Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Herregud. Herregud. Nå er freia melkesjokolade med nonstop tilbake i butikken! Flere år siden jeg har sett den, og det var jo den absolutt beste.. KRISE! Jeg MÅ bare klare å holde meg unna :P kanskje jeg kan unne meg det i jula, hvis jeg er flink fram til da!

HVOR FANT DU DENNE? yndlingssjokoladen min!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Går rett åt skogen her :(

Og i tillegg fått mensen i dag, så vekten ligger på nesten 93 kg :cry:

Får håpe det går litt nedover igjen når mensen er over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går rett åt skogen her :(

Og i tillegg fått mensen i dag, så vekten ligger på nesten 93 kg :cry:

Får håpe det går litt nedover igjen når mensen er over

Mensen er det værste. Mensen min er en uke forsinka nå, mens vekta kryper sakte oppover, så det betyr vel at den er rett rundt hjørnet. Hater det. Over en uke i mnd hvor jeg går opp i vekt uansett hvor flink jeg har vært.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er det værste. Mensen min er en uke forsinka nå, mens vekta kryper sakte oppover, så det betyr vel at den er rett rundt hjørnet. Hater det. Over en uke i mnd hvor jeg går opp i vekt uansett hvor flink jeg har vært.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Er det bare jeg som opplever å gå NED i vekt når tante rød kommer?:P

Anyways; jeg vil og være med!:D

Jeg har nettopp mista ett kilo, så er 69,2kg nå, men målet før jul er 65-66kg:) Men målet totalt er 60kg.

Har nok primært fokus på kosthold fordi jeg ikke har råd til treningssenter og tørr ikke jogge ute her jeg bor:\ Tenkte egentlig å kjøre litt kroppsvekt intervall og styrketrening hjemme, men nå puster eksamensnervene meg i nakken og hvisker: Leeeeees! :fnise:

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinkgirl

Jeg har ikke spist så sunt som jeg skulle ønske i dag, men har holdt meg under 2000 kalorier i det minste. Må være litt strengere i morgen og fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Er det bare jeg som opplever å gå NED i vekt når tante rød kommer? :P

Anyways; jeg vil og være med!:D

Jeg har nettopp mista ett kilo, så er 69,2kg nå, men målet før jul er 65-66kg:) Men målet totalt er 60kg.

Har nok primært fokus på kosthold fordi jeg ikke har råd til treningssenter og tørr ikke jogge ute her jeg bor:\ Tenkte egentlig å kjøre litt kroppsvekt intervall og styrketrening hjemme, men nå puster eksamensnervene meg i nakken og hvisker: Leeeeees! :fnise:

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Det er vel de fleste (alle?) som går ned i vekt når mensen kommer, men vi går opp i vekt noen dager i forveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går rett åt skogen her :(

Og i tillegg fått mensen i dag, så vekten ligger på nesten 93 kg :cry:

Får håpe det går litt nedover igjen når mensen er over

Trøsten er at det er bedring i vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR FANT DU DENNE? yndlingssjokoladen min!!

Såg denne på coop i dag. Holdt på å kjøpe, stod sikkert og kikka med engselsfullt blikk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Trøsten er at det er bedring i vente! :)

Ja, får bare vente til mensen har roet seg ned og fra og med i morgen skal jeg bli litt strengere med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR FANT DU DENNE? yndlingssjokoladen min!!

Så den på Coop prix, men det er visst sånn juleutgave så den kommer vel i de fleste butikker.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri, jeg vil også være med!

Ønsker å gå ned 3-4kg da jeg skal til utlandet og vise meg i bikini i desember.

Er 162 høy og veier 60 kg.

Nokså godt trent, men spiser for mye drittmat.

Løper 5 - 10 km tre-fire ganger i uken, og prøver å få med meg noen få styrketreninger, men ofte sklir ting litt ut... Er alt for glad i godis, og har en mann som har dette konstant tilgjengelig hjemme til alle tider... Vanskelig å motstå fristelsen.

Lastet i går ned appen ShapeUp kaloriteller, og den er virkelig en stor motivasjon! I tillegg er Endomondo fantastisk å bruke når man trener, enkel og gjør det gøy å konkurrere med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel de fleste (alle?) som går ned i vekt når mensen kommer, men vi går opp i vekt noen dager i forveien.

Jeg går ikke opp de dagene i forveien, jeg går bare ned, og så opp til normalen igjen når den er over. Snåle greier :fnise:

Aaarh! Var 69,1 i morres! Come on! Var sikker på jeg skulle slå 69 blank! Jeg vil under 69 før helga!

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste idag 69,6 etter en stoor utskeielse igår!

- 800 gram ved å spise oreokake å sjokolade :P Hahah kroppen er et mysterium :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pinkgirl

Jeg har ikke telt kalorier i dag. Har gått laangt over målet mitt uansett. Men i morgen skal jeg telle igjen. Skal også trene i morgen har jeg bestemt, nå som jeg skriver det her må jeg hvertfall gjennomføre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke telt kalorier i dag. Har gått laangt over målet mitt uansett. Men i morgen skal jeg telle igjen. Skal også trene i morgen har jeg bestemt, nå som jeg skriver det her må jeg hvertfall gjennomføre ;)

Ikke alle som liker det, men vurdert å planlegge måltidene dine dagen i forveien?:) Funker for meg når jeg skal holde meg innenfor et kaloribudsjett i alle fall:) Da har man en ide av hvor mye man kan spise til hvert måltid, så man ikke ender opp med å spise 90% av budsjettet tidlig på dagen. Been there, done that :fnise:

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pinkgirl

Ikke alle som liker det, men vurdert å planlegge måltidene dine dagen i forveien? :) Funker for meg når jeg skal holde meg innenfor et kaloribudsjett i alle fall:) Da har man en ide av hvor mye man kan spise til hvert måltid, så man ikke ender opp med å spise 90% av budsjettet tidlig på dagen. Been there, done that :fnise:

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lurt, jeg burde begynne med det. Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Ny veiedag i dag. Jeg veier 62,3 kg, akkurat som forrige uke. Er fornøyd at vekten holder seg. Jeg er jo tross alt på det laveste jeg har veid i noen år nå.

Satser på et bedre resultat neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

I dag morges gikk jeg på vekta, og fikk hilse på et tall jeg ikke har sett på veldig lenge :danse:

Siden forrige fredag: - 0,4 kg

Totalt i "5 kilo før jul"-prosjektet: -3,7 kg

Totalt siden livstilsendring 5.august: - 9,1 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...