Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Etter 2 relativt dårlige uker ser jeg endelig resultater igjen! :D Denne uken veide jeg 61,5! Det er 1,7 ned siden forrige uke da jeg veide 63,2. Jeg hadde mensen forrige uke så det er nok litt av grunnen. Men jeg må si det er veldig motiverende å se at resultatene kommer bare man holder ut. Jeg har begynt å telle kalorier de siste 2-3 ukene og selvom det er litt kjedelig så er det veldig effektivt! I og med at jeg har "godtelov" så går det veldig greit å holde seg under kalorigrensen.

Håper det går fint med dere andre også. Ikke gi opp hvis du har en dårlig uke! Keep going så ser du resultatene snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veide 96,4 kg i dag. Det betyr -1,3 kg denne uken og -3,6 kg totalt.

Jeg planla forrige fredag å trene masse denne uken fordi jeg hadde jobbet så mye forrige uke...men så ble denne uken like travel på jobb. Håper å få tatt et par treningsøkter i helgen. Men fint å se at jeg går ned uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag!

Orginalvekt: 58
Dagens vekt: 57,3
Endring siste uken: 0,7

Har ikke vært så flink til å trene den siste uka da jeg har hatt en unormalt travel uke. Tror dagens vektnedgang skyldes at jeg er dehydrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start: 66,3 kg
Vekt nå: 66 kg
Totalt i "5 kilo før jul": - 0,3 kg

Her går det altså sakte. Haha. Jeg spiser greit da, men trener ikke så mye. Fordøyelsen er ihvertfall blitt mye bedre. Må ta en tur til legen, jeg er så utrolig trøtt for tiden. Eller, det har jeg vært de siste to åra. Skikkelig rar trøtthet også, og blir helt utmatta av trening. Føles ikke normalt ihvertfall, og det er veldig kjipt, for jeg er sykt motivert til å faktisk TRENE, men ikke når det går på bekostning av energi til skole.

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg har ikke gått ned mer, men har heller ikke vært flink denne uken. Har blåst i dietten denne uken etter det som skjedde med kompisen min. Håper det går bedre neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Jeg har ikke trent denne uka i det hele tatt. Synd at jeg betaler for det, men 50 kr i uka er jo ikke mye tapt. Allikevel har vekten gått ned. Her hjelper det å spise mindre brødmat og heller ta salat og ommelett til frokost og lunch. Er mett uten å overspise.

Jeg merker endringer i speilet og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stuck på 67,8 kg jeg :P Begynner vel å ta seg opp igjen, må få trent litt mer... 1 gang i uka er ikke nok merker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67,5 kg i dag, det er kun ned 0,2 siden sist fredag. Men var nede i 66,5 tidligare i veka, og etter litt utskeiielser på hotelltur så kan ein vell ikkje vente meir. 2,5 kg ingen til "julemålet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

Jeg veier 68.3 (veide 64.3 for en uke siden, regner med det er myyye vann etter en uke med mengder med korn) jeg vil gjerne ned til 60-62. Jeg er 167 høy

Hva mener man med mye vann? hvordan får man det?

Anonymous poster hash: f3f89...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener man med mye vann? hvordan får man det?

Anonymous poster hash: f3f89...c02

Ein del mat, bl.a. med mykje karbohydrater, gjer at kroppen binder vatn. Men kutter ein ut karboene igjen så "slipper" kroppen vatnet igjen, og vekta går ned. Litt enkelt forklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke skrevet før nå - har hatt litt tekniske problemer. Virker som om kroppen fikk sjokk da jeg begynte å trene igjen denne uken, og det var egentlig like greit. Rolig hvileuke for min del. Er gøy å innse at jeg har gått ned 1-2 klesstørrelser, da!

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Uke 4: 69,2 kg

Uke 5: 68,8 kg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke skrevet før nå - har hatt litt tekniske problemer. Virker som om kroppen fikk sjokk da jeg begynte å trene igjen denne uken, og det var egentlig like greit. Rolig hvileuke for min del. Er gøy å innse at jeg har gått ned 1-2 klesstørrelser, da!

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Uke 4: 69,2 kg

Uke 5: 68,8 kg

Du er kjempe flink! Trener du mye eller kutter du på kaloriene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg veide meg i dag også, og da viste vekten 95 kg. Det vil si at jeg har nådd målet om 5 kg...men jeg skal nok fortsette videre, har fortsatt en del kilo jeg vil bli kvitt, og jeg vil gjerne se at jeg holder meg nede en stund før jeg tenker på det som reelt vekttap...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempe flink! Trener du mye eller kutter du på kaloriene? :)

Vanligvis ville jeg sverget til trening, men har hatt en del plager i det siste som har gjort det umulig, så mye er nok basert på lavere matinntak på sunne matvarer. Har begynt å trene litt mer nå, heldigvis, så da blir det tilbake til styrketrening og litt høy intensitet på tredemølle/elipsemaskin o.l. I forhold til mat må jeg bare unngå å spise tull hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten viste idag 70,4 kg etter helgas utskeielser :/
Nå er blir det INGEN flere helger med godteri før på JULAFTEN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...