Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg veide for et år siden 53 kg, gikk opp til 60 etter p-pille bruk. er 177 høy og mamma sier jeg må gå ned i vekt! det værste som finnes er beinrangel, unskyld meg, men fikk mange stygge komentarer før



Anonymous poster hash: 1166b...562
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 97,7 på fredag, -0,5 siste uke og totalt 2,3 kg. Ble ikke noe trening forrige uke pga alt for mye jobbing (har jobbet rundt 12 timer hver dag), men er fornøyd med at jeg har klart å spise fornuftig likevel. Neste uke blir det roligere på jobb, så da må jeg få til en del treningsøkter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiihuu :D 67,3kg idag morges!

Nå er jeg forøvrig deppa som fy, ble akkurat slutt mellom meg og typen på den verste måten som finnes.. Go utroskap liksom.. -.-

Noen som har tips for å få mer matlyst om man er deppa? Kan ikke sitte her og leve på røyk og cola liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Så leit, Sjokoladenøtt :( :( :(

Finn noe som du syns er veldig godt og fristende. Hva som helst nesten, for mat må man jo ha.

Når jeg er nedfor og trenger fristende mat så gjør jeg litt ekstra ut av maten. Lager eggerøre og har spekemat for eksempel. Pynter med reddiker, agurkskiver og salatblader.

Tunfiskbaguette er jo også noe jeg sjeldent lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig trent litt ute i dag, noe som utgjorde første treningen min på ukevis... Tror jeg må fokusere på styrketrening og spise deretter, for kroppen min forfaller hvis dette fortsetter... Enn så lenge driter jeg i vektnedgangen - i det minste for en stund... Det hjelper tydeligvis ikke å IKKE trene når jeg vil gi kroppen en pause fra vektprosjektet, så kanskje vekten stopper opp litt nå som jeg begynner å trene styrke igjen?

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med! Veier 59 kg og er 176, veide 52 før sommererien!!! P-piller..

Har begynt på lavkarbo, funker fett. Men vennina mi som er litt grovere raser raskere ned i vekt enn meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Fikk endelig trent litt ute i dag, noe som utgjorde første treningen min på ukevis... Tror jeg må fokusere på styrketrening og spise deretter, for kroppen min forfaller hvis dette fortsetter... Enn så lenge driter jeg i vektnedgangen - i det minste for en stund... Det hjelper tydeligvis ikke å IKKE trene når jeg vil gi kroppen en pause fra vektprosjektet, så kanskje vekten stopper opp litt nå som jeg begynner å trene styrke igjen?

Hvordan går det med dere andre?

Jeg mistet en kompis fredagskveld pga overdose, har ikke klart å fokusere noe særlig på diett etter det, men jeg kommer meg nok igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet en kompis fredagskveld pga overdose, har ikke klart å fokusere noe særlig på diett etter det, men jeg kommer meg nok igjen.

Det var trist å høre. Nei, dietter blir ikke så viktige når man opplever slikt. Håper du har noen å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet en kompis fredagskveld pga overdose, har ikke klart å fokusere noe særlig på diett etter det, men jeg kommer meg nok igjen.

Blås i dietten nå, det er viktigere å fokusere på andre ting... Har du noen å snakke med? Jeg føler virkelig med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Blås i dietten nå, det er viktigere å fokusere på andre ting... Har du noen å snakke med? Jeg føler virkelig med deg! :klem:

Ja, samboeren min er veldig støttende og fra og med imorgen skal jeg passe en hund i 11 dager, jeg er veldig glad i dyr så det hjelper nok litt på humøret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at jeg hiver meg med her? :laugh:

Veier 70 kg og skal ned til 60! Er 166 cm høy. Ganske mye på kort tid, men har veldig lyst til å klare det!
Gikk opp 10 kg pga p-piller og latskap. Nå er det på tide å ta vare på kroppen!

Hvordan har det gått med dere? :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Velkommen til klubben, Tingeliing :)

Her går det ganske så tregt om dagen, men det er bare min egen feil.

Har vært på besøk og fråtset i pizza og kake. Så maaaaasse mer karboinntak enn hva jeg burde ha :sjenert:

I dag lå vekten på 91.03 kilo, så fredagsveiingen i morgen blir nok ikke så morsomt som tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, samboeren min er veldig støttende og fra og med imorgen skal jeg passe en hund i 11 dager, jeg er veldig glad i dyr så det hjelper nok litt på humøret.

Det er i det minste en god ting... Hva slags hund er det? :)

Greit at jeg hiver meg med her? :laugh:

Veier 70 kg og skal ned til 60! Er 166 cm høy. Ganske mye på kort tid, men har veldig lyst til å klare det!

Gikk opp 10 kg pga p-piller og latskap. Nå er det på tide å ta vare på kroppen!

Hvordan har det gått med dere? :hoppendeglad:

Velkommen skal det være! :) En ting jeg lurte på, gjelder egentlig alle her... Hvorfor går man opp på p-piller? Jeg har gått på dem siden jeg fikk menstruasjon, mer eller mindre, så jeg aner ikke hvordan det påvirket kroppen min.

Velkommen til klubben, Tingeliing :)

Her går det ganske så tregt om dagen, men det er bare min egen feil.

Har vært på besøk og fråtset i pizza og kake. Så maaaaasse mer karboinntak enn hva jeg burde ha :sjenert:

I dag lå vekten på 91.03 kilo, så fredagsveiingen i morgen blir nok ikke så morsomt som tidligere :)

Sikkert ikke så farlig, godt med noen rolige uker innimellom. Vet ikke om andre her ser slankekrigen i ny og ne, men jeg storkoser meg i hvertfall med det... Det virker som om de har samme opplevelsen, at rolige uker lar kroppen hente seg inn igjen, og at man gjerne får en skikkelig boost uken etter. Ikke stress med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp på p-piller fordi jeg fikk økt appetitt - tror jeg. Eller så var det bare en dårlig unnskylding for å spise snoperier :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg glemte å veie meg forrige fredag, men er fremdeles 72kg! Tror det bare har stoppet opp for meg. Spiser sunt, snop kun i helgen (begrenset så klart) ,drikker bare vann og te og trener. Kanskje jeg bare må trene eeeenda mer? Men finner ikke tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg stort sett bare spist sjokolade! Spiste det serriøst til frokost :sjokkert:
Er ekstremt glad i sjokolade, dessverre. Det er min store svakhet. Har avtalt med kjæresten min idag at jeg ikke skal spise sjokolade før på selveste julaften. Klarer jeg å slanke meg samt ikke spise sjokolade får jeg 5000 kroner! MEN, spiser jeg sjokolade og han går ned mer enn meg i vekt - er det jeg som må betale han 5000 kroner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Har klart å gå ned litt denne uken også :)

Siden forrige fredag: - 0,4 kg

Totalt i "5 kilo før jul"-prosjektet: -3,3 kg

Totalt siden livstilsendring 5.august: - 8,7 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...