Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Jeg også merket bare et par som slanker seg på en ekstrem måte. Samtidig, hvem er vi å bestemme hvem som får være med i denne tråden? Alle er velkommen og så ser vi resultatene på slutten. Jeg er sikker på at de som spiser bra og sunt kommer til å vise gode resultater også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AB fra første siden i tråden her. Jeg veier 58 kg nå... opp en kg ca, altså. Herregud, så vanskeilg dette skal være. Hadde besøk av kjæresten, og det ble en del kaker osv, også ble det to dager med trøstespising da han dro hjem igjen (avstandsforhold). Så her står det fortsatt på stedet hvil ...

Blir så oppgitt av meg selv iblant!

Men nå er det i gang igjen! Og denne gangen skal jeg begrense meg til 1200 kalorier pr dag!



Anonymous poster hash: 269c9...ca6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sengaia

I går spiste jeg så mye at jeg ikke turte å veie meg i dag... har mensen også, lurer på om man ikke veier litt mer av det også... så jeg hadde sikkert bare blitt nedbrutt av å se vekta i dag ;-P Jeg skal være flinkere i dag, så får vi se i morgen åssen det har gått siden sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wihuu, 66,9kg ble min vekt idag! Fin bursdagsgave altså :fnise: Har snart nådd målet med 5 kg allerede! Har fått mye mer energi også og kroppen min føles mye bedre, det var slitsomt den første uka men så ble det mye enklere og magen er blitt vandt til mindre mat!

Idag skal jeg ut og feire og feite meg opp igjen :bolledeig: Så matplanen idag er:

Kake

Kake

Svær porsjon kyllingsandwich og pommes frites

Cola

Sjokolade

Rekechips (Åherre.. noen som vet hvor mye kalorier de inneholder? Det er sååå godt!)

Litt godt i flask...-glasset mener jeg :plystre:

Kake

Og trolig noe usunn nattmat, kebab eller burger!

Å guuud som jeg gleder meg! Foodheaven! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også merket bare et par som slanker seg på en ekstrem måte. Samtidig, hvem er vi å bestemme hvem som får være med i denne tråden? Alle er velkommen og så ser vi resultatene på slutten. Jeg er sikker på at de som spiser bra og sunt kommer til å vise gode resultater også.

Sånne sykehusdietter er jo ekstremt, men er et kaloriunderskudd så ekstremt?

Jeg synes det fungerer å begynne lavt og bygge seg oppover etterhvert som forbrenningen og treningen setter seg i kroppen, jeg spiser mer nå enn jeg gjorde forrige uke for eksempel :) Men altså, det å ligge på 500 kcal til dagen er jo for lite i lengden! Det har jeg erfart selv, da kræsjer man skikkelig tilslutt :/

Jeg er verdens mest utålmodige menneske, så hvis jeg ikke ser resultater etter et par dager så gir jeg opp :fnise: Det er derfor jeg må ha en sånn "kickstart". Samt at kroppen min har lett for å gå ned til 65/64 kg, men etter det begynner det å gå veeeeldig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg dele mine resultater. Ikke all verden, men går jo ned. Vekttap denne uka er på - 0,5 kg.

Totalt i prosjektet: -1,1 kg

Det er jo kjempebra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel bare 1-2 stk her som går på en litt merkelig diett her.

Virker som at flertallet spiser normalt og sunt.

Det har du rett i. Og det var vel de to jeg la merke til. :)

Anonymous poster hash: bbe83...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også merket bare et par som slanker seg på en ekstrem måte. Samtidig, hvem er vi å bestemme hvem som får være med i denne tråden? Alle er velkommen og så ser vi resultatene på slutten. Jeg er sikker på at de som spiser bra og sunt kommer til å vise gode resultater også.

Jeg mente selvsagt ikke at de ikke kunne være med i tråden, jeg bare kommer med et velment råd. Har sett så mange prøve og feile - med ekstreme kurer. Og det er gjerne de som slanker seg om igjen og om igjen som tyr til slike ekstreme kurer - det burde fortelle dem at det ikke fungerer i lengden.

Wihuu, 66,9kg ble min vekt idag! Fin bursdagsgave altså :fnise: Har snart nådd målet med 5 kg allerede! Har fått mye mer energi også og kroppen min føles mye bedre, det var slitsomt den første uka men så ble det mye enklere og magen er blitt vandt til mindre mat!

