Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Arbeider

Tror du jeg klarer det du eller? :laugh:

Klarer det ikke sjæl så skal ikke si noe:-) Men lettere å gi råd enn å følge dem opp.

Endret av Arbeider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer det ikke sjæl så skal ikke si noe:-) Men lettere å gi råd enn å følge dem opp.

Det er sant! Egentlig så blir jeg mer motivert av å veie meg hver dag selvom det går litt opp og ned. Jeg har lett for å skjeie ut hvis jeg ikke veier meg hver dag :laugh: Men, det er jo kjedelig at det kan variere sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det er sant! Egentlig så blir jeg mer motivert av å veie meg hver dag selvom det går litt opp og ned. Jeg har lett for å skjeie ut hvis jeg ikke veier meg hver dag :laugh: Men, det er jo kjedelig at det kan variere sånn!

Men kan du da ikke regne ut snittet for å se utviklingen, om du virkelig går ned eller opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan du da ikke regne ut snittet for å se utviklingen, om du virkelig går ned eller opp?

Det var en god ide! :blomst: Jeg får gjør det fra neste uke av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg lurer på hvordan dere gjør det med godteri? Spiser dere litt godteri på lørdager eller spiser dere det ikke i det hele tatt? Jeg er forresten med på veiedag fra og med imorgen, jeg har kjøpt meg vekt denne uken. :)

Kan noen gi noen gode forslag til sunne middager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Jeg spiser svært sjeldent godteri siden jeg ikke er så glad i det. Hender jeg unner meg noen peanøtter, atkinsbar med lite karbo eller så lager jeg meg ostekjeks. Det holder i massevis for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke forestille meg at et halvt horn med ost og skinke er mye mat, desverre. Er det virkelig så farlig? Eller går du på lavkarbo?

Selv har jeg snikveid meg i dag og er fornøyd at resultatet blir noe bedre enn sist. Vi venter til fredag.

Nja, det er nå nesten 600 kalorier i et sånt horn... Så jooo, det er mye mat for meg :P

Det er ganske usunt også, vet ikke hva slags horn du tenkte på, men det er jo nesten 300 kalorier i bare hornet, 200 kalorier i osten og 30 kalorier i skinka. Også er det smør i tillegg..

Dette var i stedet for den vanlige lunsjen min som ligger på rundt 200 kcal :fnise:

Jeg var jo stappmett av halvparten, men mååååtte spise det opp :rodme: Trente ikke den dagen heller, ellers hadde det vært greit :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan dere gjør det med godteri? Spiser dere litt godteri på lørdager eller spiser dere det ikke i det hele tatt? Jeg er forresten med på veiedag fra og med imorgen, jeg har kjøpt meg vekt denne uken. :)

Kan noen gi noen gode forslag til sunne middager?

Bare på fredag :) Kan jo spise en liten bit sjokolade eller noe slikt om jeg blir tilbudt det, men ikke mer enn det.

Så bra du blir med på vekta på fredag :fnise: Ellers synes jeg wok, kyllingwraps, salat, sandwicher, gryteretter osv er grei middag!

Du kan lage mye sunt med lite kalorier som er veldig mettende og godt bare ved å bytte ut smør og creme fraiche for eksempel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste også godteri 1 dag i uka, men akkurat nå spiser jeg omtrent ingenting de neste 10 dagene hahaha.

Slik er dagen min i dag og da jeg kom til middagen, husket jeg hvor helvete jeg syntes denne kuren er...

Frokost: 1 kopp svart kaffe og en sukkerbit, 1 stk ristet brød
Lunsj: 2 hardkokte egg, 8 skiver skinke, salt med olje og sitron
Middag: Kokt selleri/asparges, 1 tomat og 1 fisk frukt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg spiste også godteri 1 dag i uka, men akkurat nå spiser jeg omtrent ingenting de neste 10 dagene hahaha.

Slik er dagen min i dag og da jeg kom til middagen, husket jeg hvor helvete jeg syntes denne kuren er...

Frokost: 1 kopp svart kaffe og en sukkerbit, 1 stk ristet brød

Lunsj: 2 hardkokte egg, 8 skiver skinke, salt med olje og sitron

Middag: Kokt selleri/asparges, 1 tomat og 1 fisk frukt

Salt med olje og sitron må jo være kjempegodt. Skal prøves ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt med olje og sitron må jo være kjempegodt. Skal prøves ut :)

ja, hehe tror det er en stavefeil. Har alltid lest det som salat med olje og sitron :)

( var copy + paste fra selve kuren)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, jeg er så sulten etter kveldsjobbing, så etter jobb stekte jeg meg en grandiosa vi hadde i fryseren mens jeg tenkte ''jeg trenger jo ikke spise hele'', men brått var hele pizzaen i magen! Dårlige utsikter for vekten imorgen :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Da kan jeg dele mine resultater. Ikke all verden, men går jo ned. Vekttap denne uka er på - 0,5 kg.

Totalt i prosjektet: -1,1 kg

Endret av Wei Wei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest boblebrus

Sakte, men sikkert :Nikke:

Siden forrige fredag: -0,4

Totalt i "5 kg før jul"-prosjektet: -1,4

Totalt siden livstilsendring 5.august - 6,8

Fornøyd som bare det :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier akkuratt det samme som forgje uke, altså 89,9kg.
Jeg er 100%sikker på at den pizzaen jeg spiste igår kveld er skylden, for igår morges veide jeg 89,3, men det er idag som er veiedag, så da er det vekten idag som skal telles :sur:

Endret av Sissa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ikke for å være frekk eller komme med unødvendige kommentarer, men jeg reagerer på at enkelte spiser veldig lite her inne...? Sikker på at dere heller ikke vil teste ut livsstilendring istedet for syke slankekurer? Å gå ned i vekt er faktisk ingen quick fix, og når jeg leser flere av innleggene her, virker det som flere av dere har slanket dere før - altså den forrige slankekuren var ikke spesielt vellykket....

Og det er galskap å ligge så lavt som 500-600 kalorier pr. dag, det er å be om en kjempesmell.

Men lykke til alle sammen!



Anonymous poster hash: bbe83...4ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...