hjertesukka Skrevet 22. april 2016 Forfatter #561 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Det er mye morsomt man kan lage med vann også: GOD HELG! (Men dette er ikke hos meg, altså.) Endret 22. april 2016 av hjertesukka tillegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. april 2016 #562 Del Skrevet 22. april 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 23. april 2016 Forfatter #563 Del Skrevet 23. april 2016 Det har snødd litt her i natt! Men når sola får tak, så forsvinner det vel. Heldigvis at jeg tok inn noen spirer i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 23. april 2016 Forfatter #564 Del Skrevet 23. april 2016 Denne skal jeg skaffe meg; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. april 2016 Forfatter #565 Del Skrevet 24. april 2016 En gavmild og generøs hageentusiast gav meg denne flotte klematisrota i dag, og jeg har spadd og vannet....puh, men hvis resultatet blir som på bildet, så er det verdt all strevet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. april 2016 Forfatter #566 Del Skrevet 25. april 2016 Juhu, da har jeg vært og kjøpt meg den hvite hageportalen! I skrivende stund ligger den fremdeles innpakket i bilen, så jeg ser at dette kan bli et ukesprosjekt og vel så det. Men det står da på nett at den er "easy to assemble" og det håper jeg virkelig stemmer. Gleder meg syk til å se hvordan det blir, med slyngplanter og alt. Ja, den skal altså stå til høyre for den klematisrota. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. april 2016 #567 Del Skrevet 26. april 2016 Den hageporten har jeg sett litt på også, veldig koselig Og så kjekt med plantegave! Håper den trives godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. april 2016 #568 Del Skrevet 26. april 2016 Portal heter det vel, ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 26. april 2016 Forfatter #569 Del Skrevet 26. april 2016 Takk for lykkønskninger, ja jeg er overmåte spent på den. Og nå er altså hageportalen oppe! Kan anbefale en sånn, kjøpte den på Clas Olsson og den lå nedpakket i en håndterlig eske som til og med jeg greidde å dytte inn i bilen og opp bakken. Og selv om det var en del skruing, så går det ikke lang tid før en får dreisen på det. Gode redskaper, god plass og god tid er litt viktig da. Har flytta en blå klematis til den andre siden på portalen og er like spent på den. Den stod nemlig på et veldig vått og skyggefullt sted og så ikke ut til å trives noe særlig.- Nå har jeg store forhåpninger til begge plantene. I det hele tatt; knallforventninger til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 26. april 2016 Forfatter #570 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) Endret 26. april 2016 av hjertesukka 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 26. april 2016 Forfatter #571 Del Skrevet 26. april 2016 Verste jobben var i grunnen å få det sånn noenlunde rett vinkel og hente sand i bøtter nede i veien. Skal prøve å få tak i noe gammel murstein og legge rundt, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. april 2016 #572 Del Skrevet 28. april 2016 Så fint det ble - blir lekkert med klematis på den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. april 2016 #573 Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Jeg kjøpte en pergola i fjor som jeg enda ikke har fått opp så jeg skal nok ikke kjøpe noe før den er på plass! Men, det trengs en del forarbeid med bakken før jeg får den opp - aner ikke når jeg skal få tid til det! Var meningen å få fikset det i vinter .. men det ble det ikke noe av gitt Ganske dumt egentlig, for jeg har mange roser, litt klematis + rips stående fra i fjor som jeg skal plante rundt den .. og nå merker jeg at jeg klør i fingrene etter å plante de andre steder Endret 28. april 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. april 2016 #574 Del Skrevet 28. april 2016 Må også legge til at første tulipan har blomstret her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 28. april 2016 Forfatter #575 Del Skrevet 28. april 2016 Gratulerer med første tulipan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2016 #576 Del Skrevet 29. april 2016 Den 28.4.2016 at 18.02, hjertesukka skrev: Gratulerer med første tulipan! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. april 2016 Forfatter #577 Del Skrevet 29. april 2016 Like måte! Her har det bare komt 5 rosa tulipaner ennå, men jeg venter spent på en gjeng med en mørk, mørk farge som jeg kjøpte på nettet i fjor. Nesten sorte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2016 #578 Del Skrevet 29. april 2016 Herlig! Mange på gang her også! Og så er det like før løytnantshjertene åpner seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. april 2016 Forfatter #579 Del Skrevet 30. april 2016 Fant dette på en fransk hageside: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. april 2016 Forfatter #580 Del Skrevet 30. april 2016 Den 28.04.2016 at 14.58, Rumle skrev: Jeg kjøpte en pergola i fjor som jeg enda ikke har fått opp så jeg skal nok ikke kjøpe noe før den er på plass! Men, det trengs en del forarbeid med bakken før jeg får den opp - aner ikke når jeg skal få tid til det! Var meningen å få fikset det i vinter .. men det ble det ikke noe av gitt Ganske dumt egentlig, for jeg har mange roser, litt klematis + rips stående fra i fjor som jeg skal plante rundt den .. og nå merker jeg at jeg klør i fingrene etter å plante de andre steder Har også vurdert å få meg en pergola. Det er tross alt en del vind og litt regn i løpet av sommeren og vi vil jo ha det så lunt som mulig. Tenkte å ha den over kosekroken innerst ved huset, altså på betongflisene. Skal du grave støttene ned i jorda? Blir nok fint tilslutt, men vet at det er mye arbeid. - Er det kun tak på den, eller har den fire vegger? Jeg bare lurer på hva jeg selv skal ha, liksom. Ser på nett at det er mange typer å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå