Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Chloe87

Vekten viste idag 70,4 kg etter helgas utskeielser :/

Nå er blir det INGEN flere helger med godteri før på JULAFTEN :D

Kanskje en fattig trøst, men du er ikke alene om å ha skeiet ut denne helgen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Her står visst vekten dønn stille etter utskeielsen med masse karbohydrater forrige mandag :fnise:

Jeg som hadde håpet på å se 89 på vekta til fredagen igjen, men tror jeg får satse på at jeg får se det på fredag neste uke istedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt med på denne tråden, men ikke turt å være med. Min høyeste vekt noen sinne var 104 kilo. Gikk ned en del, også gikk jeg opp igjen til ca 98 etter sommeren, og begynte på'n igjen i September. Siden da har jeg gått ned til 94.8, men jeg vipper mellom 94.8 og 95.8 hver eneste dag, og går ikke ned noe mer. Ved forrige vektnedgang stoppet vekta helt på 91.

Jeg har nå vært på rundt 95 i over to uker. Jeg spiser 1500 kalorier hver dag, ikke mer enn 100g karbohydrater, løper 6 kilometer 3 til 4 ganger i uka, og styrke 3 ganger i uka. Spiser litt mer de dagene jeg trener, ekstra 200-300 kalorier. Veier og måler alt jeg spiser, men vekta beveger seg ikke. Utrolig frustrerende.

Tenkte jeg kunne bli med her for å snakke med mennesker som er i samme situasjon. Samboeren min er en slank fis som kan spise 5 pizzaer om dagen og ikke gå opp ett gram, og alle venninnene mine er slanke, og klager over at jeg aldri kan "kose meg litt".

Sånn, det var min "historie". Forhåpentligvis klarer jeg å miste noen flere kilo. Målet var å være undet 90 før jul, men nå ser det ut som at det kan bli vansklig.

Jenna



Anonymous poster hash: a1350...c88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare legge til målene mine også, fordi jeg gikk ned noen cm. 1. Oktober veide jeg 96, 1. November veide jeg 94.8

Mål 1. Oktober:

Armer (H/V) 37.5/36.8

Bryst: 111.7

Midje: 94

Hofter/Rompe: 120

Lår (H/V): 68.5/68.5

Mål 1. November

Armer (H/V) 35

Bryst: 108

Midje: 88.9

Hofter/Rompe: 116.8

Lår (H/V): 66/66.5

Så selvom vekta har stått veldig stille har jeg jo krympet litt i mål.



Anonymous poster hash: a1350...c88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Er det noe vektgrense i denne tråden? Kunne gjerne tenkt meg å bli med.. :Nikke:

På hvor mye du skal ned eller på hvor mye du veier nå?

Tror neppe det er noen vektgrenser på verken det ene eller det andre egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Ikke vær redd :)

Om du allerede veier veldig lite, så kan det vel hende at noen reagerer, men det er i så fall mer av bekymring bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg være med her, hver så snill?:)

Jeg vet egentlig ikke om jeg skal ned 5 kilo fordi jeg ikke måler vektnedgang i antall kg, men i antall cm. Egentlig for min egen del da jeg blir helt gæren av å fokusere på antall kilo haha. Nå er jeg 170 og veier 60 kilo, men med alt for høy fettprosent. Tenker ca 10 cm rundt magen, 5 cm rundt livet og 3-4 cm rundt lårene.

AC



Anonymous poster hash: 3ff0a...a6b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Vet ikke om jeg har lyst til å si det, redd for å føle meg dum :P men egentlig vil jeg gjerne være med

Det er noen i denne tråden som ikke nevner startvekten, men bare resultatene sine. Det er helt greit. Vi har jo denne gruppa for å motivere hverandre, ikke sammenlikne vekten vår. Velkommen skal du være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Dette er lille, laget ny konto fordi jeg hadde så mange kjempegamle innlegg på den)

Takk for at jeg får være med!

I dag har jeg gjort dag 2 av 30 day shred! Spiste en banan og et hjemmelagd knekkebrød etterpå :)

Endret av tingeling~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, 2 tingeling i en tråd. 30 day shred er et treningsprogram man kjøper på dvd (eller laster ned, whatever) som varer i 20 minutter og skal gjøres hver dag i 30 dager. 10 dager på nivå 1, 10 dager på nivå 2, 10 dager på nivå 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Herregud. Nå er freia melkesjokolade med nonstop tilbake i butikken! Flere år siden jeg har sett den, og det var jo den absolutt beste.. KRISE! Jeg MÅ bare klare å holde meg unna :P kanskje jeg kan unne meg det i jula, hvis jeg er flink fram til da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Herregud. Nå er freia melkesjokolade med nonstop tilbake i butikken! Flere år siden jeg har sett den, og det var jo den absolutt beste.. KRISE! Jeg MÅ bare klare å holde meg unna :P kanskje jeg kan unne meg det i jula, hvis jeg er flink fram til da!

Oj, den er jo bare sååå god! Får prøve å styre unna framt til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pinkgirl

Jeg vil prøve å gå ned litt og stramme opp litt til jul. Har juleferie om 7 uker, og det hadde vært fint å være litt slankere da! :) Jeg elsker sjokolade og alt usunt, så jeg må virkelig gå inn for å slanke meg hvis jeg skal klare det nå. Så jeg får prøve å spise sunnere fra og med i morgen! Vil telle kalorier også, men vil ikke bli helt manisk. Jeg veier meg ikke, men bruker målebånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei å nei :( Dro på kaffebesøk til en venninne, og jett om æ har skeiet ut! Det var ikke planen, men det var så vanskelig å sitte der å ikke spise noenting! Så da smakte jeg på OREOKAKEN! Stappfull av kalorier :(
I tillegg smakte jeg på sjokolade.. Føler jeg har ødelagt skikkelig nå. Men, jeg får bare trene som vanlig ikveld å gjøre resten av dagen best mulig.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynte dagen kjempe bra! Har forsatt spist for lite, men klokken er bare 7 enda. Har drukket 5 dl drikkeyoghurt, en tacolefse og et skjell med lite fyll + masse vann. Regner med at det er 1000 kalorier. Skal egentlig ikke spise fast føde disse 5 dagene, bare sukkerfri drikkeyoghurt, men fikk besøk og da måtte jeg jo spise. De neste fire dagene derimot må jeg være mye strengere!

AC



Anonymous poster hash: 3ff0a...a6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...