Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Da er veiedag her. Jeg har mister min "mensvekt" denne uka plus bittelitt til. Så nå veier jeg 63,0 kg. Stod på vekta og den viste 62,8-63,0 kg. Tallet hoppet litt frem og tilbake, men stoppet på det høyeste. Så det blir spennende å se 62-tallet snart!

-0,7 kg denne uka

-1,1 kg i hele prosjektet

Det går veeeldig sakte, men i veldig riktig rettning. I tillegg så trives jeg veldig bra med den måten jeg spiser på. Ikke noe diett, men heller noe jeg kan leve med. Bare unngår småspising mellom måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boblebrus

Jeg gikk ned så mye sist uke og følte nesten at vekten lurte meg litt. Var skeptisk til om jeg ville klare å gå ned ennå mer i løpet av denne uken. Men - det klarte jeg! :) Her går det jevnt og trutt nedover!

Siden forrige fredag: - 0,4

Totalt i "5 kilo før jul"-prosjektet: -2,9

Totalt siden livstilsendring 5.august: - 8,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag da! Jeg veide meg jo også for to dager siden, og har gått ned 0,5 kg siden det :fnise: Haha, sikkert noe med væsken i kroppen. Har i tillegg mensen nå, så forventer at vekten synker i neste uke også!

Start: 66,3 kg
Vekt nå: 66,5 kg
Totalt i "5 kilo før jul": +0,2 kg :fnise:

Jeg slenger med kroppsmål en gang i måneden og, det er jo det som teller for meg, selv om det er gøy å se nedgang i vekt også.

23.10.13

Mage (der det er tjukkest): 94 cm :sjokkert:
Liv: 82,5 cm
Lår: 59 cm
Overarm: 33 cm
Rumpe: 102 cm

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned så mye sist uke og følte nesten at vekten lurte meg litt. Var skeptisk til om jeg ville klare å gå ned ennå mer i løpet av denne uken. Men - det klarte jeg! :) Her går det jevnt og trutt nedover!

Siden forrige fredag: - 0,4

Totalt i "5 kilo før jul"-prosjektet: -2,9

Totalt siden livstilsendring 5.august: - 8,3

Du nærmer deg snart -10 kg, boblebrus!! Veldig bra jobba :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67,7 veide jeg idag morges :P Blitt litt mye proteinshakes i det siste altså :fnise:

Jeg har klart å bli sterkere igjen etter operasjonen, så nå klarer jeg benkpress igjen! Nå var det bare stanga + 5 kg, men det er noe! Kjenner at kroppen begynner å bli mer spenstig igjen og er i mye bedre form :)

Jeg er helt grusomt støl i hele kroppen etter litt overdreven trening i det siste og myyye pushing av grenser, så nå skal jeg ha en velfortjent slappe-av helg :) Digger å være støl, for da kjenner man at kroppen virkelig har fått kjørt seg og brukt musklene!

Ser ut som vekta mi ligger på rundt 67,5kg stabilt nå, varierer rundt 0,5 kg i uka. På onsdag veide jeg i alle fall 67,3 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest boblebrus

Du nærmer deg snart -10 kg, boblebrus!! Veldig bra jobba :hoppe:

Tusen takk! :smilyblomst: Ja, nærmer meg -10! Motivasjonen er på topp, er så gøy å se at jeg greier å gå ned! Har alltid tenkt at "neei, slanking, kutte ut godis osv får jeg ikke til". Men nå - hah! Jeg klarer det jo! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67,7 kg i dag (0,5 meir enn i går, men det var no veskebalansen som slo inn). Totalt er dette ned 4,3 kg.

2,7 igjen til det offisielle julemålet (4,7 til uoffisielt mål :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt i dag: 67,8

Vektnedgang denne uka: 1,9 kg

Vektnedgang totalt 1,9 kg

Fornøyd :)

Wow! Nesten 2 kg på én uke? Det er mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gale dette her! Tror mye er vann, men...

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Uke 4: 69,2 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Veier det samme som forrige fredag... :-/ Men gratulerer til dere som har gått ned i vekt! :blomst:

Se positivt på det. Gratulerer med å ikke ha lagt på deg siden sist :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke denne tråden her før nå, men blir gjerne med inn. Jeg prøver å komme tilbake til idealvekt. Har veid rundt 53-55 kg i "alle år", men de siste to årene har småspising tatt helt av, tror mye av det kommer av at jeg har jobbet natt, og har i ettertid slitt med å våkne sulten midt på natta osv. Har først og fremst lyst til å stoppe cravingsene, men å komme tilbake til min gamle størrelse er heller ikke til å forakte.

Veide på det meste 70 kg, og har av-og-på-slanket meg egentlig helt siden vektøkningen startet. Det virker som om jeg alltid når et platå på rundt 60-62 kg (og det er oftest der jeg gir opp litt), så mitt første delmål er å komme seg under det.

Etter sommeren veide jeg rundt 68 kg. Har gått litt opp og ned i det siste (har blant annet en skade på ankelen som gjør at jeg bør gå minst mulig, men tror jeg er på bedringens vei), og veier 65 nå. Håpet mitt er at jeg kan klare rundt 4 kg innen jul, men egentlig er jeg fornøyd så lenge jeg klarer å gå ned litt + beherske småspisingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...