta viste mer eksakt 89,9 kilo da, men likevel så viste den iallefall under 90 kilo :)

Jippi! Endret av *Pixie*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fredag, men veide meg likevel...

89! 89! 89! :danse:

Okey, vekta viste mer eksakt 89,9 kilo da, men likevel så viste den iallefall under 90 kilo :)

Gratulerer! Gleder meg til jeg ser samme tall...;) Jeg er forresten også 173 cm høy (jfr. diskusjonen deres ovenfor), ikke så stor øverst på kroppen, tydelig midje, men stor rompe og tykke lår og legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ganske flink i helga og spist biff med grønsaker i passelige mengder.. Men så kom søndagen med ribbemiddag hos mor..! Jepp...

I tillegg svikta jeg meg selv og droppa gåturen i dag, er fare for drukning ute her.. Regner pittelitt..

Så ja.. Blir spennende å gå på vekta på fredag, tidligere erfaring har vist at 67 kg er vanskelig å komme under.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinkgirl

Det er kanskje ikke så dumt. Målebånd fungerer ikke så godt for meg har jeg funnet ut, for det går ekstremt sakte ned i centimeter. Mens i kilo så har det gått mye fortere.

Ja, jeg skal kjøpe meg en vekt asap :) Håper motivasjonen min blir større da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...