Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Grapefrukt

42 dager til jul nå, jenter!!!!

Jeg har ca 3 kg til målet mitt og gir ikke opp. :)

Samme her, 3 kilo! Vi får bare ta siste innspurt med en skikkelig dose go hard or go home mentalitet :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 dager til jul nå, jenter!!!!

Jeg har ca 3 kg til målet mitt og gir ikke opp. :)

Samme her, 3 kilo! Vi får bare ta siste innspurt med en skikkelig dose go hard or go home mentalitet :trene:

Flinkinger!! Jeg har bare 1 kg igjen av det orginale før jul målet mitt, så satser på at det skal gå bra :) Men den største utfordringen tror jeg blir å holde vekten stabil i løpet av julen. Planen er jo å gå videre nedover etter jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagde meg en ny bruker jeg, siden dette er en av de eneste trådene jeg skriver i uansett. Det er jeg som kalte meg Jenna tidligere.

Idag var vekta endelig litt ned igjen. Mensen er over, så da håper jeg at det blir ennå litt mer ned før fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned igjen helgekiloane, så håpar det fortsetter å gå veien fram mot jul. Blir utfordring med alle julebord og selskap framover, og kanskje like stor utfordring å holde vekta i jula.

Vertfall under 2 kg til julemålet, og knappe 4 kg til endelig mål. Going good! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

68,3 i morres :danse: 2-3 kilo igjen til målet! Men sier ikke neitakk til å ta av meg mer heller;D



Anonymous poster hash: 86e1e...f03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grapefrukt

Merker at det frister litt med smågodt nå, men jeg skal holde meg sterk. Om en time får jeg uansett ikke lov til å spise noe mer. Jeg får prøve å holde fokuset på andre ting.

Vekt søndag 60,9, vekt i dag 60,0. Regner med at det bare er vann. Har ikke gått ned noen cm, men regner ikke med at de løsner før 1 måneds tid.

Så flinke alle sammen er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere! Jeg prøver meg på Ketolysedietten og ser om ting går litt fortere her. Satser på å komme meg til 65 kg til jul! MÅ MÅ MÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere! Jeg prøver meg på Ketolysedietten og ser om ting går litt fortere her. Satser på å komme meg til 65 kg til jul! MÅ MÅ MÅ

Hvordan fungerer denne dietten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Denne uken har det gått veldig bra for min del :)

Siden forrige fredag: - 0,8 kg

Totalt i "5 kilo før jul"-prosjektet: -4,5 kg ( :danse: )

Totalt siden livstilsendring 5.august: - 9,9 kg

Wei Wei: Slik jeg har forstått det (veldig kort forklart) er ketolysediett en ganske streng form for lavkarbo, der man skal spise svært lite karbohydrater, og heller spise fett og protein. Så havner kroppen i ketose, som er en form for fettforbrenning. Selv har jeg mest tro på å finne en balanse i kostholdet man kan leve med på sikt, men for noen fungerer denne dietten som en "kickstart" :)

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 99,8 i morrest. TOSIFRA!!! (hvordan feirer man uten mat, igjen...? :P) Ned 0,9 kg siden forrige uke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Vekta viste 99,8 i morrest. TOSIFRA!!! (hvordan feirer man uten mat, igjen...? :P) Ned 0,9 kg siden forrige uke.

Hurra !! Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke boblebrus og Maryan! :D

Vekten idag var veldig skuffende; 61,9, ca det samme som forrige uke. Det verste er at jeg var 60,8 i begynnelsen av uken og jeg har holdt meg til kalori tallet mitt og trent 3 ganger :/

Jaja, får håpe det slipper til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holy crap!! Har gått ned sykt mye denne uka.. Men det skal sies at jeg har hatt omgangssyken de siste dagene da...

Vekt i dag: 63,4 kg

Vektnedgang denne uka: 4,4 kg

Vektnedgang totalt i "5 kg før jul": 6,3 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pinkgirl

Jeg skal kjøpe badevekt i dag. Gruer meg til å finne ut hva jeg veier, har ikke veid meg på mange måneder. Er redd jeg aldri har veid så mye som jeg gjør nå. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal kjøpe badevekt i dag. Gruer meg til å finne ut hva jeg veier, har ikke veid meg på mange måneder. Er redd jeg aldri har veid så mye som jeg gjør nå. :rolleyes:

Lykke til! Anbefaler å kjøpe en sånn digital en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dagens veiing viste 89.1 kg så målet mitt er egentlig oppnådd nå da.

Har bestemt meg for at fra og med nå så skal jeg ta ting med ro og ikke hige etter å gå ned så mye mer.

Er veldig fornøyd med kroppen min nå, og har større utvalg i klær når jeg skal shoppe.

Om jeg går ned til 85 kg så gjør ikke det så mye, men jeg vil ikke gå noe særlig under det iallefall

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

68,1! :danse: Gått ned et kilo! Hva i all verden er det jeg gjør for å gå ned et helt kilo i uka! Aldri skjedd før uansett hvordan jeg spiste og hvordan jeg trente! Woho!:D



Anonymous poster hash: 86e1e...f03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...