Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Har vel gått ned ca 1 kg, i løpet av de to ukene jeg har holdt på, tror jeg. Har en gammel og unøyaktig vekt. Men mener bestemt at den viser mindre nå.

Å gå ned en kg i uka ville betydd at jeg måtte spist 800 kalorier pr dag, så det er vel neppe aktuelt for min del... :fnise:



Anonymous poster hash: 269c9...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

27.09.2013

Når jeg stod opp i dag så viste vekta 93 kg blank :)

Dvs siden jeg ble med i denne tråden så har jeg gått ned litt over 1 kg

Vekta mi er ikke helt stabil (verken vekten på kroppen eller den jeg står på), så den varierer noe fra morgen til kveld, og fra dag til dag, men så langt har jeg ikke vært så lavt :)

Endret av Funky Punk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned -0,3 kg siden forrige fredag. Men egentlig har jeg gått ned mer, har nemlig brukt uka til å ta av meg de 0,6 kg jeg la på meg i helgen som var (middag hos svigermor, haha) + litt til :fnise: Så jeg har jo egentlig gått ned 0,9 kg fra mandag til i dag. Veier meg for øvrig nesten hver dag, men fredagen er "offisiell" :Nikke:

I 5 kg før jul-prosjektet: totalt -0,3 kg

Total vektnedgang siden 5.august: 5,7 kg

-0,3 kg er et godt resultat. Det er sant at vi kjemper mot flere kilo hvis vekten varierer, men jeg foretrekker å telle kiloene fra prosjektstarten (startvekten per 20. september).

Jeg veier meg nesten hver dag også og veide litt mindre i går og dagen før, men det er jo fredag det gjelder, så da sier jeg -0,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startsvekt 20. September: 90,2
Vekt idag: 88,9
Total vektnedgang: 1,3kg

Men idag skal jeg inn til oslo på Klovner i kamp konsert, så vi skal ut å spise først og sånn, i tillegg blir det jo alkohol, så dagens kaloriinntak kommer til å bli skyhøyt :laugh: Vi drar også på hytta imorgen, så jeg får prøve å holde meg unna godsaker, og heller gå en skikkelig tur hver dag. Jeg og mini får jo ikke vært med på fjellturer, så vi får heller trille turen. Så dette blir spennende, for jeg pleier å veie meg hver dag for å ha kontrollen, men jeg gidder ikke ta med meg vekten på hytta :laugh: Håper hvertfall ikke jeg går opp i vekt, jeg gjør nok ikke det om jeg er treng med meg selv.

God helg alle sammen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner vekta i dag som min startvekt, da dette bare er min andre dag inn i min nye, sunne livsstil :fnise:

Startvekt: 66,3 kg

Veide mindre enn jeg trodde! Var helt sikker på at etter alt jeg har gafla i meg de siste mnd at jeg ihvertfall hadde gått et par kg, men kroppen min trives veldig godt rundt 66 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil joine!

Jeg skal ikke spise godteri og potetgull også skal jeg spise salat til lunch hver dag.

Planen er å trene også, men jeg har ikke helt bestemt meg for hvor og hvordan. Jeg skal på crossfit trening neste uke, hvis det er morsomt så fortsetter jeg sikkert der. Jeg kunne godt tenkt meg å trene på treningsstudio, siden jeg liker godt å løpe, men jeg er litt usikker på styrke trening. Har noen gode råd i den forbindelse? Er det best å ha et helkropps program?

Jeg skal veie meg senere idag, må bare få kjøpt en vekt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,6 kilo denne uka :hoppendeglad:

Veier meg bare på fredager. Dette for å ikke bli for opphengt i det :) Og siden jeg ammer satser jeg på å gå sakte og "sunt" ned i vekt med å spise sunnere/renere, og ikke søtt på hverdagene + å trene.

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter/gutter

Da har vi de første resultatene. Jeg prøvde å organisere navnene og tallene, så se her.

Anonymbrukere kan skrive sitt "nick" hvis de vil kjene seg igjen. Ellers kan de se på startvekten.

post-53821-0-24591800-1380282816_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med. :)

Jeg trener for tiden etter The Butt Bible, samtidig som jeg prøver å spise noenlunde "riktig".

27.09.: - 0,7 kg (- 1 cm rundt midjen)

Har gått ned -0,3 kg siden forrige fredag. Men egentlig har jeg gått ned mer, har nemlig brukt uka til å ta av meg de 0,6 kg jeg la på meg i helgen som var (middag hos svigermor, haha) + litt til :fnise: Så jeg har jo egentlig gått ned 0,9 kg fra mandag til i dag. Veier meg for øvrig nesten hver dag, men fredagen er "offisiell" :Nikke:

I 5 kg før jul-prosjektet: totalt -0,3 kg

Total vektnedgang siden 5.august: 5,7 kg

Hva er startvekta deres per ca 1 uke siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pheew, første styrkeøkt på 4 mnd unnagjort. Jeg klarte bare én beinøvelse! Goblet squat. Etter det var beina mine helt GELÉ!! Fikk trent litt armer, bryst og skuldre da, og tok i tillegg planken. Kjenner meg litt rar nå etterpå, haha. Lenge siden jeg har trent styrke!

Så nå sitter jeg med ettertreningsmåltidet mitt; to speltlomper med kokt skinke, eggerøre og avokado! :-) Og selvfølgelig en sukkerfri Red Bull, det er jo standard meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta går fort nedover altså! :)

Ligger nå på 68,4kg :danse: Selv om jeg spiste et gigantisk pizzastykke igår kveld.. menmen, det kan trenes vekk! :D Bruker den Myfitnesspal-appen til å telle kalorier og trening, den funker supert!

Gleder meg greit til jeg er under 65kg altså.. Føler meg skikkelig blubbete enda :(

Bare å sende meg pm om noen trenger motivasjon eller en buddy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter/gutter

Da har vi de første resultatene. Jeg prøvde å organisere navnene og tallene, så se her.

Anonymbrukere kan skrive sitt "nick" hvis de vil kjene seg igjen. Ellers kan de se på startvekten.

Vekta mi etter en uke nå er 68,4kg :) Veide akkurat 70,1 når jeg begynte på denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg fått meg vekt og fått veid meg! Jeg var 64,6 så det er altså startvekten min. Vil gjerne ned til 60 før jul :) Håper at det var greit at jeg slang meg på litt sent!

Lykke til alle sammen og god helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt (2 dager siden): 79,8

Dagens: 78,5

Totalt: -1,3kg :hoppe:

Mye vann, men merker jeg har blitt nøye med kostholdet denne uken :) går også på en egenkomponert lavkarbo, har gjort det siden mai og har gått ned totalt 17,4 kg. :)

AB2

Anonymous poster hash: 90871...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjemperesultat!!! Stå på!

Takktakk :) Hadde to dagers faste med massse grønn te og litt frukt for å rense kroppen :) Det setter igang forbrenninga noe helt utrolig hos meg :) Ligger også på rundt 1200 kalorier til dagen og trener 10 minutter hver dag :fnise: Det gjør virkelig susen det altså!

Ser ikke så mye forskjell da, men det kommer vel etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...