Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

91 blank viste vekta i dag :(

Kommer sterkere tilbake neste uke :)

:duskedame: Heia heia!

Meh, jeg har fått tante rød på besøk så er bare å glemme å veie seg :glare: Siste tallet jeg tørr å stole på var 69,1, men så mista jeg plustelig ett kilo over natta, og den tenker jeg vi tilegner tanterød :fnise:

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Takk takk :)

Har sklidd helt ut med menyer og planer siden mannen min er så mye ute på jobb om dagen, men f.o.m mandag så skal nye menyer på plass også heller halvere/fryse ned rester dersom gubben ikke er hjemme til middag den dagen.

Nå har jeg mistet kontrollen på hva og hvor mye jeg spiser (selv om jeg holder meg unne mye karbo), så f.o.m mandag skal jeg også begynne å skrive ned inntaket iløpet av en dag frem til jeg får litt kontroll igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viser 95,2 idag, var 95,8 når jeg ble med i gruppa i starten av uka. Litt ned, men ikke så mye som jeg hadde håpet på. Har vært nede i 94,8 for bare noen uker siden. Skulle ønske jeg visste hva som var grunnen til at dette går så grusomt sakte.

Jenna



Anonymous poster hash: a1350...c88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk gått litt opp denne uka, aner ikke hvorfor :( så nå er jeg tilbake der jeg var for to uker siden..

Vekt i dag: 67,8
Denne uka: +0,4 kg
Vektnedgang totalt: 1,9 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Nesten) ingen forandring her i gården.. 61,8 kg.. Jaja, kommer sterkere tilbake neste uke får vi håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ned 1 kilo fra torsdag for ei uke siden - nå veier jeg 100,7. Forhåpentligvis nede på tosifra tall snart...! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Synd å si det, men godt å se at det står litt stille for andre også og ikke bare meg :fnise: Ikke vondt ment altså :)

Kjempebra jobba Maryan. Gled deg masse til du bikker under 100. Det er den beste følelsen :)

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

67,1 kg i dag. Ned 0,4 siden sist fredag, ca 5 totalt sio i sommar. Har vore under 67 i løpet av veka. Gjenninnført litt brød i dietten no, er spent på korleis det slår ut. Går det oppover neste veke, så er det ut med brødmaten igjen!

2,1 kg til julemål... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 2:

Startvekt: 58

Dagens: 56,9

Endring på en uke: -0,4

Er fornøyd med resultatet så langt. Veier ikke så lite hver dag, varierer jo litt fra dag til dag. Men maksvekta (det jeg veier på en dårlig dag) er nå er lavere enn den var da jeg startet.

Jeg har spist normalt, og jogget etter planen (2-3 ganger i uken).

Håper de som tror at eneste veien til vektnedgang er å kutte kalorier snart åpner øynene. Trening funker. Er nå på min 4. uke med løping, uten å endre på kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Uke 4: 69,2 kg

Uke 5: 68,8 kg

Uke 6: 68,4 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh just my luck..! Har fått influensa :cry3: Da blir det dårlig med slanking for min del.. :( Men har mista smakssansen idag også, å er bare kvalm å ekkel i kroppen, så tror ikke jeg går opp selv om jeg ikke trener osv. Har IKKE tid til dette nå! :( ÅÅÅÅÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

God bedring Tingeliing :)

I dag måtte jeg ut å kjøpe nye bukser. Brukte litt lengre tid på prøverommet enn normalt, for jeg aner jo ikke hvilken størrelse jeg bruker lengre :fnise:

Alle buksene mine er de jeg brukte når jeg veide 115 kg og da brukte jeg størrelse 50-52

Nå fant jeg bukser i strl 44-46 :danse:

Ooooog! Jeg fant en nydelig parkas som passer over skuldrene og armene, og som var lett å dra igjen over magen, woohoo. Og ingen av klærne ble kjøpt på avdelingen for store damer.

Verdens beste dag :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring Tingeliing :)

I dag måtte jeg ut å kjøpe nye bukser. Brukte litt lengre tid på prøverommet enn normalt, for jeg aner jo ikke hvilken størrelse jeg bruker lengre :fnise:

Alle buksene mine er de jeg brukte når jeg veide 115 kg og da brukte jeg størrelse 50-52

Nå fant jeg bukser i strl 44-46 :danse:

Ooooog! Jeg fant en nydelig parkas som passer over skuldrene og armene, og som var lett å dra igjen over magen, woohoo. Og ingen av klærne ble kjøpt på avdelingen for store damer.

Verdens beste dag :ler:

Jippi! Det er en herlig følelse. Kan jeg spørre hvor høy du er? Vi veier ca det samme, så jeg er bare nysgjerrig.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jippi! Det er en herlig følelse. Kan jeg spørre hvor høy du er? Vi veier ca det samme, så jeg er bare nysgjerrig.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Jeg er 173 cm

Mesteparten av fettet mitt har lagt seg rundt magen (mye pga pcos) og øverst på lårene, så jeg har måtte bruke veldig store størrelser i bukser :(

Helt fantastisk følelse å komme inn i størrelser jeg bare kunne drømme om for litt siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt sent å kaste seg meg her men jeg gjør det likevel :)

Har veid 73 kg (i sommer) er nå nede på 68. Håpet er å klare 65 til jul da :) Er forøvrig 169 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 173 cm

Mesteparten av fettet mitt har lagt seg rundt magen (mye pga pcos) og øverst på lårene, så jeg har måtte bruke veldig store størrelser i bukser :(

Helt fantastisk følelse å komme inn i størrelser jeg bare kunne drømme om for litt siden :)

Så vi er like høye også! Alltid gøy å komme seg inn i mindre størrelser.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Kanskje litt sent å kaste seg meg her men jeg gjør det likevel :)

Har veid 73 kg (i sommer) er nå nede på 68. Håpet er å klare 65 til jul da :) Er forøvrig 169 cm høy.

Velkommen :)

Og masse lykke til med vektnedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Så vi er like høye også! Alltid gøy å komme seg inn i mindre størrelser.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Hvilke størrelser bruker du nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke størrelser bruker du nå da?

Jeg bruker mellom en 44 og 42 i bukser nå, som regel 42. Jeg har definitivt mer vekt ovenpå, har BH størrelse 85G, bede skuldre og store armer osv. Sliter mye med å finne kjoler som er store nok øverst uten å bli for vide nederst.

Jenna

Anonymous poster hash: a1350...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...