Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)


Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Vil også gjerne bli med :)

håper å kunne gå ned 5 kg, men håper vel egentlig å greie å komme dit innen utgangen av Oktober. ( for da har jeg planer om shoppingtur, men det forutsetter at jeg er under 70 kg til da) eller jeg håper å gå ned til 70 innen utgangen av Oktober. uff dette ble rotete.

Startet i forrige uke på ca 73,5 kg og veide 72,5 på søndag morgen denne uka :takke: .

Prøver først å nå målet mitt med veldig intensiv trening samt kostholdsjusteringer, men går ikke det kommer jeg til å prøve diett, men ingen trening. Prøvde den som går under betegnelsen stoffskiftekuren nå i sommer og gikk ned ca 5 kg på 2 uker med det. Har ikke gått opp igjen, siden da, men så har jeg også iherdig prøvd å komme ned noen få kg til , så har ikke akkurat overspist hehe. Så hivs alt skulle feile og vekta ikke er under 70 når det er ca 2 uker igjen av måneden, blir det ekstrem diett på meg ... uff heheh.

utfordringen min i forhold til spising har alltid vært kveldene, da får jeg gjerne alltid lyst på et eller annet før jeg skal legge meg og alt for ofte er veien til kjøleskapet kort. Spiser egentlig sunt og har ikke lagt på meg på flere måneder nå, men lurer av og til på om kroppen min rett og slett har blitt vant med å leve på 1500 kcal og er fornøyd med det.

Endret av Atrix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter en uke på hytta med foreldre som lager god mat mye godis har vekta skutt til værs igjen, men jeg veide meg nå på dagen etter vi kom hjem, så håper vekta viser noe mindre imorgen tidlig! :laugh: Heldigvis tok jeg ikke helt av med godteriet, så det kunne nok vært værre. Jeg var også ute å gikk/jogga hver dag, så helt ubrukelig har jeg ikke vært!

Spent på deres resultater imorgen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den stoffskiftekuren er ikke til å anbefale :P Men ja, det funker, og det funker som en slags detox.

Idag veide jeg 68,0kg igjen :) Selv med stor middag igår og kake.. Bursdager altså.. :fnise:

Håper å ha gått ned litt til imorgen! Da er det offisiell veiedag!

Ellers idag har jeg ikke spist så utrolig mye da jeg har sovet til.. kremt.. halv to. Men jeg har seinvakt på jobb idag, og trengte å sove ut litt.

Så idag har jeg fått i meg:

Et kakestykke (Krydderkake med glasur, ikke svære saken.) Å så sunne vi er! :fnise:

En brødskive med ost, skinke og paprika

Kyllingsalat med creme fraiche dressing

Til kvelds blir det en kyllingfille med grønne saker ved siden av :biggrin:

Spiser jeg innmari lite eller noe? Synes folk dytter i seg så mye mat.. Jeg spiser aldri frokost, og aldri etter klokken 9 på kvelden. Og jeg har alltid vært ganske småspist av meg, sånn utenom når jeg føler for å stappe i meg en hel pizza og en sjokoladeplate.. Hahah, det skjer heldigvis ikke altfor ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Offisiell veiedag! Var veldig spent, iom. at vekta stort sett har stått bom stille denne uka (til tross for at jeg synes jeg har vært veldig flink) Men de siste dagene "løsnet" det plutselig :danse:

Siden forrige fredag: - 0,7 kg

Totalt i "5 kg til jul"-prosjektet: - 1,0 kg

Totalt siden livstilsendring 5.august: - 6,4 kg

:danser:

Endret av boblebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke boblebrus! :D

Min vekt idag var 62,6 kg. Startvekt forrige uke var 64,4, så da har jeg gått ned 1,8 kg!

Jeg har holdt meg heeelt unna godteri, sjokolade og potetgull denne uka, og det der ut til at det virket. Hadde faktisk ikke trodd det.. Det sies vel at det er mest vann man mister den første uka etter en kostholdsendring, selvom jeg ikke helt skjønner hvordan det skjer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Opp den kiloen jeg gikk ned forrige uke, så veier 94 kg.

Kom ikke som noen overraskelse da :)

Rettelse. Veide faktisk 93.7, så har gått opp 700 gram siden sist fredag.

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det +1kg, altså 89,9. Sånn går det når man tar en uke pause :laugh:

Jeg kommer slankere tilbake neste uke :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Dere somskal ned i vekt, hva gjør dere for å bli kvitt sulten? Prøvd å drikke mye vann, men begrenset hvor mye man kan drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere somskal ned i vekt, hva gjør dere for å bli kvitt sulten? Prøvd å drikke mye vann, men begrenset hvor mye man kan drikke.

jeg drakk også bøttevis med vann da jeg holdt på med stoffskiftekuren. Det hjelper mot den verste sulten, men drakk opptil 1,5 liter av gangen for å få særlig metthetsfølelse etter hvert og så går som regel effekten bort etter 1-2 timer igjen, men da går det jo an å bøtte på med mer vann hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dere somskal ned i vekt, hva gjør dere for å bli kvitt sulten? Prøvd å drikke mye vann, men begrenset hvor mye man kan drikke.

Jeg spiser når jeg er sulten og spiser til jeg er mett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Jeg prøver å velge mat som metter, dvs. mat som gir få kalorier, samtidig som den fyller godt i magen og holder blodsukkeret stabilt. Er aldri sulten, og opplever kun godterisug når jeg har pms.

Mat man blir mett av: https://www.google.no/search?q=mat+man+blir+mett+av&oq=mat+man+blir+mett+av&aqs=chrome..69i57j69i60l4j0.3074j0&sourceid=chrome&espvd=210&es_sm=93&ie=UTF-8

Takk.

jeg drakk også bøttevis med vann da jeg holdt på med stoffskiftekuren. Det hjelper mot den verste sulten, men drakk opptil 1,5 liter av gangen for å få særlig metthetsfølelse etter hvert og så går som regel effekten bort etter 1-2 timer igjen, men da går det jo an å bøtte på med mer vann hehe.

Samme her.

Jeg spiser når jeg er sulten og spiser til jeg er mett.

Hvor fort går du ned i vekt da? Og spiser du noe spesielt? Jeg prøver meg med å kutte ut alt godteri, drikker mer kalorier, og mer kjøtt og grønnsaker i kostholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...