Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Melder meg herved ut av tråden, hadde håpt på å få litt inspirasjon/motivasjon til trening, men ser ut til at mange her inne har litt annet fokus :wink: Lykke til alle sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Arbeider

Jeg spiser lavkarbo.

Har gått ned 20 kilo siden juni, så syns jeg går ned i vekt fort

Tusen takk, må tydeligvis bli flinkere med å spise riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Melder meg herved ut av tråden, hadde håpt på å få litt inspirasjon/motivasjon til trening, men ser ut til at mange her inne har litt annet fokus :wink: Lykke til alle sammen :)

Må vel være fler som trener og er i aktivitet også? :)

Selv kan jeg dessverre ikke trene særlig, så blir litt lite inspirasjon fra meg på den biten :(

Men jeg sykler litt (5-10) minutter hver dag på en ergometersykkel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg superstolt av meg selv!
Vi trengte noe i butikken til middagen, så da tenke jeg at jeg like gjerne kunne ta å jogge til butikken istedet for å kjøre, og jeg klarte faktisk å jogge helt hjemmefra og til butikken uten å stoppe, og samme tilbake! Det er ikke mer enn 6min med jogging, men for meg er det kjempe bra! Jogget 6min x2, og avsluttet med 15min med lett styrketrening. Så nå skal jeg ta meg en vellfortjent dusj, og spise en god lasagnemiddag! :nigo:

Bra start på helgen :trene::hoppe:
Håper jeg klarer å gå ned den kiloen jeg gikk opp i ''ferien'' og litt ekstra til neste fredag!
God helg alle sammen! :blomst:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg syklet i 45 min. Intervalkjöring. Var faktisk den eneste i salen så tidlig på dagen.

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg har gått turer hver dag forrige uke, 5-10 km hver gang, men kan ikke se store resultater av det. Skal drive mer med sykling og styrke neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har helt glemt å poste her.

MEN, da var vekta mi på 67,4 kg!!! Halleluja?!

Har Jeg trente på fredagskvelden, 1 time med jogging/rask gange på tredemølla :) Deilig å få trent litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg idag, og er på god vei ned igjen (heldigvis). Så klarer nok å gå ned kiloen jeg gikk opp på hytta pluss litt til til fredag! :danse:

Klarte å holde meg unna godteri og drittmat igår kveld, med det var hardt! Var utrolig deilig å legge seg med god samvittighet, og vite at jeg faktisk klarer å være streng med meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Nå ligger oppsummering av siste resultater i startinnlegget. Si ifra om noen har kommentarer. Jeg ser at det er flere som ikke er aktive, men velger å holde dem fortsatt på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Har helt glemt å poste her.

MEN, da var vekta mi på 67,4 kg!!! Halleluja?!

Har Jeg trente på fredagskvelden, 1 time med jogging/rask gange på tredemølla :) Deilig å få trent litt igjen :)

Imponerende!!! Hva fungerer for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Jeg veier fremdeles 57-58 kg D: Har holdt på i snart tre uker nå, med nesten null resultat. 1400 kalorier i gjennomsnitt første uka, og 1600 den andre uka.

Er mye sulten, så jeg vet ikke om jeg klarer å kutte enda mer på kaloriene.. :/

Anonymous poster hash: 269c9...ca6

Jeg har registrert 58 kg som ditt startvekt. Hva skal jeg skrive som resultatet av denne uka? 0 eller 1 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende!!! Hva fungerer for deg?

Nå har jeg falt ned på 67,1... I all verden :fnise: Jeg har spist mindre enn jeg pleier, jeg fastet to dager (Kun te og frukt for å kickstarte forbrenninga og bli kvitt litt avfallsstoffer :) ) og jeg har trent.

Jeg drikker veldig mye vann, og spiser ikke store måltider!! Spiser 4-5 ganger dagen, men jeg spiser ikke frokost.

