Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Denne uka var ikke så effektiv for meg. Det visste jeg litt på forhånd. Så i dag veide jeg 63,7, oppgang på 0,7 kg. Samtidig så venter jeg på mensen om 1-4 dager, så jeg håper resultatet blir bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boblebrus
Offisiell veiedag igjen! Det begynte tregt denne uka, men fra onsdag raste jeg nedover. Fikk litt sjokk når jeg gikk på vekta i morges, hadde ikke regnet med å se dét tallet fort :fnise:
Siden sist fredag: - 1,1 ( :sjokkert::danse: )
I "5 kilo før jul"-prosjektet: -2,5
Totalt siden livstilsendring 5 august: - 7,9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag veier jeg 91.2

Snart, snart, snart så ser jeg 80-tallet :danse:

Det er jo bare en liten dotur unna det da! :fnise: Herregud, jeg sa jeg hadde gått ned en halv kg til kjæresten.. svaret jeg fikk var "Å, har du vært på do igjen nåa?" ... Fjols :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offisiell veiedag igjen! Det begynte tregt denne uka, men fra onsdag raste jeg nedover. Fikk litt sjokk når jeg gikk på vekta i morges, hadde ikke regnet med å se dét tallet fort :fnise:
Siden sist fredag: - 1,1 ( :sjokkert::danse: )
I "5 kilo før jul"-prosjektet: -2,5
Totalt siden livstilsendring 5 august: - 7,9

Imponerende. Kan du avsløre hemeligheten bak suksessen?

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag veier jeg..... 89,9! :laugh:
Gir opp snart jeg. Men samtiig har jeg ikke vært noe streng denne uka, har tilogmed spist sjokolade! Så klager ikke. Men hvis jeg ikke går ned snart mister jeg motivasjon. Får prøve å ha en knallhard uke eller to, så går jeg nok ned og får motivasjon igjen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Fikk ikke quota AB over her, men tja.. hemmelighet og hemmelighet... spiser lavkarbo, da. Og plotter inn alt jeg spiser på diett.no. På den måten følger jeg også litt med på kalorier og sammensetning av næringstoffer :) Men den største "hemmeligheten" tror jeg faktisk går på at jeg har sluttet helt å momse godteri i ukedagene, og viser måtehold i helgene. Også har jeg en kjæreste som drar meg med ut på tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier fremdeles 72kg. Ingen overraskelse. Har ikke vært så flink i matveien. Må skjerpe meg denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen.. 63,5 kg, så jeg har gått opp igjen en kilo siden forrige uke. En uke på ferie hos mamma har satt sine spor.. Men jeg gir ikke opp! Jeg skal fortsette å trene og spise sunt, så håper jeg at jeg har litt mer å slå i bordet med neste uke.

Fortsatt lykke til alle sammen og god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sengaia

66.7 kg i dag. Startvekta var på 68. Så det går så smått nedover... skal ned til 63-64. Da jeg veide det ville jeg ned til 60, men jeg tror ikke jeg hadde trivdes med det egentlig, det hadde blitt mye unødvendig stress når jeg egentlig ikke er overvektig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70,8 tidligere i uka.

Har avbrutt stoffskiftekuren siden jeg jo har kommet ned på 70 kg :D

Tenkte å prøve 2:5 dietten en stund fremover for å komme helt i mål på 65 kg.

ja også trening da, men akkurat nå er jeg forkjøla så ingen trening heller ....

Endret av Atrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloe87

Denne uken: - 1,8 kg.

Gruer meg til neste uke, da får jeg mensen... Da står vekta mest sannsynlig stille eller går en kg opp. Heldigvis er det bare vann, men søtsuget må jeg nok kjempe mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Syns dere er flinke alle sammen jeg :blomst:

Ikke alle uker går like greit, men så lenge man ikke gir opp så går det bra til slutt :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer seg!! 76.5 kg i dag! Så da blir det vel - 1.5 kg nå da. Men jeg har begynt å røyke igjen da :-/ Etter 8 måneder røykfri. FML. Jaja, får prøve igjen etter hvert! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Mulig jeg har misforstått hvilken uke vi er på, men tror jeg har vært med fra begynnelsen av? :klo: Forvirret, jeg... Jeg logger vekten min hver dag uansett, så kan heller gå over alt sammen litt grundigere om jeg har gått glipp av noe her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...