Idag skal jeg ut og feire og feite meg opp igjen :bolledeig: Så matplanen idag er:

Kake

Kake

Svær porsjon kyllingsandwich og pommes frites

Cola

Sjokolade

Rekechips (Åherre.. noen som vet hvor mye kalorier de inneholder? Det er sååå godt!)

Litt godt i flask...-glasset mener jeg :plystre:

Kake

Og trolig noe usunn nattmat, kebab eller burger!

Å guuud som jeg gleder meg! Foodheaven! :ler:

Gratulerer! Håper du ikke opplever det som de fleste andre opplever med så rask vektnedgang - at de spretter opp igjen. :)

Anonymous poster hash: bbe83...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente selvsagt ikke at de ikke kunne være med i tråden, jeg bare kommer med et velment råd. Har sett så mange prøve og feile - med ekstreme kurer. Og det er gjerne de som slanker seg om igjen og om igjen som tyr til slike ekstreme kurer - det burde fortelle dem at det ikke fungerer i lengden.

Gratulerer! Håper du ikke opplever det som de fleste andre opplever med så rask vektnedgang - at de spretter opp igjen. :)

Anonymous poster hash: bbe83...4ab

Går vanligvis veldig fort ned til "matchvekta" mi, der kan jeg holde det stabilt så lenge jeg ikke spiser masse junk (noe jeg gjorde etter operasjonen min og bare lå stille.. da blir man fort noen kg tyngre).

Det man går opp fort går man fort ned igjen :) Det er mellom 65-63kg jeg begynner å slite med å gå ned i vekt, da tar det mye lengre tid.

Jeg ligger jo på rundt 1200 kalorier dagen, det går litt opp og litt ned selvfølgelig, men jeg prøver å ikke spise mat som er stappa med kalorier og prøver å spise mest mulig protein :)

Jeg vil ikke si at det er en usunn måte å gå ned i vekt på, jeg kan trene bort 500 kalorier selv om jeg spiser 1200 uten noe problem. Har aldri hatt noe problem med det før, og jeg har en veldig stillesittende jobb. Du kan gå med ganske mye kaloriunderskudd uten at det blir veldig usunt, kroppen må jo spise av fettet. Jeg har jo ingen mål med å bygge muskler (heller omvendt, jeg vil ikke ha de gigantiske leggmusklene :fnise: ) sålenge jeg opprettholder den styrken jeg har (som det har blitt mer av etter treningen) så tror jeg ikke det er noe stort problem :)

Noen kg her er sikkert litt vannvekt også, og jeg tok jo en detox de to første dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra for deg at du har funnet noe som fungerer. Men når du skriver at du "vanligvis" går veldig fort ned til matchvekten din, er det noe som sier meg at du har slanket deg før. Og lagt på deg igjen. Ja, my point exactly.

Men nå melder jeg meg ut herfra, lykke til alle sammen! :blomst:



Anonymous poster hash: bbe83...4ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, ikke for å være frekk eller komme med unødvendige kommentarer, men jeg reagerer på at enkelte spiser veldig lite her inne...? Sikker på at dere heller ikke vil teste ut livsstilendring istedet for syke slankekurer? Å gå ned i vekt er faktisk ingen quick fix, og når jeg leser flere av innleggene her, virker det som flere av dere har slanket dere før - altså den forrige slankekuren var ikke spesielt vellykket....

Og det er galskap å ligge så lavt som 500-600 kalorier pr. dag, det er å be om en kjempesmell.

Men lykke til alle sammen!

Anonymous poster hash: bbe83...4ab

Jeg antar det er meg du sikter til her?

Jeg syntes vel egentlig at hver enkelt må få lov til å følge den veien som fungerer for en selv. Jeg prøvde dette senest i sommer og det er noe som har gitt meg resultater. Og jeg har heller ikke lagt på meg igjen, saken er bare den at jeg gjerne vil ned enda noen kg. Og siden dette er noe som har vist seg å fungere for meg, prøver jeg meg igjen, selv om det er vanskelig å spise så lite over flere dager.

Om dette hadde vært riktig måte for deg personlig å gå ned på, er jo ikke sikkert og kanskje hadde akkurat du gått på en smell ved å prøve denne dietten og den hadde fungert dårlig for deg.