Begynner med lunsj i 11-tiden,

deretter noe frukt og nøtter i 1/2-tiden,

lett middag i 4-tiden, spiser litt rester fra middag i 7-tiden,

og evt noe frukt eller et knekkebrød til kvelds :)

Typisk middag for meg er mye kjøtt, enten fugl eller svin/storfe. Kjøttdeig osv. Litt pasta/kalorifrie nudler, masssse grønnsaker og gjerne litt sjysaus eller noe slikt :laugh:

Om jeg skal kose meg blir det en halv boks mager vaniljekesam og friske bær/nøtter.

Fredag er spisedagen min, da kan jeg stappe i meg hva jeg vil så lenge jeg ikke overskrider 2000 kalorier :)

Egentlig bare en god vane å legge seg på, det å spise ofte og lite. Det krever jo en del disiplin i starten, men det er det som funker for de aller fleste.

Sånn kalorimessig så varierer det fra 800 kcal til 1500 kcal per dag, er ikke alltid jeg spiser like mye kalorier hver dag. Men hvis jeg spiser litt for mye en dag så gjør jeg opp for det neste dag ved å spise litt mindre.

Jeg drikker brus hver dag også, men ikke de med sukker da. Går mye i cola zero og pepsi max. Selvfølgelig en dårlig vane, men herregud.. jeg lever bare en gang og jeg er glad i brus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her vil jeg også være med! :) Jeg veier 78 kilo. Har gått opp 9 kg i løpet av våren/sommeren etter røykeslutt :vekt: Jeg har fått utrolig mange dårlige vaner. Uff. Men nå skal jeg prøve å endre på ting! Og jeg skal klare minst 5 kg. før jul! :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Her vil jeg også være med! :) Jeg veier 78 kilo. Har gått opp 9 kg i løpet av våren/sommeren etter røykeslutt :vekt: Jeg har fått utrolig mange dårlige vaner. Uff. Men nå skal jeg prøve å endre på ting! Og jeg skal klare minst 5 kg. før jul! :Nikke:

Velkommen skal du være. Du kommer med i oversikten for neste uke. Vi har en veiedag hver fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg falt ned på 67,1... I all verden :fnise: Jeg har spist mindre enn jeg pleier, jeg fastet to dager (Kun te og frukt for å kickstarte forbrenninga og bli kvitt litt avfallsstoffer :) ) og jeg har trent.

Jeg drikker veldig mye vann, og spiser ikke store måltider!! Spiser 4-5 ganger dagen, men jeg spiser ikke frokost.

Begynner med lunsj i 11-tiden,

deretter noe frukt og nøtter i 1/2-tiden,

lett middag i 4-tiden, spiser litt rester fra middag i 7-tiden,

og evt noe frukt eller et knekkebrød til kvelds :)

Typisk middag for meg er mye kjøtt, enten fugl eller svin/storfe. Kjøttdeig osv. Litt pasta/kalorifrie nudler, masssse grønnsaker og gjerne litt sjysaus eller noe slikt :laugh:

Om jeg skal kose meg blir det en halv boks mager vaniljekesam og friske bær/nøtter.

Fredag er spisedagen min, da kan jeg stappe i meg hva jeg vil så lenge jeg ikke overskrider 2000 kalorier :)

Egentlig bare en god vane å legge seg på, det å spise ofte og lite. Det krever jo en del disiplin i starten, men det er det som funker for de aller fleste.

Sånn kalorimessig så varierer det fra 800 kcal til 1500 kcal per dag, er ikke alltid jeg spiser like mye kalorier hver dag. Men hvis jeg spiser litt for mye en dag så gjør jeg opp for det neste dag ved å spise litt mindre.

Jeg drikker brus hver dag også, men ikke de med sukker da. Går mye i cola zero og pepsi max. Selvfølgelig en dårlig vane, men herregud.. jeg lever bare en gang og jeg er glad i brus :fnise:

KaloriFRIE nudler? Leste jeg riktig :O Hvor? Hva? Hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...