Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

68,1! :danse: Gått ned et kilo! Hva i all verden er det jeg gjør for å gå ned et helt kilo i uka! Aldri skjedd før uansett hvordan jeg spiste og hvordan jeg trente! Woho!:D

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Er du AB1, AB2 eller AB3? Jeg kan ikke se hvilken bruker vekten tilhører til, så vanskelig å registrere deg. Hva var utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opp 0,7 siden forrige fredag :( Men det er nok vannvekta som går opp og ned. 67,8 i dag, 67,1 i går og under 67 tidligare i veka. Ser ut som vekta egentlig har stoppa opp. Skulle gjerne vore ned ein par kg til, under 65 er målet. Satser på det hjelper når formen tillater litt meir trening, blitt mykje sofatid siste veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 94,8 idag.

Det er -0.4 siden forrige uke. Ikke store fremgangen, men jeg spiste alt for mye salt igår, og drakk ikke nok vann.

Totalt har jeg gått ned 8.2 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du AB1, AB2 eller AB3? Jeg kan ikke se hvilken bruker vekten tilhører til, så vanskelig å registrere deg. Hva var utgangspunktet?

Mulig jeg er samme AB:P Kan jo signere med Lolla heretter så det blir lettere?:) Orker ikke lage ny bruker for denne tråden(folk som vet hvem jeg er her på KG:P).

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en AB1 som i starten veide 58 kg, AB2 - 79 kg så det er forskjellige personer. Skal skrive deg som Lola. Hva er starvekta di? Jeg fører jo oversikt på første innlegget i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som opplever å gå NED i vekt når tante rød kommer? :P

Anyways; jeg vil og være med!:D

Jeg har nettopp mista ett kilo, så er 69,2kg nå, men målet før jul er 65-66kg:) Men målet totalt er 60kg.

Har nok primært fokus på kosthold fordi jeg ikke har råd til treningssenter og tørr ikke jogge ute her jeg bor:\ Tenkte egentlig å kjøre litt kroppsvekt intervall og styrketrening hjemme, men nå puster eksamensnervene meg i nakken og hvisker: Leeeeees! :fnise:

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Vi har en AB1 som i starten veide 58 kg, AB2 - 79 kg så det er forskjellige personer. Skal skrive deg som Lola. Hva er starvekta di? Jeg fører jo oversikt på første innlegget i tråden.

Det ovenfor er i alle fall mitt første innlegg, så jeg skal signere med Lolla heretter:)

Anonymous poster hash: 86e1e...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fungerer denne dietten?

Man skal spise under 15 gram karbohydrater hver dag, og de skal kommer fra grønnsaker og salat. Så skal man spise mye proteiner og fett. Fett i form av avokado og div meieriprodukter. Men går ikke vekten nedover må man kutte på meieriproduktene :) Det er mye egg, meierismør, brokkoli, salat, kylling, svin, fisk, blomkål, skinke, kalkun ooosv. Men NADA karbs. Ikke engang en banan.

Fett forbrenner fett. Og når kroppen ikke får noe karbohydrater (som er kroppens vanlige energikilde) MÅ den bruke fett som energikilde. Og slik brenner den fett av kroppen din. Rart forklart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag viste vekta 68,6 kg! :D

- 1,4 kg. Endelii begynner den å gå nedover!

Ble supermotivert til å fortsette når jeg så det tallet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens veiing viste 89.1 kg så målet mitt er egentlig oppnådd nå da.

Har bestemt meg for at fra og med nå så skal jeg ta ting med ro og ikke hige etter å gå ned så mye mer.

Er veldig fornøyd med kroppen min nå, og har større utvalg i klær når jeg skal shoppe.

Om jeg går ned til 85 kg så gjør ikke det så mye, men jeg vil ikke gå noe særlig under det iallefall

Gratulerer med å ha oppnådd målet ditt!!! :D :D :D Du får feire med å kjøpe deg noen nye dine klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var legen misfornøyd med vekttapet ditt? :O

Han mener det blir for mye for meg da jeg har infeksjoner og dritt i tillegg.

Egentlig startvekt rundt to uker før vi begynte i denne tråden: 76-78 kg

Startvekt for denne tråden: ca. 73 kg

Uke 1: 72,1 kg

Uke 2: 71 kg

Uke 3: 70,1 kg

Uke 4: 69,2 kg

Uke 5: 68,8 kg

Uke: 6: 68,4 kg

Uke 7: 68,4 kg

Ingen vektnedgang - som forventet. Får sukkervann rett i blodårene for tiden, så hadde vært merkelig om jeg gikk ned i vekt nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Gratulerer med å ha oppnådd målet ditt!!! :D :D :D Du får feire med å kjøpe deg noen nye dine klær ;)

Takk :)

Har kjøpt 3 nye bukser og en jakke, og var så fornøyd at jeg kunne velge mellom flere alternativer i klesbutikken :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt (i sommer): 73 kg

Startvekt denne tråden(9.11): 68 kg

Vekt i dag: 66,7 kg

Ned 1,3 kg på ei uke :) 1,7 kg igjen til målet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grapefrukt

Denne uken begynte så bra 1300 kalorier (tirs.-fred.), men i går endte det med hele 3000 kalorier. 1000 kalorier fra mat (var ute å spiste) 2000 kalorier fra vin og øl. Huff! Det betyr at jeg egentlig har ødelagt denne uken da antall kalorier i minus nå er 400 (1 kg= 7000), Får prøve å spise 1000 kalorier i dag, og samme i morgen for å redde meg litt inn.

Har ikke gått ned noe denne uken heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke veid meg på fredag, men veide meg nå nettopp - 94,2 kg. Dvs. ned 5,8 kg totalt. Håper å klare et par kilo til før jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mensen har kommet, så jeg håper å miste i allefall en del av den kiloen jeg gikk opp de siste dagene. Rekker vel ikke det til veiedagen i morgen, men håper i alle fall å se 62 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grapefrukt

Har gått ned en cm rundt livet og en cm rundt magen på 4 dager! Håper at måledagen på søndag viser like positivt! Vet egentlig ikke om jeg har mistet fett, vann, eller luft, men jeg kjenner faktisk litt forskjell når jeg sitter. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen har kommet, så jeg håper å miste i allefall en del av den kiloen jeg gikk opp de siste dagene. Rekker vel ikke det til veiedagen i morgen, men håper i alle fall å se 62 tallet.

Hvorfor veier du deg ikke bare en gang pr syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...