Men jeg har aldri gått på noen smell ved å følge dette opplegget, og kan ikke se hvorfor jeg skulle gjøre det nå heller?

ps skal veie meg når jeg kommer hjem, glemte det i dag morges :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, da var det veiedag igjen. Jeg har tilbrakt uken hos mamma og da har det dessverre blitt en del usunn mat, så vekten min idag er 62,5. Ca det samme som forrige uke.

Også får man vel si GRATTIS MED DAGEN SJOKOLADENØTT!!! :D

Endret av Lindsay Bluth
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

AB fra første siden i tråden her. Jeg veier 58 kg nå... opp en kg ca, altså. Herregud, så vanskeilg dette skal være. Hadde besøk av kjæresten, og det ble en del kaker osv, også ble det to dager med trøstespising da han dro hjem igjen (avstandsforhold). Så her står det fortsatt på stedet hvil ...

Blir så oppgitt av meg selv iblant!

Men nå er det i gang igjen! Og denne gangen skal jeg begrense meg til 1200 kalorier pr dag!

Anonymous poster hash: 269c9...ca6

Hvis jeg ikke tok feil, så har jeg registrert at din startvekt er 58 kg. Altså, du gikk ikke ned, emn du gikk ikke opp heller. Bare vær mer målrettet denne gangen, så klarer du det fint.

Jeg er selv i avstandsforhold og må si at det er da jeg er alene og ikke gidder å lage ordentlige middager at jeg spiser usunt. Veier aldri det samme/mindre etter de dagene vi er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Wihuu, 66,9kg ble min vekt idag! Fin bursdagsgave altså :fnise: Har snart nådd målet med 5 kg allerede! Har fått mye mer energi også og kroppen min føles mye bedre, det var slitsomt den første uka men så ble det mye enklere og magen er blitt vandt til mindre mat!

Idag skal jeg ut og feire og feite meg opp igjen :bolledeig: Så matplanen idag er:

Kake

Kake

Svær porsjon kyllingsandwich og pommes frites

Cola

Sjokolade

Rekechips (Åherre.. noen som vet hvor mye kalorier de inneholder? Det er sååå godt!)

Litt godt i flask...-glasset mener jeg :plystre:

Kake

Og trolig noe usunn nattmat, kebab eller burger!

Å guuud som jeg gleder meg! Foodheaven! :ler:

Gratulerer med dagen. Jeg må si at du er så flink med vektnedgang at du nesten ikke får lov til å være med her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wei Wei

Startvekt: 62 kg.

Vekt idag: 60,6 kg.

Vektnedgang uke 1: 0

Vektnedgang uke 2 og totalt: - 1,4 kg.

For et pangstart!!! Bra jobbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bra for deg at du har funnet noe som fungerer. Men når du skriver at du "vanligvis" går veldig fort ned til matchvekten din, er det noe som sier meg at du har slanket deg før. Og lagt på deg igjen. Ja, my point exactly.

Men nå melder jeg meg ut herfra, lykke til alle sammen! :blomst:

Anonymous poster hash: bbe83...4ab

Har gått litt opp og ned ja, men nå sist var det operasjonen, før det har det vært skade i ankelen som satt meg ut av spill :P Jeg er vanligvis veldig aktiv ellers, så med en gang jeg ikke kan ut og gå tur eller jogge så legger jeg på meg veldig fort.

Nå har jeg ingenting som skal stoppe meg, hvis jeg ikke brekker foten eller noe sånt da.. hadde vært typisk min flaks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

For et pangstart!!! Bra jobbet.

Tusen takk, er fornøyd selv! Kroppen har vel fått sjokk av at jeg ikke spiser godteri hver dag lenger :) Pleide å spise mye godteri hver dag.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen. Jeg må si at du er så flink med vektnedgang at du nesten ikke får lov til å være med her :ler:

Tuuusen takk alle sammen for gratulasjoner! :danse:

Det stopper nok opp for meg og, hahah :fnise: Jeg er bare inne i en god periode med masse energi og trening og sunn mat. Må bare passe på at disse kjærestekiloene ikke kryper seg på igjen, blir jo fôra som en gris når jeg er med kjæresten! Svigers lager så mye god mat og kaker og guuuuuud.. Kan ikke være der hele tida kjenner jeg :ler:

Man må jo kose seg litt og da, spesielt idag! Bursdager og lørdag/fredag er kosedager :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...